Duel mini-játékok ismertetése
2013.08.10. 18:23
(Ezek akkor jelennek meg, amikor valaki duel-mezőre lép, valamint az utolsó öt körben, az adott játékos egy olyan mezőre ér, ahol épp állnak. Ekkor kihívja párbajozni az ellenfelét.)
Light Up My Night
Egy házban vagyunk, kezünkben fáklyával. Feladatunk meggyújtani a házban levő fáklyákat. Aki először meggyújt ötöt, az nyer.
A-gomb: Fáklya meggyújtása
9/10
Cog Jog
Egy óraszerkezetben vagyunk. Feladatunk, átmenni a működő fogaskerekeken át a pálya túlsó végére. Nem könnyű.
A-gomb: Ugrás
7/10
Black Hole Boogie
Az űrben vagyunk, a fekete lyuk készül beszippantani minket. Nekünk menekülnünk kell tőle.
A-gomb (nyomkodva): Szökés a fekete lyuktól
8/10
Full Tilt
Egy mozgó platformokkal teli pályán vagyunk, el kell a túlsó végére.
A-gomb: Ugrás
7/10
Sumo of Doom-o
Egy tankban vagyunk, egy kis platformról kell lelökni ellenfelünket. A Thwomp leszakítja a pálya szélén levő kis kockákat.
6/10
O-Zone
Kis körökre kell rátaposni, azok kifénylenek. Azok a jók, melyek kört rejtenek. Vigyázzunk, mert ha x-et világítunk meg, belénk csap az áram.
A-gomb: Ugrás
A+A-gomb: Taposás
7/10
Pitifall
Az egyik legszemetebb szerencsejáték. Három kötél közül kell egyet kiválasztani, majd karakterünk elugrik. Csak egyetlen egy helyen van a cél, a másik leesik. Ha mindkettő elesik, Shy Guy találomra felhúzza az egyiket, az nyer.
A-gomb: Kötél kiválasztása
7/10
Mass Meteor
Az űrben egy meteorokkal barikádozott pályán kell végigmenni. Nem tudom, hogy mi az oka, de itt a gép még hard módon is iszonyatosan béna, szándékosan megcélozza a meteort. Bár vannak nehezebben átívelhető pályák, mégis azt gondolom, hogy könnyű.
8/10
Lunar-tics
Hőseink landolni készülnek, ám fontos a jó időzítés, ugyanis 10 másodpercről megindul egy visszaszámláló, és az a cél, hogy a nullához lehető legközelebbi időpontban érjünk földet. Van egy hátizsákunk, melynek két oldalán sugara jönnek ki. Azokat aktiválva lassítjatjuk a landolást. Egyesek szerint, ha 3:51-ig folyamatosan nyomva tartjuk az A-gombot, és utána elengedjük, pont 0:00-nál érünk földet.
A-gomb: Hátizsák aktiválása
8/10
T-Minus Five
Egy űrhajóban vagyunk, öt kis hatszög-platform van egymás előtt, ezek felváltva villognak. A lényeg, hogy pont akkor tapossunk az adott platformra, amikor pont az világít. Az első hármat könnyű eltalálni (mivel a villódzás egyre gyorsul, ahogy előrébb jutunk), utána szinte már csak véletlenszerűen lehet eltalálni.
A-gomb: Ugrás
A+A-gomb: Taposás
10/10
Asteroad Rage
Kicsit hasonlít a Mass Meteorhoz. Különbség, hogy most egy űrhajóban ülünk, de ugyanúgy meteortól kell menekülni, és akit eltalál, az kiesik.
L+R-gomb: Űrhajó irányítása jobbra vagy balra
9/10
Boo'd Off the Stage
Egy pályán vagyunk, rózsaszín szellemek járnak át rajta, hogy elkapjanak minket, nekünk menekülni kell tőle.
7/10
Boonanza!
Rózsaszín szellemeink kiszabadultak, feladatunk minél többet beterelni a saját térfelünkre. Csak mozogni kell, a szellemek automatikusan menekülnek előlünk. Aki többet beterel a saját térfelébe, az nyer.
10/10
Trick or Tree
A fák magassági sorrendbe állnak be, majd jól összekeverednek. Meg kell tippelnünk, hogy melyik lehet a legmagasabb. Aki a magasabbat választja, az nyer.
A-gomb: Fa kiválasztása
9/10
Something's Amist
A hatalmas ködben sehol nem látni a smaragdokat. Ebből kell hármat összeszedni. A controller rezgése jelez, hogy ott van, de az is nagy segítség, hogy a háttérben a fák pont arra néznek, amerre a smaragd van.
A-gomb: Smaragd kiemelése
10/10
|