Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Mario Golf
Mario Golf : Ring Shot stratégiák

Ring Shot stratégiák

  2013.05.20. 10:06


A Mario Golf-ot eredetileg könnyed szórakozásra találták ki, de az irányítás elsajátítása önmagában kihívás. Nehéz ráérezni, hogy mikor kell pontosan megnyomni az A-gombot, hogy pontos legyen az ütésünk. De talán az, hogy nem folytonos grafikonon méri a pontosságot, az valamit könnyíthet. Viszont, ha úgy érezzük, hogy flottul megy az irányítás, akkor tehetünk egy próbát a Ring Shot játékmódban, mely igazi kihívás. Ugyanis ennek a játékmódnak az a lényege, hogy az adott pályán belül átüssük a gyűrűn a labdát, ami soha nem ott van, ahova ideális esetben ütnénk. És ha ez még nem lenne elég, a próbálkozásunk csak akkor érvényes, ha legalább par-ra gurítjuk a labdát, ha annál rosszabb, automatikusan érvényteleníti a játékunkat. Persze, nem kötelező végigmenni: Ha elrontjuk, bármikor újra kezdhetjük a START gomb legnyomásával a "Start Over" opciót kel aktiválni.

Remélhetőleg ez a leírás segít azoknak, akik nehézségekbe ütköztek. Ne feledjétek, hogy biztos tanácsot nem tudok adni, mert a szél iránya és sebessége mindig változó, ezért én csak abban tudok segíteni, hogy hova kellene, hogy érkezzen a labda, hogy biztosan átmenjen a gyűrűn. Az első néhány gyűrűt könnyű teljesíteni, de lesznek nagyon nehezek is, melynek nehézsége már csak abból is adódik, hogy maga a pálya is nehéz. Előfordul, hogy be kell ütni a mély fűbe, vagy a bunkerbe, hogy átmenjen a gyűrűn a labda. Ha sehogy nem tudjátok teljesíteni az adott szélirány mellett, akkor válasszátok a START menüben a "Hole Out" opciót, ugyanis a Start Over-re ugyanis nem változik a szél iránya. Első ízben érdemes azt a karaktert választani, akit a legjobban tudtok irányítani, a legideális az lenne, akinek a labdája egyenesen megy, mint például Maple, vagy Yoshi. Őket a legkönnyebb irányítani, és az ütésük is pontos.

Összesen 36 gyűrű van, ha teljesítünk 30-at megnyílik egy új játszható karakter: Donkey Kong. És alapból csak az első pálya hat gyűrűje van megnyitva, minden negyedik teljesített lyuk után nyílik meg egy-egy új pálya. Lássuk is őket:

Toad Highlands

  1. Give It a Shot! (Adj neki egy ütést!)
    Ez még egyszerű, de már itt is ott helyezhedik el a gyűrű, hogy ne menjen át rajta, ha teljes erővel ütjük meg. A legegyszerűbb, ha első ütésre pont elé irányítjuk a labdát, ugyanis a gyűrű alul van, így második ütésre könnyű lesz átütni rajta, és mehet azonnal a lyuk fel. 
  2. Climb That Hill! (Mászd meg azt a hegyet!)
    Konkrétan félig a hegybe van belefúródva a gyűrű, ezért először hegyen landoljon a labda, így simán átmegy rajta. Viszont a második ütésnek a lyuk közelébe kell, hogy történjen, mivel ez 3 par-os lyuk.
  3. Ring in the Valley (Gyűrű a völgyben)
    Pont az egyik legnehezebb Toad pálya, ugyanis nagy völgy van belül, és sokszor nehéz onnan kiütni a labdát. Most is ebbe a völgybe kell betüni. Bár 5 par-os a lyuk, tehát hosszú, de elsőre pont a völgy elé esik a labda, tehát második ütésre kell beütni, ugyanis a gyűrű fektetve vízszintesen van. Ez az ütés nagyon gyenge lesz, olyan 100 yardra van az első ütéstől, ez függ attól, hogy kivel játszunk. Ha bent van, harmadikra kell kiütni. Ha sikerül, akár azonnal mehet a lyuk felé.
  4. 3 Rings Above the Pond (3 gyűrű a tó felett)
    Az első ütés most sem teljes erőből lesz, pont a tó elé kell ütni, ugyanis felette vannak a gyűrűk, és ha teljes erőből ütnénk, pont beleesne a tóba. Ha átütjük a három gyűrűn, akár az egyenesen mehet a lyuk felé.
  5. Creek Crossing (Át a patakon)
    Az egyik legnehezebb lyuk. Először a gyűrűk elé irányítsátok a labdát. Ha fűbe megy, nem gond, onnan könnyű lesz kivezetni. Most át lehet ütni a gyűrűkön, de vigyázzunk, hogy ne essen vízbe. Ha ez is megvan, akkor be lehet gurítani a labdát.
  6. Every Which Way! (Minden egyes úton!)
    Ez is nehéz. Először jobbra irányítsuk az első lyuk felé, itt akár teljes erőből is megüthetjük. A második gyűrű bal oldalt van. Bár viszonylag könnyű, de mivel magasan van gyűrű, azért olyan ütővel üssük meg, amellyel magasabban ívelhet a labda. Utána mehet a lyuk felé, de ne feledjük, hogy egy 4 par-os lyuk.

