Tippek, trkkk
2025.02.10. 08:09
A Super Mario Bros. 3 sokaknak tovbbra is nehzsget okoz. Br a Super Mario Advance 4 kiadsban a vltoztatsoknak ksznheten sszessgben kicsit knnyebb lett a jtk. De ha tovbbra is gy rzed, hogy nehz, ezzel a nhny trkkel knnythetsz a jtkodon.
Megnyithat titkok
5 csillag a cmkpernyn.
-
Super Mario Bros. 3: Minden elrt 1 milli pont utn a jtkvlaszt cmkpernyn egy csillag jelenik meg. Meg tudod szerezni mind az t csillagot?
-
Mario Bros.: Minden elrt 150 ezer pont utn a jtkvlaszt cmkpernyn egy csillag jelenik meg. Vagy annyira kitart, hogy megszerezd mind az t csillagot?
Jtk jrajtszsa
Ha vgigjtszottad a jtkot, lehetsged van jra vgigmenni a plykon. Te magad vlaszthatod ki, melyeken msz vgig.
-
Plyk jrajtszsa: Csinld vgig az sszes plyt az adott vilgban, s ott az sszes plyt jra vgigviheted.
-
Kastlyok jrajtszsa: Jtszd vgig 100%-ra a jtkot.
A ngyzetek megnyitsa
Ha sikeresen kihozol egy alakzatot a Pikk-ngyzet mini-jtkban, akkor a francia krtya ms szne lesz lthat, ahol ms alakzatokkal tbb letet prgethetsz ki magadnak. Brmelyik alakzatot hozod ki, mindig megnyitod a kvetkezt.
-
Pikk-ngyzet: Az eredeti jtkbl megismert jtk, ahol csillaggal 5 letet prgethetsz ki magadnak.
-
Kr-ngyzet: A msodik szint, ahol egy Szuper Levelet prgethetsz ki 7 letrt.
-
Treff-ngyzet: A harmadik szint, ahol a hrmas szmot prgetheted ki 10 letrt.
-
Kr-ngyzet: Az utols szint, ahol csak csillagot prgethetsz ki 5 letrt. Teht itt lehetetlen veszteni.
A vilg-vlaszt trkp megnyitsa
-
Jtszd vgig 100%-ra a jtkot. A vilg-vlaszt trkpen aztn brmelyik plyt szavadon vgigjtszhatod, a zrak nyitva vannak, ahogy a hidak is, amiket kastlyok zrtak el.
-
A Toad hzakba is annyiszor mehetsz be, ahnyszor neked tetszik.
-
Kk Toad hz: Vidd vgig a jtkot, majd az 1-3 plyn sd ki a Super Mario 1 rmt, s szerezd meg az rmket.
Fehr Toad hz
Ha minden vilg egy meghatrozott plyjn elg rmt gyjtesz, megjelenik a trkpen a fehr Toad hz. Ezekben klnleges trgyakat tallsz.
-
1., 3., 5. vilgok: P-szrny
-
2., 4., 6. vilgok: Horgony
Az albbi plykon kell szorgosan gyjteni az rmket:
-
1-4 plya: 44 rme
-
2-2 plya: 30 rme
-
3-8 plya: 44 rme
-
4-2 plya: 24 rme
-
5-5 plya: 28 rme
-
6-7 plya: 78 rme
-
7-2 plya: 46 rme
World-e megnyithat Toad hzai
A World-e vilgban is megnyithatsz extra Toad hzakat, az albbiakat:
-
Kk Toad hz: Gyjts ssze 30 sz-rmt
-
Narancssrga Toad hz: Gyjts ssze 50 sz-rmt
-
Piros Toad hz: Gyjts ssze 80 sz-rmt
Easter egg-ek
A sznfalak mgtt
A plyk tbbsgnl nagy tmbket ltsz. Ha a fehr tmbknl leguggolsz, akkor a dszlet mg kerlsz. Ekkor az ellensgek nem bntanak tged. De vigyzz, mert egy id utn visszakerlsz a dszlet el.
Az 1-3 plyn a plya vgn van a fehr tmb. Ha itt leguggolsz, akkor a dszlet mg kerlsz, ahol egy rejtett Toad hzat tallsz.
Egyedi zenet a kirlyoktl
Ha Bka-, Mosmedve-, vagy Kalapcs-mezben gyzd le a kastlyt, a kirly egy egyedi zenettel vr tged. A mezben nem ismer fel tged.
