Jtkmenet
2025.03.07. 08:37
Minden egyes feladvny egy kpet rejt. Ezt gy hozhatjuk el, ha a meghatrozott kis kockkat trjk fel. Minden feladvnyban meg van hatrozva, hogy az adott sorban s oszlopban hny kockt kell kitrni.
A jtk nehzsge, hogy lehetnek sorok / oszlopok, melyeknl tbb szmot ltunk. Ez azt jelenti, hogy elszr annyi kockt kell kitni, amennyit elsnek ltunk, majd sznet. Pldul: 3 1 5. Elszr hromo kockt kell kitni, majd sznet utn egyet, vgl jabb sznet utn tt. Az persze nincs rva, hogy mennyi sznet van. A jtk egyik logikai rsze, hogy megtalljuk a kapcsolatot a soroknl s az oszlopoknl lv szmok kztt. Merthogy az sem felttlen egyrtelm, hogy ha egy sorban / oszlopban pldul t kockt kell kitni, melyik tt kell kitni. Annyibl knnythetnk a jtkunkon, hogy ha biztosak vagyunk abban, hogy egy kockt nem kell kitni, azt X-szel megjellhetjk.
A kpek nem felttlen a Super Mario franchise-ra utalnak, elfordul, hogy tel, llat vagy egyb val vilg bli trgyat kell kitni.
Irnyts
Control Pad: Szg mozgatsa a jtktrben
A-gomb: Kocka kitse a szggel
B-gomb: Kocka megjellse X-szel.
|