Koopa Park

  1. R-RR-Ring! (GY-GGY-Gyűrű!)
    Na ez érdekes. A nehezebb, de biztosabb megoldás az, hogy ha balra irányítjuk a labdát. A három gyűrű bár jobb oldalon van, de ha innen ütjük a gyűrűk felé, akkor egyenesen a lyuk felé megy. Megcsinálhatjuk azt is, hogy jobbra irányítjuk a labdát. Ekkor is át lehet vinni a lyukon, de akkor jobban kell figyelni, nehogy fűre menjen, van egy viszonylag keskenyebb zöld terület, ahonnan könnyebben a lyuk felé tudjuk ütni a labdát.
  2. Arch at Forked Creek (Íveld az elágazott patak felé)
    Bár lehet, hogy magyarul kicsit viccesen hangzanak az angol kifejezések, azért is fordítom őket, hogy ezáltal is könnyebb legyen megérni, hogy mit kell csinálni. Ez elég nehéznek tűnik elsőre, ugyanis a gyűrű oldalt van, kicsit felénk irányítva. Két lehetőségünk van: Vagy egy erősebb karakterrel kis szigetecskére irányítjuk a labdát, ahol a gyűrű van, és akkor nyert ügyünk van, onnan már igazán semmiség lesz lesz a lyuk felé ütni. Vagy ha nem vagyunk biztosak abban, hogy pontosan oda tudjuk célozni, akkor először balra irányítsuk a labdát, a patak elé, onnan második ütésre jobban szögben látjuk a gyűrűt. Érdemes azt a szöget megtalálni, hogy átmenjen a gyűrűn, de a lehető legközelebb legyen a lyukhoz.
  3. Switchback Swinging! (Visszafordító forgatás!)
    Háron gyűrű különböző helyen, nem lesz könnyű dolgunk. Az első egyenesen van, az akár teljes erőből is mehet, de a második bal oldalt helyezkedik el, és nem biztos, hogy az a legokosabb, ha teljes erőből ütjük el. Találjuk meg azt az erőt, ami nem megy túl messzire, de még elérjük a gyűrűt. A harmadik jobb oldalt lesz, egyenesen a lyuk felé mutatja az utat.
  4. Hide-and-Go-Ring (Az elrejtett gyűrű)
    Itt tényleg jól el van rejtve a gyűrű, és ha ez még nem lenne elég, miniatürizált is. Egy kicsit balra kell irányítani, ott van a fák között elrejtve. Érdemes nem teljes erőből elütni, hogy pont a fák elé érkezzen a labda. Onnan megcélozni, és akár egyenesen mehet a lyuk felé.
  5. Power Blast the Pond! (Erős robbanás a patakon át!)
    Az első ütésünk mindenképp gyenge legyen, a víz előtt landoljon a labda, onnan egy erős ütéssel könnyű lesz a lyuk felé elütni úgy, hogy átmegy a gyűrűn is.
  6. Arches Here & There (Ívek itt és ott)
    Három gyűrű van, az első a hegynek van beleékelve. Itt mehet teljes erővel, ugyanis a labda pont a hegyen fog földet érni, és ha szerencsénk van, átgurul a gyűrűn. De ha nem, az sem baj, mert a második ütés felszálló ágában biztosan át fog menni. Viszont amikor a második lyuk felé ütjük, akkor vegyünk visza az erőből, ha nem akarjuk, hogy bemenjen a vízbe. A harmadik gyűrű esetében két lehetőségünk van: Vagy egyből a lyuk felé ütjük, ami kicsit kockázatos, mivel oldalt van kicsit felénk irányítva. Ha sikerül így eltalálni a gyűrűt, akkor már csak a lyuk felé kell ütni. De ha biztosra akarunk menni, akkor üssük a gyűrű elé, és onnan azt is eltalálva könnyen elmegy a lyuk felé.

