Teszt : Mario Kart: Double Dash!! |
Mario Kart: Double Dash!!
supermario4ever 2007.11.25. 10:46
Megjelenés: 2003. november 7.
Kiadó/Fejlesztő: Nintendo/Nintendo EAD.
Játékos: 1-4 Játékos.
Platform: Nintendo GameCube.
Grafika: *** Lehet örülni ennek a játéknak, mert végre nem a már sablonná vált mondatokat fogom írni újra és újra. A grafika, bár szerethető, de a karakterek, tájak, nagyon kidolgozatlanok. Szögletesek, és nem adja meg azt az élményt, mintha tényleg azokkal a karakterekkel játszanánk, ami szerintem egy GameCube játéktól már igazán elvárható lenne. Túlzás lenne N64 szintre lehúzni a minőséget, de ennél a GC sokkal többet tud.
Játszhatóság: **** Könnyen kezelhető, és megtanulható, bár a kooperatív módban, hogy ki mit csinál, abba könnyen bele lehet zavarodni. Ugyanis a játék nagy újdonsága, hogy nem egy, hanem rögtön két karakter közül lehet választani, a tizenhatból (eleinte). Sokan hátránynak tartják, hogy kivették az ugrást, megmondom őszintén, én ebből semmit nem éreztem. Persze értem, hogy az ugrásnak az volt a funkciója, hogy az éles kanyart segített könnyebben bevenni, de szerintem ez az új megoldás tökéletesen helyettesíti az ugrást. És az sem utolsó szempont, hogy (szerintem) pont az ugrás funkció elvétele miatt itt a legkönnyebb driftelni. Ugyanis amíg az ugrásból földre ér karakterünk, az is sok idő, és egy olyan játékban, hogy minden egyes ezredmásodperc számít, igenis sokat jelent. Akkor lássuk, hogy melyik gomb miként funkcionál. Az A-gombbal lehet gázt adni, a B-vel fékezni. Az X-szel, és az Y-nal a tárgyakat ellőni, és a Z-vel tudnak karaktereink helyet cserélni. Az L- és az R-gombbal lehet driftelni.
Szavatosság: *** Beleraktak egy pár új dolgot, és is nagyon jó, hogy bizonyos kocsikat, karaktereket, pályákat, játékmódokat, csak egy elért eredmény után lehet megnyitni, de az a probléma, hogy nagyon könnyen megszerezhető. Én például két hét alatt MINDENT megnyitottam. Hatalmas előny, a Grand Prix-n belül, az All Cup Tour mód, ahol az összes pályán lehet nyomulni. Még ami újdonság, az a Battle mode-on belül több módozatot lehet választani. Van a sima léggömbös, aztán van olyan, hogy 1 percig kell birtokolni a Shine Sprite-ot, és ha kiütnek, akkor elvész az, és a számlálója visszaáll az aktuális számhoz legközelebbi 12 többszörösének számához (hát igen, egy kis matematika, de remélem, hogy azért követkető volt ^^') Harmadik módozat, a bomba, tehát mindegyik kockában bomba található, és társunkat kell felrobbantani. Aki háromszor robbant, az nyer. Ami hátrány, hogy kivették a Super Circuitból általam (meg szerintem sokak által) kedvelt Quick Race-t.
Zene/hang: **** Kellemes áthallásokkal a mára. Szerintem jó lett, például a Bowser Castle zenéje nagyon hatásos lett, és a Dry Dry Desert zenéje is külön kiemelendő. A többi meg olyan átlagos Nintendo zene. Nem teszi mute-ra a TV-t a játékos, de hallottunk már jobbat is.
Hangulat: *** Egyértelműen látható, hogy a Mario Kartok közül ez muzsikál a leggyengébben. Nem rossz ez, akinek ez az első Mario Kartja, az imádni fogja, de a veterán Nintendósokat mégsem veszi rá arra, hogy "a fene egye meg, csak azért is végigviszem". Én is így vagyok ezzel. Jó ez, de láttam jobbat is.
7/10
|