Mini-játékok leírása
2006.03.23. 23:31
Talán egy kicsit unalmasnak tűnik, hogy rövid idő alatt ötödször kijött a játék. De ne ítéljétek el emiatt a játékot. Olvassátok el a mini-játékleírást, és azonnal be akartok szerezni majd egyet a játékból ;-)
4 játékos Mini-játékok
Chimp Chase
Kiscsimpánzok megszöktek az anyjuktól, vissza kell őket vinni a megfelelő színű kiscsimpánzt, a megfelelő színű anyjához. Nyilván, az nyer, aki a legtöbb csimpánzt juttatja vissza az anyjához.
A: Csimpánz megragadása/elengedése
Chomp Romp
Kutyát kell visszaterelni a helyére a kezünkben levő síppal, melyet, ha megszólaltatunk, akkor megvadulnak, és elindulnak a hang irányába.
A: A síp megszólaltatása
Coney Island
Tölcsér van a kezünkben, és az égből lepotyanó fagylaltgömböket kell elkapni úgy, hogy figyeljük az árnyékot, és odaállunk, és a tölcsérünkbe pottyan. Figyelem! Minél több gömb van a tölcsérünkbe, annál nehezebben mozog a karakterünk!
Dodge Bomb
A kunyhóból kijövő bombákkal kell kiütni ellenfeleinket.
A: A bomba megragadása/elengedése
Fish Upon A Star
Lebegő platformon kell megmaradnunk, és a társainkat kiütni onnan. Figyelem! A Cheep-cheep halak folyamatosan törnek le a lebegő platformból egy kicsit!
A: Ugrás B: Társunk megütése
Flower Shower
2 Koopa Troopa összeházasodott, és a lány feldobta a virágot. A szirmai hullanak le. Ezekből kell minél többet összegyűjteni. Aki a legtöbbet gyűjti össze, az kapja a virágot, tehát ő házasodik legközelebb :-)
A: Ugrás
Frozen Frenzy
5 kristályból kell minél többet összegyűjteni. Ha megvan, akkor nem ér véget a játék, hanem egymás kiütésével el lehet venni a másiktól a kristályt. Az égből jégdarabkák hullanak le, melyek megérintésével szintén elveszítünk egy kristályt.
Ground Pound Down
Eldugult a csővezeték. Óriás kövek okozták a dugulást. Feladatunk, hogy taposással összetörjük a köveket. Minél magasabbra ugrunk, annál több kő törik össze egyszerre, legfeljebb 3.
A: Ugrás A+A vagy A+L: Taposás
Leaf Leap
Az égig érő paszulynövény története. Elvetették a magot, és túlságosan elkezdett nőni. és levele nő 2 oldalt, ezekre kell ráugrani. És még tovább nő, ha ráugrunk a leveleire. Figyelem, a másikoldalra ugrás egy kicsit bonyolult, ugyanis, először kell az analóg kart oldalra fordítani, és utána ugrani. AZ nyer, aki minél magasabbra megnöveszti a paszulynövényt.
A: Ugrás
Pushy Penguins
Pingvinek nagyon meg akarnak mártózni a tengerben, senkire nincsenek tekintettel. Feladatunk, hogy pingvineket kikerülve rajta maradjuk a platformon. Az(ok) nyer(nek), akik a játék ideje alatt fent marad(nak) a platformon, akár többen is.
Coin Cache
A téglákban raboskodó érméket kell kiszabadítani. Teljesen barátságos játék, hisz mindenki annyi érmét nyer, amennyit kiszabadít.
A: Ugrás
Dinger Derby
30 Baseball labdát adogat a gép, ezeket kell visszaütni.
A: Ütés
Fish Sticks
A kis medencében raboskodó halakat kell kiszabadítani úgy, hogy kifogjuk őket a horgászbottal, és visszavisszük a tengerbe.
A: Horgászbot megragadása
Hotel Goomba
IQ játék. A megkövült penészgombákat kell elmozdítani, úgy, hogy eljussunk az ajtóig. A penészgombák csak ütésre mozdulnak el, másképp akadályként funkcionálnak. 3 emeletet kell felmenni.
A: A penészgomba megütése B: Vissza az egész
Hydrostars
Motorcsónakra szállva össze kell gyűjteni az 5 csillagot, és beérni a célba. Az 5 csillag a legkülönbözőbb helyeken van. Figyelem! A csillagok számozva vannak, ennek sorrendjében kell összegyűjteni a csillagokat.
