Tippek-trkkk
2006.03.23. 23:23
Attl fantasztikus ez a jtk, (azon tl, hogy rengeteg jdonsg van benne) hogy rengeteg titok vr felfedezsre. gy j sokig garantlt a szrakozs. Ezen az oldalon felfedem az sszes ltalam s aMGee ltal megtallt titkot. lltlag nincs tbb :-)
Elszr is nzzk az jdonsgokat:
Mezek
-
Bka-mez: Gyorsabban tud szni Mario, s jobban lehet irnytani.Szrazfldn nem sok hasznt lehet venni...
-
Tanooki-mez: A leguggolsz, s megnyomod a B gombot, akkor Mario 5 msodpercre szoborr vltozik, gy teljesen srthetetlen
-
Kalapcs-testvr-mez: B gomb megnyomsval Mario kalapcsot dob, s ezzel az SSZES ellensget meg lehet lni. Ha leguggolsz, a tzlabda nem tud rtani neked.
Toad hza
Vilgtrkpeken felfedezhet egy kis gombahz, Toad hza. Hrom lda van bent, mindegyikben egy trgy, mely a segtsgedre lesz. Csak egyet nyithatsz ki kzlk.
Fehr Toad-hz
Minden vilgban van egy plya, ahol ha sszegyjtd az sszes rmt, a trkpen megjelenik egy rejtett Toad hz. Itt nagyon rtkes trgyakat tallsz, melyek nagyon megknnyti a jtkot.
Kincses haj
A kicses haj akkor jelenik meg, ha kt azonos szmbl ll pnzsszeget (pl. 11, 22, 33 stb.) sszegyjtesz, valamint a pontok tzes helyrtkn lv szm azonos az sszegyjttt pnz szmval. Pldul ha van 44 db pnzed s 60500 pontod, akkor gy kell alaktani, hogy 60540 pontod legyen, mikor elhagyod a plyt. gy a plyn tallhat Kalapcs testvr tvltozik egy hajv, amelyen rengeteg pnzt s egy rejtett Plusz-letet tallhatsz (ami a plya vgn a cs mellett van egy lthatatlan dobozban). Azonban vigyzz ha lemsz a csvn, ugyanis kt Bumerng testvrrel tallkozol. (A haj az 1., 3., 5., s 6. vilgban tud csak megjelenni.)
s most lssuk az sszes titkot vilgonknti felosztsban:
1. vilg, a sztyeppk orszga
1-1
sd le az els Koopa Troopt, s rgd el a fldn lev krdjel-tgla fel. Egy levl fog kijnni belle (ha elzleg felvetted a Gombt). Azt vedd fel. ld meg az utadba ll 3 mrges gombt, s replj fel. Fent a felh-platformoknl van egy krdjel-tgla. Abban egy a zld gomba, mely egy letet ad. Menj tovbb a felhplatformoknl, s replj fel. A csbe menvn tallsz egy rejtett rme-szobt.
1-2
Mosmedve Marival lehet 2 letet szerezni, ha a plya elejn lev csbl kijv mrges gombkra rugrasz, anlkl, hogy fldet rnl. Van egy rejtett let, ha a P-kapcsolt megtallod, s az rmk tglv vltoznak, fel tudsz menni a cs tetejre, ott van egy rejtett let. A csbe be is lehet menni
1-3
rme-fellegek
A plya elejn lev tgla-"hegynl" egy egy elrejtett rzsaszn zene-doboz. Arra rugorasz, s jkor megnyomod az A gombot, akkor felszllsz a felhk kz, s tallsz 35 rmt. s van egy elrejtett let. A 35 rme 5X7-es felosztsban vannak. A 3. "rmecsoportnl" fel kell replni (Ha mosmedve Mario vagy), s ott tallsz egy rmegyrt, kzpen egy tgla, benne van az let-gomba.