Shy Guy Desert

  1. The Anthill Bunker (A hangyaboly bunker)
    A gyűrű be van ékelve a bunkerbe, és nem is érjük el első ütésből, úgyhogy a második ütésre kell nagyon ügyelni. Mivel nincs az az alacsony ív, amivel átmenne, ezért bele kell ütni a bunkerbe, és vagy leszállóban érje el a gyűrű, vagy következő ütéssel felszállóban.
  2. Cactus Arms (Kaktusz karok)
    Kaktuszok között bújik meg a gyűrű, amit nem az első ütéssel érünk el, így az mehet teljes erővel. De másodikkal is nagyon kockázatos, ugyanis mögötte pont a fehér O.B. terület van, ezért a második ütésünk gyengébb legyen, és épp a kaktuszok előtt érjen földet a labda. Ott érdemes egy kicsit jobbra irányítani a labdát, mert akkor a következő ütéssel nemcsak átmegy a gyűrűn, hanem a lyuk közelébe ér a labda. Onnan már csak be kell gurítani.
  3. Pyramid Ring (Piramis gyűrű)
    Ahogy írtam a pályák bemutatásánál a fehér piramisos terület az O.B., ezért ne kíséreljük meg első ütésből eltalálni a gyűrűt. Először csak üssük a fehér terület elé, onnan átmegy a gyűrűn, és akár a lyuk közeléig is elmehet.
  4. Center of the Bull's Eye (A bika szemének közepe)
    Megkapjuk a magunkét, ugyanis az a bizonyos bika szeme nem más, mint egy bunker, és a három gyűrű pontosan abba ível bele. És mivel 3 par-os a lyuk, ezért mindenképp úgy kell kihozni a bunkerből, hogy onnan a lyuk közelében legyen.
  5. Shoot for the Stones! (Lődd a köveknek!)
    Ez is nagyon körmönfont, ugyanis a hegy lábánál van a lyuk, ahova ideális esetben álmunkban sem céloznánk meg a labdát. De nagy baj nincs, a hegy mintha gumiból lenne, úgy pattan vissza a pályára, akár a lyuk felé is.
  6. Sand Dune Summit (Homokdűne csúcs)
    Bal oldalt át a hegyen a kis zöld területre érdemes ütni, onnan könnyű lesz eltalálni a gyűrűt. Bár nem a lyuk felé fogjuk másodikra ütni, nem is érdemes teljes erőből ütni, így ugyanis nem ér zöld területet. De harmadikra már mehet a lyuk felé.

Yoshi's Island

  1. Doughnut Hole (Fánk lyuk)
    A bunker körül zöld terület van, és oda kell ütni a labdát, ugyanis a gyűrű beleível a bunkerbe. Onnan egy ügyes ütéssel kell a lyuk felé ütni, hogy harmadikra be tudjuk gurítani, így lehet par.
  2. Scraping the Cliff (A szikla kaparása)
    Két gyűrű van, alig kandikál ki a hegy lábából. Az egyik bal oldalon van, azt kell először megcélozni, a másik jobb oldalon. Ha azt eltaláljuk, fűre érkezik a labda, onnan a lyuk felé megcélozni a labdát.
  3. Dunk the Bunker! (Mártogasd a bunkert!)
    Az első utés mehet teljes erőből, utána lesz a gyűrű. Nagyon közel van, ezért gurítani érdemes. Nemcsak azért, mert így biztosan átmegy, hanem long putterrel akkora lendülettel gurul át a lejtőn, hogy túlmehet a bunkeren, nem kell megmártózni benne. Onnan mehetünk egyenesen a lyuk felé.
  4. Drop into the Valley! (Ejtsd a völgybe!)
    Három gyűrű ível a unker felé, nehogy könnyű dolgunk legyen. Onnan kell kiimádkozni, hogy harmadjára beguríthassuk a lyukba.
  5. Arches in the Hills (Ívek a hegyekben)
    Három gyűrű van a hegybe belefúródva. Annyi könnyűség van, hogy nem baj, ha nem tudjuk egyszerre mind a hármat eltalálni, mivel a hegy lába füves. Így onnan folytathatjuk az ütést, könnyű lesz másodjára az összes gyűrűn átvezetni a labdát, és megy egyenesen a lyuk felé.
  6. Zig and Zag (Cikk és cakk)
    Három szigetnél három gyűrű, ezeket kell eltalálni. Az első jobb oldalt van. Arra ügyeljük, hogy lehetőség szerint mindig zöld területre érkezzen a labda. Elég jó helyen vannak a gyűrűk, úgyhogy szabadabban lehet ütőt választani. Ha megvan mind a három, a harmadik után mehet egyenesen a lyuk felé.

