Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Super Mario Land 2: 6 Golden Coins
Super Mario Land 2: 6 Golden Coins : Végigjátszás

Végigjátszás

  2006.07.11. 15:17


SUPER MARIO LAND 2 - SIX GOLDEN COINS. AVAGY TITKOS AKTÁK BaDaCool TITKOS NAPLÓJÁBÓL!

Day 1: Discover of the new World

A nap nyugodni tért. 5 óra körül járt az idő, mikor megnyílt előttem a Super Mario Land 2 mesés világa. Kiválasztok egy állást. Az első pálya Mario saját kertjében kezdődik. A goombák, és koopák által ellepett házat most Marionak kell felszabadítani. Vajh sikerül-e neki? Hát persze, hogy sikerül! A pályának vége, bezsebeltem plusz 3 életet. Hogy hogyan estem túl az első pályán? Elmondom. Kis menürendszer jelenik meg, mikor már Mario a pályán áll, tehát jobb, ha minél előbb kilépek, mert az élet mozog, és így hamar elhunyok. Majd megyek tovább. Az irányítás a csúszkálások miatt a "Super Mario All-Stars-ban" szereplő "The Lost Levels-éhez" hasonlatos, ha ott Luigi-t választjuk. Viszont itt is megtalálható a "Super Mario World-ben" ismert pörgőugrás. Ezt most azonban ne a sima "A" lenyomásával érhető el, hanem guggolásból "B". Az 'Y" maradt a futásnak. A pályának vége van. 2 csengőt találtam benne, amiket ha leütök, bónusz cuccot kapok a pálya végén. Ez egy olyasmi autómata, mint a vidámparkokban szokott lenni. Mikor sok kis plüssállatka van egy nagy térben, és Neked egy fentről lenyúló kar segítségével kell kiválasztanod egyet. Mivel Mario kertjéből kijutottam, megnyílik előtem az egész "LAND"! Ez a nagy "LAND" 6 zónára osztható. Neveik:

  • "Macro Zone"
  • "Pumpkin Zone"
  • "Turtle Zone"
  • "Tree Zone"
  • "Space Zone"
  • "Mario Zone"

Mindegyik zónának van egy főellensége, mellyel néhány pálya után küzhetünk meg. Ha leküzdöttünk egy főellenséget, kapunk egy "GOLDEN COIN"t. Ha megvan a 6 "GOLDEN COIN" akkor megnyílik Wario várának kapuja. Ezen kívül még találhatók a "LAND-ban" különféle rejtett pályák, amik nem tartoznak egy zónához sem. Az ellenfelek igen változatosak. Most nem a sima "goomba és koopa" felállás van, hanem olyan ellenségekkel is találkozhatunk, mint például cápák (nem nagy hal! Cápa. Pont.) vagy hangyák. A ruházat annyival változott meg, hogy most a toll és a mormota ruha helyett nyuszissapka van. Ez abban jó, hogy repülni ugyan nem tudunk vele, de sokáig tudunk egy helyben lebegni! Még van a sima fireflower ruha. A menüben beállíthatjuk a négy szín összeállítását, a képernyő nézetét, az irányítást, festhetünk, sőt rajzolhatunk is a "LAND-ra"! Bár eme opció még nem nyitotta meg kapuját előttem. És, hogy mi vár még rám? A sok zóna. ;)


Day 2: Coins

Az előző részben (rész?) megismerkedhettünk Mario Land alapjaival. Most elmesélem hogyan viszem ki a játékot. Napról...napra... Ami az előző részből kimaradt: a pénzeket itt nem úgy kell használni, mint a többi Mario játékban. Nem úgy, hogyha összegyűjtök 100-at élet lesz belőle... Neeem. Itt van egy rejtett barlang, ahol (én úgy hívom) "zsákbamacskázni" lehet. Ez arról szól, hogy befizetsz valamennyi pénzt. Négy cső van. Mindegyik más mennyiségű pénzt kér. 30, 50, 200, 999. Minél többet fizetsz, annál nagyobb értékű ajándékot kaphatsz. Van egy tekerő, melynek a karját egyszer fel kell ütni. Ilyenkor az eddig mozgó képek megállnak, és ami a tű végén van, azt kapod meg.