1. furulya
A plya vgn lev tglknl a fehrre r kell llni, s 5 msodpercig kell guggolni. Ekkor leesel, s a httrben ktsz ki. Fuss a fekete, plya vgt jelz terep mg, amg csak brsz. Itt tallsz egy rejtett Toad hzat, ahol egy furulya van, mellyel elreplhetsz egy msik vilgba.
Figyelem! Az ellensgek ugyangy tudnak srteni tged!
1. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl tallhat
1-4
Gyjtsd ssze az sszes rmt (44 db.), s megjelenik a rejtett Toad-hz. rdemes kitni a tglkat, mert egy nhny tartalmaz 10 rmt. A rejtett Toad hzban egy P-szrnyat tallsz.
1. Mini-kastly
2. furulya
sd fel mindkt krdjel-tglt, hogy Mosmedve Mario lehess. Ugorj r a csontvzra, s replj fel. Ott van egy rejtett tjr. Menj a legvgre, s lpj be a rejtett ajtn. Ott tallsz egy ldt, melyban szintn egy furulya van
1-5
rme-fellegek
A msodik csnl fel kell menni. Itt ne ugorj fel a fnyhez, hanem a bal oldalt a falon tallsz egy rzsaszn zene-dobozt. Itt ugyangy fel kell ugorni. Ugyanaz a koncepci, mint az 1-3 plynl
1-6
2. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
Kalapcs-testvr
Ugorj r, vagy alulrl sd ki, s egy csillag lesz a jutalmad
1. hallhaj
Ugorj r hromszor Larry Koopra, hogy elvehesd tle a varzsplct, s visszavltoztasd a kirlyt. Hercegn ajndkozni fog egy P-szrnyat.
2. vilg, a pusztk orszga
2-1
2-2
Gyjtsd ssze az sszes rmt (30 db.), s megjelenik a rejtett Toad-hz. Itt egy horgonyt tallsz. (A horgony lefkezi a hallhajt, gy az nem vndorol ide-oda a trkpen.)
1. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
1. mini-kastly
Ahol tallsz 3 csontvzat, ugorj rjuk Mosmedve Mariknt, anlkl, hogy fldet rnl, s kapsz egy pr letet. Ne feledd, hogy a csontvzak mindig letre kelnek!
2. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
2-3
A msodik tgla-hegynl, a cscson fel kell ugrani a tetejre, s ott balra kell ugrani, s tallsz egy rejtett zenedobozt. Mg hromszor lehet balra ugrani, s legfell egy nagyot kell balra ugrani. Ott tallsz egy P-kapcsolt, amit letve a rengeteg sok tgla rmv vltozni. Gyernk begyjteni az sszeset. Figyelem egy rmt nem vletlenl nem lehet felvenni. Prbld csak meg alulrl! ;-)
2-puszta
Csak gy juthasz t a torndn, ha beleugrasz a kzepbe. Ha nem ugrasz, felkap, s visszavisz.
Megj.: A napot is el lehet intzni, mindssze egy Koopa pncl kell hozz. Ragadd meg, majd replj egszen fl. Ha gyes vagy, sikerl kitni, s gy mr nem jn utnad. ;)
2-4
Tanooki Mariknt a plya legelejn fel kell replni a bal-fels sarokba, s feltrni a tglkat. A plya tetejn rengeteg rmt tallsz, ha gyes vagy, s nem vagy rest
2-5
2-piramis
Ha van leveled a raktradban, itt mindenkpp hasznld fel, mert gy sokkal knnyebb lesz tjutni a plyn. Mskppen a kis bogarakkal fel kisd a tglt. Van egy cs, amibe nehz bejutni. Figyeld a htteret, egy helyen nem vletlenl van kivilgtva!
1. kalapcs testvr: Zenedoboz
2. Kalapcs testvr: Kalapcs
A kalapcs nagyon hasznos itt, mert a trkpen a 2-4 plya mellett van egy k. Azt ki lehet trni, s tovbb lehet menni.
Tztestvrek: Furulya
3. Toad hza
Mindhrom ldban Bka-mez van
2. hallhaj
Ugorj r Morton Koopa Jr.-ra hromszor, s szerezd meg tle a varzsplct, hogy visszavltoztasd a kirlyt. Hercegn Jugem felhjvel fog megajndkozni
3. vilg, a vizek orszga
3-1
A plya elejn merlj le. Ott tallsz egy gombt, vagy tzvirgot. A plya vgn lev szakadkba le lehet menni. Tallsz egy letet.
3-2
A plya elejn tallsz egy csillagot, vedd fel. rdemes sietni, mert minden magnyos krdjel-tglban nem rme, hanem csillag jn el, ha mg a csillag hatsa alatt feltd ket. gy srthetetlenl viszed vgig a plyt
1. Toad hza
Mindhrom ldban beka-mez van
3-3
1. mini-kastly
Figyelem, ez egy labirintus-kastly. Az 6. ajt visz el BOOM-BOOM-hoz, a fellensghez. Az utols, 9. ajtban egy titkos rme-szoba van.
3-4
3-5
Bka-Mario a msodik csbe be tud menni, ahol egy risi krdjel-tgla van, melyben 3 let lapul
3-6
3-7
rme-fellegek
A plya kzepn az egyik tglban tallhat egy ltra, melyen fel lehet menni, s ott balra kell ugrani. Szedd fel az rmket, s Mosmedve Mariknt jobbra kell replni. Tallsz egy felh-platformot. A kzepn van egy rzsaszn Zenedoboz. Ott vannak az rmk, meg az let. De itt vge is a plynak, mert a vn tallsz egy ldt, melyben Jugem felhje van.
2. mini-kastly
3-8
Gyjtsd ssze az sszes rmt (44 db.) s megjelenik a rejtett Toad-hz, melyben egy P-szrnyat tallsz.
3-9
2. Toad hza
Tzvirg, Levl, Bka-mez
1. Kalapcs testvr: Kalapcs
2. Kalapcs testvr: Csillag
rdemes feltrni a Kalapcs testvrektl megszerzett kalapccsal a kvet, mely a 3-8-as plya alatt tallhat a trkpen, mert mg 3 Toad hzat tallsz a kenuba lve, s evezvn.
3. Toad hza
Tzvirg, Levl, Bka-mez
4. Toad hza
Tzvirg, Levl, Bka-mez
5. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
3. hallhaj
Ugorj r hromszor Wendy O. Koopra, s szerezd meg tle a varzsplct, hogy visszavltoztasd a kirlyt. Hercegn egy Zenedobozzal ajndkoz meg.
4. vilg, az risok orszga
1. Toad hza
Mindhrom ldban Mosmedve-mez van.
4-1
A plya kzepn tallhat vzessnl fel lehet menni, ahol tallsz majd egy csvet, ahol sok rme lapul.
4-2
Gyjtsd ssze az sszes rmt (22 db.) s megjelenik a rejtett Toad hz, ahol Horgonyt tallsz
2. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
4-3
1. Mini-kastly
4-4
Bka Mariknt a plya elejn le tudsz menni, ahol tallsz egy csvet. Ott sok meglepets vr.
3. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
4-5
A plya kzepn, ahol 2 gy ll egymssal egymssal szemben, llj meg ott, s vrd, meg amg a magasabbl kilvell egy goly, s ugorj r, de tartsd nyomva az A gombot, hogy magasabbra ugorj. sd ki a plya tetejn lev tglt. s ugorj r mgegyszer a magasabb golyra, s mssz fel a ltrn. Ott menj be a csbe, s tallsz egy Tanooki-mezt, s a P-kapcsolt.
4-6
Van egy ajt, melybe bemenve, az ris ellenfelek visszavltoznak, a normlis mretre.