Pop-Star Piranhas
5 cserépben piranha virágok vannak, akik táncra perdülnek. Az adott stílusra táncolnak. Meg kell figyelni, hogy táncolnak. Négyen hamisan, egy valaki jól táncol. Mindegyik cserépen van egy gomb. Azt a gombot kell megnyomni, aki jól táncol. Először swing, másodszor lassú ballada, harmadszor kemény rock zenére táncolnak.
A, B, X, Y, R: A virág értékelése
Triple Jump
Szuper hármasugrás gombok igen erős, és gyors nyomkodására. Az első ugrásnál az A gombot kell nyomkodni, a másodiknál a B gombot, a harmadiknál ismét az A gombot kell nyomkodni.
Vicious Vending
Pénzérmét dobunk be egy automatába. A fogantyút meg kell forgatni az analóg kart, az óra járásával ellenkező irányába. A jutalmunk különböző érmemennyiség lehet. A legszerencsésebb 20 érmét kap, de 10 érmét, 1 érmét, 0 érmét is lehet nyerni.
Will Flower
Shy Guyék alaposan feladták a leckét. Varázserővel kell a virágot virágzásra bírni. Minél nagyobb varázserőt adunk, annál erősebben virágzik a virág.
A (nyomkodása): Varázserő küldése a virágra
Later Skater
Jégpályán kell 5 kört megtenni. Figyelem! Az irányítás meglehetősen bonyolult, ugyanis még akkor is balra kell fordítani az analóg kart, ha jobbra mennénk
Mazed and Confused
A pálya 4 sarkából indulnak el hőseink. A cél: elérni a pálya közepét. Áramkörök akadályozzák utunkat, legyünk nagyon figyelmesek!
Night Light Fright
A sötét éjszakában kutyák lopakodnak. A fény hatására megbénulnak. A cél: megvilágítani a kutyát, úgy, hogy minél közelebb legyen hozzánk.
A: Zseblámpa bekapcsolása
1 a 3 ellen mini-játékok
Beam Team
Hősünk menekül a három repülő csészealj fényétől, ami beszippantja őt. A két csészealj összeütközik, megrázódnak, és pát pillanatra mozdulatlanná válnak.
A: Fény kibocsájtása (repülő csészeáljban ülő játékosok)
Big Top Drop
Egy ember a hintáról labdákat dobál le, míg a másik három kötélen egyensúlyozvan menekülni próbál a zuhanó labdáktól.
Hintázó játékos: A: Labda ledobása B: Labda feldobása
Egyensúlyozó játékosok: A: Ugrás
Curvy Curbs
Kanyargó pályán kell kocsival végigmenni, vagy hősünk egymaga, vagy harmadmagával. A kereket érdemes figyelni. Ha a pálya szélének ütközik, a kocsi megrázkódik, és pár másodpercre megbénulunk.
Fight Cards
Gyerekek számára közkedvelt harci kártyák játéka. Öt kör van. Ha a hármasból valaki ugyanazt a kártyát mutatja fel, kiesik.
A: Rúgás B: Csapás X: Ütés
Mathletes
Ez egy barátságos játék, tehát egymástól függetlenül sok érmét nyerhetünk. 2 szám, és egy matematikai műveletjel, mint a dobókocka, forognak, és meg kell állítani. Legfeljebb hatost lehet dobni, így a max. érmejutalom 36 lehet. Nem kell félni, mert pl. "6-8" kidobására nem vesznek el érmét, csak nem kapunk.
A: Ugrás
Quilt For Speed
2 óriás penészgombát irányítunk. Az egyiket egyvalaki, a másikat hárman. Forognak a nyilak, és ahol megáll, arra megy a penészgomba. Amelyiket hárman irányítjuk, ott három irányba megy egyszerre három irányba megy, így nagy kavarodás várható
A: Nyíl megállítása
Revolving Fire
Egy játékos irányítja a tüzet okádó gépezetet, amíg a többiek egy labilis platformon nemhogy próbálnak menekülni a tűz elől, de meg is kell maradni a platformon.
Gépezetet irányító játékos: A+L Taposás A platformon egyensúlyozó játékos: A. Ugrás
Folyt. köv.
|