Tippek-trükkök
2024.11.20. 14:06
Bár a Super Mario 64 élvezetes játék, ami generációknak okozott életre szóló játékélményt, nehézsége sokak számára küzdelmes játékot okoz. Ám van néhány egyszerűbb trükk, amivel könnyíthetünk a helyzetünkön. Ezeket olvashatjátok itt.
Sérülésmentesen földet érni.
Szinte az összes pályán járunk a magasban, így előfordulhat, hogy egy ügyetlen mozdulat következében lezuhanunk. Az ebből fakadó sérülést megelőzhetjük, ha közvetlen földet érés előtt taposunk egyet. Ehhez nyomjuk meg a Z-gombot.
Pillangók átváltozása
Három pályán, a Whomp's Fortress-ben, Tall Tall Mountain-ban és a Tiny-Huge Island-ben egy-egy helyen három pillangó kis csoportban repül. Ha kicsit játszol velük, előfordulhat, hogy tárgyakká változnak át. Hármójuk közül az egyik egy élet gombává alakul át. A Tall Tall Mountain-ben és a Tiny-Huge Island-ben a másik két pillangó Bob-Omb-bá változhat át, ami üldözőbe veszi Mariót.
A Tick-Tock Clock szerkezetének szabályozása
A 14. pálya egy óra szerkezete, mely a fizika törvényei szerint mozog. De ha meghatározott időpontban megyünk be a játékba, szabályozhatjuk a szerkezet sebességét:
-
Ha egészkor lépünk be, a szerkezet megáll.
-
Ha negyedkor lépünk be, a szerkezet lassan mozog.
-
Ha félkor lépünk be, a szerkezet szabálytalanul, össze-vissza mozog.
-
Ha háromnegyedkor lépünk be, a szerkezet gyorsan mozog.
A Wet-Dry World vízszintjének szabályozása a pályán való belépéskor
A 11. pályán már belépés előtt szabályozhatjuk a vízszintet. Ez attól függ, hogy milyen magasan ugrunk be a festménybe. Ha a festmény alját célozva lépünk a pályára, a vízszint alacsonyan fog állni. Ha a festmény tetejéről megyünk a pályára, akkor magasan fog állni a vízszint.
Cool, Cool Mountain teleport
A pálya elején indulunk el jobbra. A végén egy összetört hidat látunk. Óvatosan menjünk annak a végére, és a pálya aljára, a nagy pingvin mellé teleportálunk. Ha visszaállunk a pálya alján lévő összetört híd végére, visszateleportálunk a pálya elejére. Ezáltal könnyen teleportálhatunk a pálya egyik végéből a másikba.
Életgomba gyűjtése
A "Vanish Cup Under the Moat" pályán elején a csúszdánál három életgombát találunk. Ezeket gyűjtögethetjük az életeket, ugyanis a csúszda alján, ha leesünk a szakadékba, nem vesztünk életet! Szabadon visszatérhetünk a pályára, és tovább növelhetjük az életünk számát.
Könnyen gyógyulni
Ha sebzettek vagyunk, és a pályának olyan részén vagyunk, ahol víz van, egyszerűen csak ugorjunk a vízbe. A felszínen az életerőnk újra teljes lesz.
|