Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Super Mario 64
Super Mario 64 : Végigjátszás - A 120 csillag begyűjtése

Végigjátszás - A 120 csillag begyűjtése

  2006.08.23. 23:13


A következő oldalon segítséget próbálok nyújtani ennek a kitűnő játéknak a végigjátszásához. A cél nem más, mint a 120 sárga csillag begyűjtése Mind a 15 pályán 6 főcsillag van elrejtve. A hetedik bónuszcsillagot akkor kapjátok meg, ha az aktuális szinten begyűjtötök száz érmét. Ezek bármilyen színűek lehetnek. A többi tizenöt csillag megszerzésének módját a következőkben áruljuk el.

Az üres kockák kitöltése: Minden pályán található három típusú üres kocka. Ezeket a következő módon lehet aktiválni.

  • A repülő sapka kockája: Álljatok rá a kastély halljában lévő napmozaikra, és nézzetek fel. Így a "TOWER OF THE WING CAP" pályára kerültök. A torony tetejére érve nyomjátok le a kapcsolót. Erre a pályára minimum tíz csillag begyűjtése után tudtok belépni.
  • A fémruha kockája: A hatos szinten a dínó tóból nyílik egy titkos pályarész. A "CAVERN OF THE METAL CAP" névre hallgató rejtett pályán ugráljatok végig a folyó mentén, és seggeljétek le a kapcsolót.
  • A láthatatlanná tevő sapka kockája: Miután leengedtétek a vizet a várárokból, keressétek meg a mederben lévő üreget. Ugorjatok bele, és így a "VANISH CAP UNDER THE MOAT" pályán találjátok magatokat. Itt is keressétek meg, és seggeljétek le a kapcsolót.

Most pedig következzen a szintenkénti leírás.

1. szint: BOMB-OMB BATTLEFIELD

  1. A pálya közepén található hegyre szaladjatok fel, majd beszélgessetek el a bombakirállyal. Ezután ragadjátok meg háromszor hátulról és vágjátok a földhöz.
  2. Meg kell nyernetek a teknősbéka elleni futóversenyt. Aki elsőnek érkezik a hegy tetején lévő zászlóhoz, az nyer.
  3. Az ágyúval lőjétek ki magatokat a lebegő szigetre, és a ládából szerezzétek meg a csillagot.
  4. A nyolc piros érmét szedjétek össze.
  5. A lebegő szigeten vegyétek fel a repülő sapkát, és az ágyúval lőjetek egyenesen a gyűrűk közepébe. A középső érmék speciálisak. Szedjétek össze mind, és megjelenik a csillag.
  6. A harapós óriásgolyónál másszatok fel a facölöpre (amihez ki a van láncolva), és verjétek a földbe.

2. szint: WHOMP'S FORTRESS

  1. Menjetek fel a csúcsra, és a kőfőnök előtt álljatok meg. Várjatok, amíg elhasal, és seggeljetek rá. Ezt ismételjétek meg háromszor.
  2. A csúcsokon lévő toronyra másszatok fel.
  3. Lőjétek az ágyúval a zászlótartó rúd alsó részéhez.
  4. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
  5. Az ágyúval lőjétek ki Mariót egészen a levegőben lévő ketrecig. A könnyebb feljutás reményében próbálkozzatok a fán megbúvó bagollyal.
  6. Az ágyú mellett van egy nagy síkos terület, amelyet jobbról és balról fal határol. Az ágyúval lőjetek a távolabbi fal sarkára.

3. szint: JOLLY ROGER BAY

  1. Csaljátok ki a murénát a hajóból, majd ússzatok be. A négy ládát nyissátok ki helyes sorrendbe, amikor megváltozik a vízszint a hajóban, ugorjatok fel a palánkra.
  2. A murénát csaljátok ki a fali lyukból, majd válasszátok le a csillagot a farkáról.
  3. A föld alatti barlangban lévő ládákat megfelelő sorrendben nyissátok ki.
  4. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
  5. Az ágyúnál lőjetek a kőpillére, majd ugorjatok át a csillaghoz.
  6. A zöld "!"-nél szerezzétek meg a fémruhát, és fussatok át az áramlathoz.

4. szint: COOL, COOL MOUNTAIN

  1. A kéményen keresztül ugorjatok be a símenedékházba. Csússzatok le a csúszdán. A második kanyar falán az érmék mutatják a helyes irányt (egy rövidítés el van dugva).
  2. A menedékház tetejénél lévő párkányon találtok egy pingvinbébit. Vigyétek el az anyjához.
  3. Ismét menjetek a csúszdához, és győzzétek le a pingvint (rövidítés nélkül).
  4. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
  5. A hegy tetején lévő hógolyót le kell vezetni a hóember fejéhez.
  6. A lift mellett lévő ágyúval lőjétek Mariót a fenyőfához. Azután haladjatok előre, és meglelitek a csillagot.

5. szint: BIG BOO'S HAUNT

Ennek a pályának a bejáratát a várkertben keressétek a tizennegyedik csillag begyűjtése után.

  1. Mindegyik szellemtől vegyétek el a kék érmét, majd intézzétek el a nagy szellemet.
  2. A körhintában intézzétek el az összes szellemet.
  3. A könyvtárban a kilógó könyveket helyes sorrendben nyomjátok vissza.
  4. Szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  5. Győzzétek le az erkélyen lévő nagy szellemet. Megközelítés a tetőről.
  6. Vegyétek fel a láthatatlanná tevő sapkát, majd a tetőn ugorjatok a szellemképbe.

6. szint: HAZY MAZE CAVE

  1. A dínóval ússzatok a szigethez.
  2. Az irányítható liftnél szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  3. A dínótónál vegyétek fel a fémruhát, nyomjátok le a kapcsolót, majd a rácsos ajtóhoz, és egy lendülettel ugorjatok fel a csillaghoz.
  4. A méregkonyhán keresztül át a felső ajtón, majd fel a lifttel.
  5. A méregkonyhán keresztül a bal ajtónál.
  6. A nagy kőgolyóknál fussatok fel az ajtóhoz. Aztán az ajtónál ugorjatok fel balra.

7. szint: LETHAL LAVA LAND

  1. A bombafőnököt toljátok a lávába.
  2. Először a három kis bombát, majd az utána megjelenő nagy bombát lőjétek a lávába.
  3. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
  4. A fatörzsön egyensúlyozni a stégig.
  5. 5-6. Ugorgatok a vulkánba. Itt két lehetőségetek van, vagy jobbra, vagy balra tudtok haladni. Balra a lebegő platformokon a hatodik csillaghoz juttok.

8. szint: SHIFTING SAND LAND

Titkos bejárat a hetes szint feletti zsákutca végében.

  1. A kőoszlop felett köröző keselyű lába között keressétek.
  2. Vegyétek fel a szárnyas sapkát, és repüljetek a piramis másik oldalára.
  3. A piramis belsejében legfelül találjátok.
  4. Mind a négy kőoszlopra repüljetek rá. Miután lerobbant a piramis teteje, repüljetek bele. A lifttel le, és győzzétek le az öklöket.
  5. Gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.
  6. A piramis belsejében szedjétek össze az öt speciális aranyérmét.

9. szint: DIRE, DIRE DOCKS

  1. A nagy nyíláson ússzatok át, majd a kapcsoló lenyomása után szaladjatok fel a tengeralattjáróra
  2. A vízfenéken találtok négy ládát. Ezeket nyissátok ki megfelelő sorrendben.
  3. A tengeralattjáró kikötőjében szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  4. A tengeralattjáró kikötőjénél ússzatok át az áramlásban lévő gyűrűn. Ezután öltsétek magatokra a fémruhát és merüljetek le a csillagért.
  5. Ússzatok át a rája által hátrahagyott öt egymást követő gyűrűn.
  6. A tengeralattjáró kikötőjében használjátok egyszerre a fém- és a láthatatlanná tevő sapkát, majd a fenéken a ketrecből vegyétek fel a csillagot.

10. szint: SNOWMAN'S LAND

A kastély első emeletén, a tükörszobában keressétek.

  1. Menjetek a pálya legtetejére.
  2. A jégplatformról a jégszörnyet lökjétek le.
  3. A jéglabirintusban keressétek meg a csillaghoz vezető utat.
  4. Fussatok a hóhullámokhoz, a virágfejekre ugorjatok rá, majd lendüljetek arra a platformra, amelyiken két sárga "!" van.
  5. Szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  6. A negyedik pont alapján járjatok el, és a teknős páncéljával csússzatok fel a jégkunyhóhoz. A hóhullámok melletti feljárón az aranyérmék mutatják az utat.

11. szint: WET-DRY WORLD

  1. Menjetek a "!"-es kapcsolóhoz és nyomjátok le. A megjelenő úton haladjatok tovább, majd a kőpilléren lévő vízszint-szabályozót hozzátok működésbe. Ússzatok a víz tetején lebegő fa platformhoz, ugorjatok fel onnét a téglaszegélyű építményre. Tovább a mozgó kőkockákra a "!"-ig.
  2. A legmagasabban lebegő platformnál keressétek.
  3. Az öt speciális pont begyűjtéséhez mozgassatok meg és üssetek fel minden tárgyat.
  4. A vízszintet teljesen engedjétek le, majd a ketrec bejáratánál lévő dobozt üssétek szét. Emeljétek meg a vízszintet és a ketrec tetején hozzátok működésbe a liftet. Ezután cselezzétek be magatokat a ketrecbe.
  5. A szint legtetején keressétek meg az ágyút. Lőjétek át magatokat a pályasarkában levő elkerített részbe, majd ússzatok át az új területre. Itt szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  6. Szintén az új területen, a ráccsal elkerített részen keressétek.