A kirlyok tvltoztatsa
Ha 100%-ra vgigjtszottad a jtkot, s visszamsz valamelyik korbbi vilgba, akkor egy extra videt lthatsz, ahogy a Koopalingek tvltoztatjk a kirlyt.
Titkok
Csillag krtya megszerzse
Minden plya vgn egy krtyt kapsz. Ha hrom egyforma krtyd lesz, tbb letet kapsz. Ezeket els ltsra vletlenszer sorrendben osztja a gp, de ez nem igaz. Attl fgg, milyen gyorsan jutsz el a krtykhoz. Ha maximlis sebessggel rohansz neki, szinte biztos, hogy csillagot kapsz.
Fgg attl is, hogy egy plyn mennyi titkot fedezel fel. Ha a plya vgn a Lakitu kiad annyi tsks ellensget, hogy sszejjjn az egy let, de egybknt ll helyzetbl szerzed meg a krtyt, akkor is j esly van a csillagra.
Varzsfuvola megszerzse
A jtkban a varzsfuvolval mehetnk egy ksbbi vilgba. Ebbl sszesen hrom van.
-
1-3 plya vgn a fehr tmbn llva guggoljuk le addig, amg nem kerlnk a dszlet mg. Ekkor rohanjunk a plya vgig, ahol tallunk egy rejtett Toad hzat. Itt talljuk meg a varzsfuvolt.
-
Az 1. vilg Mini-kastlyban az els plyarsz vgn ne menjnk be az ajtba, hanem ott repljnk a plya tetejre. Ott menjnk jobbra, ahol egy rejtett tallunk. Ott menjnk egszen jobbra, amg megllunk. Egy rejtett ajtn tudunk ott bemenni.
-
A 2. vilgban, ha megszereztk a kalapcsot, jobb-fels sarokban tallunk egy nagy kvet, annak msik oldaln egy plmaft. Ha a kvet kitrjk, tovbb tudunk menni. Ott talljuk a Tztestvreket, akitl szintn varzsfuvolt kapunk.
Vgtelen let a 3-4 plyn
Csalogasd el Lakitut a Venus Fire Trap (tzkp nvny) al. Itt rgd el a Koopa pnclt, a kt fatmb kztt. Ahogy Lakitu kidobja a tsks tojsokat, melyeket letarol a teknspncl. Gyors pontgyjtgets utn kummullt mennyisgben kapjuk az leteket, gy gyorsan sszejhet akr a maximlis 999 let.
Vgtelen let a 2. vilg Mini-kastlyban
Csak Mosmedve Mariknt lehet megcsinlni. Ha belpsz a Mini-kastlyba, ne sd le az els Dry Bones-t. Csalogasd a msik kt Dry Bones-hoz. Majd a triv alakult csapat fejre ugrlj gy, hogy a levegben magasra ugrasz, s lebegve landolsz. Ezzel sok letet gyjthetsz.
Vgtelen let a world-e Tsks kastlyban
A harmadik sz-rme mellett van egy kis gdr hat Dry Bones-zal. Ugorj mindegyikre, mikzben nyomva tartod az A-gombot, gy magasabbra ugrasz. Itt is, ha folyamatosan rugrlunk a Dry Bones-okra, sok letet gyjthetnk.
N-Pikk ngyzet megoldsa
Minden sszegyjttt 80 ezer pont utn egy N-Pikk ngyzet jelenik meg a trkpen, ahol egy memriajtkot jtszhatunk. Itt a jtk sszesen 8 kombincit hasznl. Teht csak ezeket kell megjegyezni.

Kincses haj
Nha azt ltjuk, hogy a trkpen a Kalapcs testvrek kincses hajv vltoznak. Ez nem a vletlen mve. Ezt mi csinljuk. A trkkje a kvetkez:
-
Gyjtsnk annyi rmt egy plyn, hogy az a 11 tbbszrse legyen.
-
Legyen sszesen annyi pontod, hogy az a 11 tbbszrse legyen.
-
Ha befejeztk a plyt, a megmaradt id is legyen a 11 tbbszrse.
Egy plda:
Megszerzett rme: 55 rme
sszes pontszm: 275550
Megmaradt id: 176
Egybl eljutni a 8. vilgba
Szerezzk meg a kr varzsfuvolt az 1. vilgban. Hasznljuk fel az elst, hanem a warp vilgban hasznljuk fel a msodikat is. gy egybl a 8. vilgba kerlnk.
|