4. Toad hza
Tzvirg, Levl, Mosmedve-mez
2. Mini-kastly
A plya elejn tallsz egy P-kapcsolt, amit ha bekapcsolsz, a megjelen rmk egy titkos ajtt rajzolnak krl
1. ris Kalapcs-testvr: Jugem felhje
2. ris Kalapcs-testvr: P-szrny
3. ris kalapcs-testvr: Csillag
4. hallhaj
Ugorj r hromszor Iggy Koopra, s szerezd meg tle a varzsplct, hogy visszavltoztasd a kirlyt. Hercegn egy P-szrnyat fog ajndkozni
5. vilg, az g orszga
5-1
rdemes Tanooki-Mariknt az gen keresni egy rejtett csvet, mert sok meglepets van benne
5-2
rdemes nem lemenni, hanem tgyeskedni magunkat, hogy a fels csbe menjnk be. Sokkal knnyebb ott a plya
5-3
Alulrl sd fel a Kuribo cipjben lev mrges gombt, mert akkor csak a mrges gomba hal meg, s beleugorhatsz Kuribo cipjbe, s gy mg a tsksekre, s a piranha virgokra is nyugodtan rugorhatsz.
1. mini-kastly
Nem ktelez vgigvinni, azonban ha sikerl, kapsz egy hidat amin t tudsz kelni a folyn anlkl, hogy lejtszand az els kt plyt (ha esetleg kilpnl vagy Game Overt kapnl).
5-torony
Csalka, mert itt mg nincs vge a vilgnak, csak tmsz a fellegekbe,
5-4
5-5
Gyjtsd ssze az sszes rmt (28 db-ot), s megjelenik a rejtett Toad hza, melyben egy P-szrny van.
1. Toad hza
Mindhrom ldban Tanooki-mez van.
5-6
2. Toad hza
Tzvirg, Levl, Tanooki-mez
5-7
2. mini-katsly
3. Toad hza
Gomba, Tzvirg, Levl
5-8
5-9
1. Kalapcs Testvr: Kalapcs
2. Kalapcs Testvr: Jugem felhje
3. Kalapcs Testvr: Csillag
5. Hallhaj
Ugorj r hromszor Roy Koopra, s szerezd meg a varzsplct, hogy visszavltoztasd a kirlyt. Hercegn Jugem felhjvel ajndkoz meg tged
6. vilg, a jg orszga
6-1
Ez a plya sokkal knnyebb, ha tz Mariknt viszed vgig. Ha viszont Tannoki Marioval vagy, replj fel a plya elejn, ugyanis ott egy titkos ajt, amely mgtt rengeteg pnzt tallhatsz.
6-2
6-3
A titkos szobban gyorsulj fel, s gyorsan menj ki. Amikor kijssz a csbl, vgig tudod replni a plyt.
1. mini-kastly
A tskknl vrj, amg a Roto-lemez lemegy jobbra, ekkor ugorj le a liftrl. A profik mg a csillag hatsa alatt elrik BOOM-BOOMot, s elg egy rints, hogy meghaljon.
6-4
rme-fellegek
Ugorj az els sn-liftre, hogy megmozduljon, aztn ugorj a jg-tglkra jobboldalt. Amikor a sn-lift a tglk al r, gyorsan ugorj fel a platformra, utn ugorj a tglk jobb oldalra. Ott megjelenik a rzsaszn zenedoboz.
6-5
A negyedik fels rsnl Koopa-pncllal kell felreplni, s a tglkat s a kis piranha-virgokat ki kell tni, s a csben van a plya vge.
(Megjegyzs: Lehet vlasztani, hogy a 6-5-s, vagy a 6-6-os plyt vlasztod. Inkbb a nehezebben megcsinlhat 6-5.st ajnlom, mert egy Toad hzba kerlsz, ahol a legrtkesebb fegyvert kaphatod meg)
Toad-hza
Mindhrom ldban Kalapcs-mez tallhat
6-6
6-7
Gyjtsd ssze az rmt (78 db.) s megjelenik a rejtett Toad hz, ahol egy horgonyt tallsz.
2. mini-kastly
A 6. Thwomp utn nyomd le a B-Gombot, s fuss. Amilyen hamar megltod a nylst a cellban, ugorj, s meglthatod az utols Thwompot srtetlenl
BOOM-BOOM-mal val harckor szortsd a jobb-als sarokba, gy nyert gyed van ;-)
6-8
sd a P-kapcsolt, s replj fel a 88 rmrt.
6-9
Bka-Mario be tud menni az els vz alatti csben
6-10
Mssz fel a paszulynvnyen, s sd le a P-kapcsolt. Fontos, hogy Tz-Mario lgy, hogy a befagyasztott virgot olvaszd fel. A kis piranha virgok a P-kapcsol hatsa alatt rmv vltoznak, gy a cs szabadd vlik. Ugorj be, hogy megszerezd a Kalapcs-mezt!
3. mini-kastly
6. Hallhaj
Ugorj r Lemmy Koopra hromszor, hogy megszerezd a varzsplct. Hercegn egy P-szrnnyal fog megjutalmazni.
7. vilg, a csvek orszga
7-1
Toad hza
Gomba, tzvirg, falevl
7-2
Gyjtsd ssze az sszes rmt (46 db.) s megjelenik a rejtett Toad-hz, ahol egy P-szrnyat tallsz.
7-3
7-4
Tanooki-Mario t tudja replni az els falat, ahol 2 let rejtzik.
1. nagy piranha-nvny
Hasznlj csillagot, gy simn vgigjutsz a plyn, melynek a vgn egy P-szrny tallhat.
1. mini-kastly
A plya elejn van egy P-kapcsol. A (kk) kkockk utn a negyedik tglaoszlop legfels tgjja. Ennek segtsgvel rengeteg pnzt s pontot szerezhetsz. Vigyzat, maga a plya csalka! Ellensg nincs ugyan egy darab se, azonban BOOM-BOOM-hoz a msodik szobbl juthatsz el, ha flreplsz a plafonon lv csbe.
7-6
7-7
7-8
A stl Ptooie (az a piranha-nvny, mely a leheletvel egy tsks gmbt lebegtet) egy titkos szobt riz, melyban kalapcs-mez tallhat. Ha elmozdul onnan menjetek le az els csbe.
rme-fellegek:
A fehr tglnl, ugorj fel a cstl jobbra, s megjelenik a rzsaszn zenedoboz.
7-9
2. mini-kastly
2. ris piranha-nvny
Hasznlj csillagot, gy simn vgigjutsz a plyn, melynek vgn egy gomba tallhat.
7. hallhaj
Ugorj r Ludwig Von Koopra hromszor, hogy megszerezd a varzsplct.
8. vilg, a sttsg orszga
1. nagy tank
1. csatahaj
Lehet szni a lvban ;-)
1. kzcsapda
A plya tele van Kalapcs testvrekkel. A vgn levl vr.
2. kzcsapda
A plya tele van felugr lvval. A vgn levl vr
3. kzcsapda
A plya tele van felugr halakkal. A vgn levl vr
1. lebeg csatahaj
8-1
A plya elejn replj fel a P-kapcsolrt, s menj le a sok ezst rmrt.
8-2
Engedd, hogy beszippantson az els futhomok, a titkos plyhoz. 2 cs van, mindkettben ms jutalom. A kijssz a csbl, mr kzel vagy a plya vghez.
Mini-kastly
Taln ez a legnehezebb plya. rdemes Mosmedve Mariknt kezdeni, mert akkor jval knnyebb a plya, mert sok helyen tgla hatrolja a falat, amit farokkal lehet feltrni. A P-kapcsol nagyon sokat segt, hogy megtalld a kijratot, ugyanis rejtett ajtk jelennek meg. Ha lettted. szaladj az utols ajthoz, amit megltsz. Onnan mr kzel a plya vge.
2. nagy tank
BOWSER KASTLYA
A rezg lifteknl prblj meg olyan magasra jutni, amennyire csak tudsz. Legfell is van egy jt, ahonnan jval knnyebb eljutni Bowserhez, s legyzni t. Legyzni gy lehet, hogy amikor rd akar ugrani, akkor el kell menni a onnan, hogy a tgla letrjn alatta, s beessen a szakadkba.
|