12. szint: TALL, TALL MOUNTAIN

  1. Fel a hegy legtetejére.
  2. Ismét menjetek a hegy tetejére, és kapjátok el a majmot, majd engedjétek el. Ezután kövessétek a mélybe.
  3. Szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  4. A vízesés után a falban keressetek egy titkos bejárót.
  5. A hegy tetején levő vízesésben keressétek.
  6. Az ágyúval lőjétek Mariót a gomba tetejére.

13. szint: TINY-HUGE ISLAND

  1. Öljétek meg az összes húsevő virágot (belépés, mint kis Mario).
  2. A csúcson elhelyezkedő tó előtt egy "!"-es dobozban keressétek (belépés, mint kis Mario).
  3. Fussatok versenyt a teknőssel (belépés, mint kis Mario).
  4. Az öt speciális pont érintése (belépés, mint nagy Mario). A pályán belül változtassátok át magatokat kis Marióvá.
  5. Az ágyúval lőjétek fel magatokat a fához, és induljatok el az egyetlen járható úton a barlangba. Ott szedjétek össze a nyolc piros érmét (belépés, mint kis Mario).
  6. A hegy tetején lévő tavat engedjétek le, majd a résen essetek be a pályafőnök barlangjába.

14. szint: TICK TOCK CLOCK

  1. A harmadik szinten a ketrecig futni.
  2. A negyedik szinten az ingák mellett.
  3. Utazzatok a másodpercmutatón, amíg a csillaghoz nem értek.
  4. A hatodik szinten a kék kő felett.
  5. Az ötödik szinten egy ketrecben.
  6. A nyolc piros érme begyűjtése

Megjegyzés: Ha egész órakor léptek be a pályára, a szerkezet megáll.

15. szint: RAINBOW RIDE

  1. Használjátok az első két szőnyeget, majd a bal oldalit. Ez visz benneteket a kalózhajóhoz.
  2. Mint az előző esetben, csak nem balra, hanem jobbra kell haladni a szőnyeggel. A csillagot a ház tetején keressétek.
  3. Szedjétek össze a nyolc piros érmét a labirintusban.
  4. Az első szőnyeggel utazzatok a forgó platformokig, majd haladjatok bal irányba a zászlórúdig. Itt csússzatok le, és a mozgó stégnél haladjatok felfelé.
  5. Ugyanúgy, mint az előző (4.) csillagnál, csak nem a stégnél felfelé, hanem tovább, egész a kapcsolóig.
  6. A kalózhajón lévő ágyúval lőjétek át magatokat a csillaghoz. Az ágyú nyílását takaró tető nyitóját, a piros bombát a kőlabirintus felső részénél találjátok.

A maradék tizenöt csillag - CASTLE SECRET STARS

  • A 3. szint bejáratánál balra és jobbra két nyílás található a falon. Ezek közül a jobb oldaliból (háttal az ajtónak állva) nyílik egy eldugott akváriumszint. Itt szedjétek össze a nyolc piros érmét.
  • Mind a három Bowsernél szedjétek össze a piros érméket.
  • Két csillag található a csúszdánál (a hercegnős képek termében a jobb oldali képbe ugorva). Az elsőt a csúszda végén tudjátok felvenni, a másodikat csak akkor kapjátok meg, ha 21 másodpercnél rövidebb időt csúsztok.
  • Fogjátok meg az aranyszínű nyulat a pincében kétszer (először 20, majd 50 csillag elérése után).
  • Toad is rejt három csillagot. Az elsőt 20, a másodikat (az első emeleten) és a harmadikat (a második emeleten) 50 csillag begyűjtése után kapjátok meg.
  • A 15. szint bejáratával szemben a falnyílásban található egy eldugott repülőszint (WING MARIO OVER THE RAINBOW). Itt szedjétek össze a piros érméket.
  • A piros, a zöld, és a kék kapcsolóknál (azokon a rejtett pályákon, ahol a sapkákat aktiváltátok) gyűjtsétek össze a nyolc piros érmét.

Tipp: Miután begyűjtöttétek a 120. csillagot is, a kastély előtt nyílik egy eddig elrejtett ágyúállás. Ezzel az ágyúval lőjetek a vár tetejére, ahol a jó öreg Yoshi, és egy piros "!" fog várni. Szólítsátok meg Yoshit, és ő 100 élettel jualmaz meg benneteket.

Forrás: Kódmester 1998. 2. szám (6. szám) 19-23. oldal - Stuhl Endre, Szeged

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!