Day 2: Pumpkin Zone

Kezdjük el kivégezni a zónákat! Az általam elsőnek kiválasztott zóna talán a legridegebb, ami a játékban található. Pumpkin Zone. Az egész zóna egy nagy halloween-i tökben van. Egy átlag zóna 4 pályából áll. Ez is. Viszont ezek a pályák jóval hosszabbak a többi 2D-s Mario játékokban szereplő rövidke pályáknál. Egy pálya itt 5-10 perces. Itt e szerint volt a zóna elosztva:
Első pálya: bevezetés a zónába.
Második pálya: megközelíteni a kastélyt.
Harmadik pálya: mászkálás a kastélyban.
Negyedik pálya: a kastély trónterme ---> főellenség!
Az ellenségek itt sem a megszokott magot alkották. Ennek hála találkozhattam például goomba testalkatú maszkos zombikkal, melyeknek a fejéből tőr állt ki. De lebegő tűzcsóvák is voltak, és goombaszellemek! A főellenség egy rút boszorkány, kit legyőzvén megszereztem az első "GOLDEN COIN-omat"!

Day 3: Tree Zone

Este unatkoztam. Már éppen dőltem volna le pihenni, hogy egész éjfélt fennt tudjak lenni, aztán eszembe jutott, hogy van nekem újonan egy Super Nintendo konzolom! (még szoknom kell ;)) Bekapcsoltam. Méghozzá a Game Boy-os játékal játszottam. Igen, igen. A Super Mario Land 2-vel. El is indítom a mentett állást, majd választok egy zónát. A címben is igen könnyen kiolvasható Tree Zone-re esett a választásom! Ez egy hatalmas fa, melynek megmászásához négy pályán kell túlesni. LEGALÁBB négy pályán... És máris kivégeztük. Ha a tözset megmásztuk kétfelé ágazik a fa. Két fő ága van. Az egyik a hangyák (!!) birodalmába vezet, míg a másik a méhekébe!! A méheket választom, úgyis rajtam van a lebegni segítő nyusziruci, amit még a fa meghódítása előtt a "zsákbamacskán" nyertem. Modanom sem kell, hogy a háttérben szereplő méhodúkból folyamatosan jöttek a kis sárga fullánkosok. Amik elől a bakitól félve inkább menekülőre fogtam. Sikerült kivégeznem a kaptárt, így mehettem a főellenség madárhoz. De én előbb még meglestem a hangyafészket is, hol annak rendje, és módja szerit hangyák lakoznak. Viszont a kis mocskok, ha ráugrom, tüskéssé válik a hátuk. Ezt elég volt egyszer észlelni, többet hozzájuk nem értem! Kivégeztem a hangyafészket is, irány a boss! A boss egy madár. Először egy kis bemelegítő rész van, ami a fellegekben van, tehát jól jött a nyúlsapesz. Majd meglestem a fészkét, és várhatóan nem várt tortával! Csak felpattant féltve örzött tojásáról, és engem vett célba. Ostoba támadása a végzetbe torkollott, ugyanis esélye sem volt ellenem. Később kiderült, hogy a tojásban nem egy bosszúszomjas utód, és nem is Yoshi volt menedékben a gonosz világ elől, hanem egy "GOLDEN COIN". Így az aranytallérjaim száma kettővé nőtte ki magát, aminek örültem, naná! Vigyázz, Wario, mert repülök feléd!

Day 4: Turtle Zone

Gép bekapcsolva, játék betöltve. Célállomás: a címben is igen könnyen kiolvasható… Sorry, ezt már előttem. :) Szóval a Turtle Zone-t néztem meg. Első hallásra ez ismételten egy zóna, tele teknősökkel. De nem. Ez valójában egy sziget, ami a víz alatt van. Így szinte csak halakkal találkozhatunk. Meg cápákkal. Meg rájákkal. Sőt, tengeri sünökkel is. De néhol, ahol még van száraz hely, teknősök is előfordulnak ám! Ez a zóna mindössze csak 3 pályából áll. Az első bemenet a sziget víz alatti világába. Itt még lehet találkozni teknősökkel, kiknek páncélját most a jól megszokott mód helyett a fejünkön hordhatjuk, későbbi fegyverként felhasználva. Érdekes, és nagyszerű, hogyha valamit megfejelünk hősünkkel, a páncél leesik! Lépjünk. Második pálya egy elsüllyedt hajó. Tele cápákkal, és tengeri sünökkel! Meg csapdákkal… Egy labirintusnak tűnik az egész a sok cső miatt, de sikerül kivégezni. Végső szigetes pálya: egy bálna szája! A sok fogára vigyázni kell, mert szúrnak ám! A bálna nyálában kellemesen lubickolhatunk kedvünkre, zsetonra vadászás céljából. A torkában egy ott ragadt polip… Azaz a boss. Ez érdekes összecsapás lesz, mert a vízben kell vele megküzdeni. Támadásként a szájából kilövellt kicsinyeit használja galád módon. De én sem vagyok rest, a vízben is sikerül a fejére sóznom! Kinyírom. Úszás kifelé, megvan a 3. ”GOLDEN COIN”! Ki tudja, mi vár még rám?...

Day 5: Macro Zone

A "LAND" északi féltekélyén található pálya. Egy nagy és télleg NAGY házban játszódik. Először az udvaron, majd a földszinten, aztán a padláson van a gonosz. A Macro Zone-ban szinte minden ellenfél megtalálható, amikről eddig meséltem. Teknősök, vakondok, goombák, halak... Az első pályán azonnal észrevettem a rejtett pályát. Fel is mentem, majd annak végigvitele után a padláson találtam magam, ahol egy nagy patkány, a ház Ura fogadott. Illetve nem fogadott, mert nem volt rám felkészülve. De én már felkészültem, hogy valami nagy és ocsmány élőlény fogad a ház igencsak elhagyatott részén. Három csőböl mászkált ide-oda. Három ugrás kicsiny, ocsmány pofikájára, és megvan a 4. "GOLDEN COIN"! De azért a másik kettő pályát is megnéztem. Nem voltak sokkal többek, mint az első... Holnap megyek űrsétára!

Day 6: Space Zone, Mario Zone

Most, hogy este van, kicsit tisztábbnak érzem a fejem, és magam is, hogy leírjam a mai nap történéseit. Tegnap nem játszottam a GameBoy-os Mariommal, mert elfoglalt voltam. De ma...
Ma két zónát is megcsináltam elrettentő példának Warionak! Kezdtem a Space Zone-val. A Space Zone nem egy megadott helyen van, mint a többi. Nem. Ehhez egy külön bejárat van. Egy hely, ahol buborék segítségével el tudok jutni akárhova a levegőben. Így az első pályán a buborékban eljutottam "A Rejtett Zoná-hoz"! Ami felvitt engem egyenesen az Űrbe! Második pálya. Kapok szexi űrruhát, melyre nem hat a gravitáció! Tehát a Holdon mászkálok, és nulla gravitációval! Nem semmi, ugye? Vagyis nem teljesen nullával, mert még azért húz le a Föld gravitációja... Következő pálya egy nagy csillag, ahol már télleg NULLA gravitáció hat rám! Gyilkos pici csillagok közt kell lebegnem! Ha egyhez hozzáérek, nekem annyi! Nagy nehezen sikerül. A főellenség egy külsőre röhejes UFO kis WC csészben. Amilyen hülyén néz ki, hát! Ő eddig a legerősebb boss! Mert ő egyszerre 2 fegyverrel támad. Rakétákkal a légteret viztosítja, míg rám követőrakétákkal céloz. Szenvedek is vele, de elhullik márkás Nike cipőim által. Majd kémeim jelentik, hogy ő volt Tatanga a "Super Mario World" főellensége!
Majd a Mario Zone jön. A végállomás. A ZÓNÁK végállomása! Sokat nem tudok mondani, időközben elfáradtam az írásban... A lényeg az, hogy egy kolosszális robot-Marioban jutunk egyre feljebb, és feljebb... Egészen az agyig, ahol a nagy monstrumot három (!!) boss irányítja! A sok alkatrész között a tipikus goomba-koopa felállás adott. A 3 főellenség egy meséből pattant ki. Akik játszottak a SML2-vel, gondolom most elmosolyognak, és hosszú ,,Jaaaaaaajj"-al bizonytják, hogy télleg játszottak eme mesés játékkal! Igen, a három kismalacról van szó! Mindegyiknek 3-3-3 állas, és... Wario fekete várának kapuja nyitva áll...