Boo Valley

  1. The Bottleneck (Az üveg nyaka)
    Az első ütésünkre nagyon kell figyelni, nehogy kiessen a pályáról a labda, mert akkor O.B. Ha ez történik, akkor minden esetben érdemes újra kezdeni. Ha megvan, akkor onnan könnyű dolgunk lesz, ugyanis, ha nem találtuk el a gyűrűt (ez célszerűbb), akkor olyan közel vagyunk hozzá, hogy második ütésre biztosan eltaláljuk, és akkor mehet egyenesen a lyuk felé.
  2. Past the Peak (A csúcson át)
    Az első ütésünket fogjuk gyengére, hogy kényelmesen elérjük a hegy csúcsát, ahol a gyűrű van. Itt már teljes erőből érdemes ütni, és akkor a lyuk közelébe ér a labda.
  3. The Egg Hill (A tojáshegy)
    nagyon vigyázzunk első ütéskor, ugyanis a vékony hegy felé kell ütni, amellett van a gyűrű. Onnan kell átütni rajta, valamint lyuk közelébe érkeztetni a labdát.
  4. Emerging from the Mist (A ködből feltörekvő)
    Nehéznek tűnik, de nem az. Először gyenge ütéssel üssük a labdát a kis zöld terület felé jobb oldalt, majd onnan célozzuk meg a gyűrűket a lyuk felé, és gurítsuk be par-ra.
  5. Valley in the Valley (Völgy a völgyben)
    Ez is nehéznek tűnik, de nem kell megijedni tőle. Először a jobb oldali gyűrűt célozzuk meg. Igyekezzünk a zöld területre érkeztetni a labdát. Onnan második ütéssel balra irányítani a második gyűrű felé a labdát. Érdemes teljes erőből megütni, így átér a szakadékon. Innen mehet a lyuk felé.
  6. Duck and Dodge! (Guggolj le, és térj ki!)
    Egy gyűrű van, mely átível a kicsi, magasan levő hegy felé, így érdemes erősebb ütőt válaszani. Onnan mehet egyenesen a lyuk felé.

Mario's Star

  1. Blooper Calamari Rings (Blooper tintahal gyűrűk)
    Három gyűrű van Bloopernél, az első pont ott, hogy ha teljes erőből megütjük, átmegy rajta, és épp a zöld területen landol. Viszont másodjára egyáltalán nem kell erősen megütni, és balra kell irányítani. Ügyesen kell megtalálni azt a szöget, ahol átmegy a gyűrűn, de zöld területre tud landolni a labda, ez nagyjából a gyűrű jobb oldalán van. Aztán a harmadik gyűrűvel már a lyuk közelébe kell, hogy érkezzen, hiszen ez egy 4 par-os pálya.
  2. Skull & Bones (Koponya és csontok)
    Bullet Bill pályán van két gyűrű. Az első esetében érdemes a jobb oldalát eltalálni, így elkerüljük a bunkert. Ha esetleg második ütéssel nem érjük el a gyűrűt, de a közelében van, akkor sincs semmi pánik, mert a harmadik felszálló ütése feléri azt, és már megy is a lyuk felé.
  3. Bowser's Big Mouth (Bowser nagy szája)
    Bowser pályája egy kicsit bonyolult. Az a lényeg, hogy első ízben ne teljes erőből üssük fel a labdát, és második ütéssel próbáljuk meg elérni a gyűrűket, onnan megy egyenenesen a lyuk felé.
  4. Lakitu's Glasses (Lakitu szemüvege)
    Teljesen máshol vannak a gyűrűk, ahova ideális esetben ütnénk a labdát. Egymás mellett van a két gyűrű, egy kis ponton metszik egymást, ezért a metszéspontra érdemes ütni a labdát, úgy, hogy fűre essen a labda. Ha bunkerbe megy, inkább kezdd újra! Fűről egyszerűbb a lyuk felé ütni a labdát, ahol egy pontos ütéssel beguríthatjuk.
  5. Sorry, Bob-omb! (Bocsánat, Bob-omb!)
    Először a nagy zöld Bob-omb felé kell ütni a labdát, majd a második ütést úgy kell kivitelezni, hogy a barna Bob-ombról felpattanjon a labda, így elérjük a két gyűrűt, és bár bunkert is érhet, de ez már nem gond, hiszen van az 5-ös par-ig van még három ütésünk. Ez volt a legnehezebb ütésünk az egész Ring Shot-ban. Innen már mehet a lyuk felé.
  6. Princess Peach's Ring (Peach Hercegnő gyűrűje)
    De nem a legnehezebb pálya. Itt akármit is csinálsz, gyűrűből bunkerbe megy a labda. És nincs közel a lyukhoz, úgyhogy előfordulhat, hogy úgy kell erősebben megütni, hogy az csakis pontos lehet. És 3 par-os a lyuk, úgyhogy nincs hibázási lehetőség, a bunkerből azonnal a lyuk közelébe kell hogy érjen a labda. Ha nem sikerül, kezdjük újra.

Sikerült megcsinálni, mint a 36 gyűrűt? Gratulálok, Mario Golf mester vagy!

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal