Különbségek az eredeti játékokhoz képest
2024.08.10. 13:04
Mind a három játék grafikai képességeit megnövelték, egyaránt HD-ben renderelték azokat.
Super Mario 64
-
A játékot a Japánban kapható Shindo Pak Taiou Version alapján újították fel, ezzel ez az első olyan Super Mario 64 kiadás, amelyet a nyugati játékosok is az eredeti rezgőkártya támogatással játszhatják a játékot. De ezt a borítón nem emelték ki külön.
-
Amikor a kezdőképernyőn Mario arcát látjuk, a bal-alsó saroknak nem a jól ismert "PRESS START" feliratot látjuk, hanem a PRESS szót, és mellette a Control Pad szimbólumául szolgáló vastag plusz jelet. Ennek ellenére Mario most is a jól ismert "Press Start to Play" szöveget mondja.
-
Az Options menüt eltüntették. Jó eséllyel azért, mert a Nintendo Switch menüjében minden beállítható, ami az eredeti játékban is beállítható volt.
-
A Control Pad négy gombja ugyanúgy működik, mint a Super Mario 64 DS játék esetében.
-
A játékban olvasható szöveget az új irányításnak megfelelően frissítették. A bal oldali analóg karra szöveg formájában "analog stick" reflektálnak, míg a jobb oldali analóg karra ikonként. Ugyanakkor, ha Nintendo Switch Online Nintendo 64 controllerét használjuk, a szöveg ugyanúgy frissített formájában olvasható.
-
Ha Mario elalszik, a zene lágyabban szól, mint egy altató zene, amíg fel nem ébred.
-
A HD felbontást a játékon belül is lehet módosítani. Így a játékon belüli karakterek, textúrákon lehet kicsit finomítani. Az eredeti változatban Bowser lecsúszó puzzle képén a bal bokáján egy kis narancssárga négyzet volt látható. Ezt eltávolították. A gyűrűket a szarvon és a tüskéket Bowser képén átszínezték. Az ismert sárgás-barnás színárnyalatból a jelenleg ismert külsejéhez igazították.
-
Ha több controller van csatlakoztatva, mindegyik elsőként működik a játékban.
-
A játék legvégén más nyelveken is angolul szerepel a tortán a "THANK YOU" felirat. Az eredeti változatban azon a nyelven láthatjuk a feliratot, amelyik nyelven végigjátszottuk a játékot.
Super Mario Sunshine
-
A játékot az európai változat alapján dolgozták át.
-
A "Dolby Surround Pro Logic II" logo nem látható a játék elején.
-
A címképernyőn "PRESS START" felirat helyett a "PRESS A" felirat olvasható. A Control Pad logója a felirat alatt látható, azzal is el lehet indítani a játékot.
-
A címképernyő a végtelenségig látható. Ha a játékos eleget vár, már nem adja be a történetet, bár annak zenéjét hallhatjuk.
-
A "Stereo/Mono/Surround" eltűnt az Options menüből. Jó eséllyel azért, mert ezek a Nintendo Switch konzolon belül beállíthatók.
-
FLUDD ismertető videójában is módosították a szöveget az irányításnak megfelelően.
"R button" helyett csak simán "button" szó olvasható. Azért, mert ha Joy-Connal vagy Nintendo Switch Pro Controllerrel játszunk, akkor mind az R-gombbal mind a ZR gombbal spricceli a vizet FLUDD.
A "Control Stick" helyett "Left Stick"-et mond FLUDD.
-
A szövegben mindenhol frissítették az irányítást. Ha Nintendo GameCube controllerrel játszunk, akkor is az új irányítást olvashatjuk.
-
Már nem a memóriakártyára hivatkozik a játék mentéskor, hiszen egyből a Switch konzolba menti a játékot.
-
A képeslap, ami megjelenik, ha az összes Shine Sprite-ot összegyűjtöttük, Bowser és Bowser Jr. kisebbek rajta.
-
A játék felbontása elég nagy ahhoz, hogy Gooper Blooper orrát befedő parafadugón lévő felirat olvasható legyen. A "bsgeso" szó olvasható rajta, mely jó eséllyel utalás Gooper Blooper japán nevére (Boss Gesso).
-
Az átvezető jelenetek nagyítva lettek. Jó eséllyel a 16:9-es felbontásnak köszönhetően.
-
A textúrák, főleg a szöveg nagyobb felbontásban láthatók.
Super Mario Galaxy
-
A címképernyőn "PRESS A + B" helyett "PRESS A" felirat olvasható. Egy gombbal el lehet indítani a játékot.
Így a kék fényhatás nem jelenik meg a címen, ha a játékos megnyomja az A gombot. Csak a sárga fény látható, ha a játékos megnyomja a B-gombot.
-
Nem választható a Mii mentési ikonként, annak ellenére, hogy a Mii-k jelen vannak Nintendo Switchen is.
-
Mivel a Joy-Con controlleren nincs hangszóró, mint a Wiimote-on, ezért mivel Wiimote-ból származó hangot a játékban hallhatjuk.
-
Az animált Wiimote ikont, amikor Mariót forgatni kell a jobb oldali Joy-Con ikonja váltotta fel. Az irányítás kézikonzol módban is megjelenik.
-
Minden szöveget az új irányításnak megfelelően frissítettek. A kézikonzol módban használatos irányítást is olvashatjuk.
-
Amikor a Grand Finale Galaxy-n játszunk, ott Mailtoad szövegét megváltoztatták. Az igen vagy nem választási lehetőséget elvették, és a két kép, amit elküld nekünk, egyből a Nintendo Switch fotóalbumába kerül. A Super Mario Galaxy ending credits-et a Wii üzenőfalából volt olvasható, ebben a kiadásban Mailtoad olvassa fel nekünk.
-
A kamera ikont a csillagjaink listájáról törölték, mivel a Nintendo Switch-csel bármikor készíthetünk képeket.
-
A Sensor Bar hiánya miatt a játékos nem tudja többé a csillagkurzort pörgetni. Ugyanígy az ágyúkban sem lehet szétnézni, amikor benne vagyunk.
-
Hasonlóképp a Sensor Bar hiánya miatt a csillagkurzor csak az R-gomb megnyomásával jelenik meg.
-
Bár ez a játék is szebben néz ki Full HD-ben, leginkább a szöveg az, ami frissítve lett.
-
A Nunchuk hiánya miatt nem jelenik meg a figyelmeztető szöveg, ha nem csatlakoztattuk volna a Nunchuk-ot.
-
A nyuszik, amiket üldözni kell, valamivel lassabban mozognak.
|