Final Day: Wario's Castle

Most nagyító alá kerül a nagysikerű GameBoy-os Mario játék második epizódjának a fináléja, és az egyéb Super Game Boy-os részhez adott extrák. Először is Wario kastélya... Jó szórakozást kívánunk! :)
Az előző részben megtudhattuk, hogy Wario Komor várának fekete kapuja megnyílt előttem. Már csak végig kell mennem a folyosókon, fel az emeletre. Wario egész kastélya csak egy pályából áll, amit furcsálltam, de jobban belegondolva logikus. Az egész pályán egy deka ellenség nincs. Csak csapdák. Reeengeteg csapda. A végén, mikor már vagy tizedjére kezdtem újra, kedvem lett volna letenni,de nem. Egy 2D-iós játék is tud ám nehéz lenni! Az egész pálya pedig egy 2D-s Indiana Jones pályához hasonlított. Omladozó talaj, tűzokádó szobrok, repkedő maszkok, és még sorolhatnám... A végén a nagy, és kövér Wario ücsörgött hájas valagán Mario trónszékében! Majd dühösen felállt, hogy ide merészkedtem, és nekem rontott... A feladat adott. Vágd kupán háromszor jó erősen Wario-t! Először felállok a trónszékre, itt fedezékben vagyok. Majd innen ütögetem a dagadék fejét. Ezt megelégeli, és továbbgurul a másodrterembe. Útközben kapok egy nyuszifüles sapót is. Újra szemben vele. Az égből egy nyúlsapka esik alá. Viszont ez nem az én méretem, és fekete is! Wario gyorsan kap az alkalmon, és elkapja. Most egy repkedő Wariora kell vadászni. Meg kell várni, amíg megszűnik a a lebegése, és aztán támadni. Ez sikerül is. Wario elejti a kalapot, majd meghátrál. Egészen a következő teremig... Útközben egy tűzrózsa fogad. Naneee! Akkor most neki is lesz egy? Hát persze! Újabb tűzrózsa, ami újra fekete, és újra nem az én méretem... Ajaj! A gonosz énem ezúttal a tűzzel játszik! Viszont én nem csak játszok, hanem harcolok is vele. Így ő marad alul az epikus csatában. Valami gonosz gnómmá változik, majd harakirit végez el. Wario nincs többé, és a Gomba királyság ismételten megmenekült!

Mint tudniillik én nem Game Boy-on játszottam ezzel a fantasztikus játékkal, hanem Super Game Boy-on! És hogy ezzel milyen extrák jártak? Elmondom...
A főmenüt úgy nyithatjuk meg, ha az R és L gombot egyszerre nyomjuk le. Így megtudjuk, hogy 5 beállítást végezhetünk el kedvünkre. Ebbőlaz első a színösszeállítás. A SGB-nak köszönhetően ugyanis ez a játék színekben pompázik! Illetve pontosan négyben. Ezt a négyszínt magunk válaszhatjuk ki. Nekem mondjuk éppen földsárga-fekete-narancssárga-zöld összetétel van. De ezt akármelyik pillanatban kedvemre megváltoztathatom. A második a háttérkép. Ugyanis itt úgy van, mint a SMW-ben. Van egy belső kép, és azon kívül ugyebár egy külső keret. Itt ezt a külső keretet meg tudjuk változtatni. Példának okáért válaszhatunk, hogy alvó macskák virítsanak háttérként, vagy akár egy mozivásznon menjen a kaland, sok nézővel. Vagy, akár egy rajztábla is lehett, aminek értelmét a következő menüben tudhatjuk meg, ami a rajzolás. Akármit rárajzolhatunk a külső rajztáblára, különböző színekkel, illetve vastag és vékony ceruzával egyaránt. Persze a nem tetszetős részt nyugodtan ki lehet radírozni. Én egy Mario fejet rajzoltam, bár egyáltalán nem hasonlít. :D Következő menü az irányítás. Itt választhatunk, hogy Mario az 'A' vagy a 'B' hatására tudjon ugorni. Inkább a "B-re" voksoltam... Végső megálló a színszerkesztő, ahol a négy fő színt kedvünkre variálhatjuk meg árnyalatra, színre pontosan.

Ez volt a Super Mario Land 2 - 6 Golden Coins rövid ismertetője általam. Remélem tanultatok belőle, örülnék neki. És mindenkinek ajánlom ezt a játékot szívből, mert MÉLTÓ Mario játék! Főleg GameBoy-ra!

A végigjátszás szerzője: BaDaCool

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!