Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Mario Golf
Mario Golf : Irnyts, s ltalnos stratgik

Irnyts, s ltalnos stratgik

  2013.05.20. 19:46


A Mario Golf hres arrl, hogy nehzkes az irnytsa. Szinte nem is lehetrendesen megtanulni, annyira vletlenszer, hogy a gp mikor rzkeli az tsnket. Nem utols sorban, sok lehetsg van a jtkban, nem vletlen gondolom azt errl a jtkrl, hogy az egyetlen spinoff, ami megri akr a teljes rt. Ebben a lersban rszletes informci olvashat minden lehetsgrl. ha valami nem megy, rdemes a Training Mode-on prblkozni, ahol brmely plyn prblkozhatunk, magunk llthatjuk be, hogy milyen legyen a szlerssg, valamint az irnyt is, s hogy essen-e az es, vagy sem. Lssuk, mit tud a jtk:

Mit ltunk a kpernyn?

Nem tlzok, ha azt lltom, hogy sokaknak mg az is nehzsget okoz, hogy rtelmezzk, hogy mi mit jelent, amit a kpernyn ltnak. Nhny szban itt lehet olvasni rluk:

Bal-fels sarokban:

  • Zszl, mely mutatja, hogy ppen hnyadik lyukon vagyunk. Valamint segt rtelmezni a szl erssgt, ugyanis gy leng a zszl, amennyire ersen fj.
  • Hny par-os lyuk, valamint annak becslt tvolsga
  • Ekkora a jelenlegi tvolsg kztnk, s a lyuk kztt.
  • A lyuk magassga s mlysge hozznk kpest.

Jobb fels sarokban:

  • Boo, aki rzkelteti, hogy merre fj a szl, s a szm mutatja, hogy milyen ersen. rdemes megemlteni, hogy az eurpai verziban 1-tl 9-ig szmoz, mg az amerikaiban 1-tl 20-ig. Ez azrt van, mert nlunk mrfldben mutatja az rtkeket, mg az amerikai verziban mterben.
  • Karaktered ikonja, hnyat ttt, valamint ppen hny pontja van.

Bal als sarokban:

  • Az rs tpusa (Normal, Power, Approach vagy putter tknek Short, Middle, Long)
  • Az ppen kivlasztott t
  • Tvolsg, amilyen messzire elmehet a labda optimlis esetben (Yardban megadva)

Jobb als sarokban:

  • Labda tsi pontjta, amit a rajta lev piros kis ptty mutat.
  • A talaj fajtja
  • Annak szzalkos rtke, hogy az adott tvel elttt tvolsg hny szzalkt ri el optimlis esetben.

Irnyts

Elny, hogy mind az analg kart, mint a control padot lehet hasznlni irnytskor.

  • Analg kar / Control Pad: t kivlasztsa (als, fels), ts irnynak kivlasztsa (balra, jobbra. Control Paddal lassabban, pontosabban tudjuk mozgatni)
  • A-gomb: ts (Hromszor kell megnyomni Elszr elindul a kperny aljn lthat mutat balra, majd msodjra az ts erssgt lltjuk be, harmadjra pedig annak pontossgt)
  • B-gomb: Vlaszts Normal, Power, Approach ts kztt. Mind a hrom soha nem ll rendelkezsre. Elszr csak Normal s Power lehetsges, majd ha a lyuktl val tvolsg 60 yard al cskken, akkor Power helyett Approach ll rendelkezsre. Putter esetben mind a hrom sebessg gurts rendelkezsre ll mindig: Short, Middle, Long.
  • C-gombok: Kameralls lltsa, hogy jobban lssuk, merre megy a labda.
  • R-gomb: A ngyzetrcs vgnek megtekintse ellenkez kamerallsbl
  • Z+R-gomb: A plya megtekintse fellnzetbl.
  • L / Z gomb + Control Pad / Analg kar: Labda tsi pontjnak meghatrozsa. (Analg karral pontosabban meg lehet hatrozni, hol ssk a labdt, a Control Paddal csak a labda vgn lehet megtni.
  • START gomb: Men megtekintse, valamint, ha eltttk a labdt, eltnik minden adat.

 

ts

Sokszor a j ts elsajttsa is kln tudomny, ezrt rszletesen lesz itt elemezve. Elszr is vlasszuk ki a szmunkra megfelel tt a Control Pad fels / als gombjval, vagy analg karral. Ne feledjk, hogy a bal als sarokban lthat tvolsg csak krlbelli rtk, azt mutatja, hogy optimlis esetben (szlcsendben, napstses idben, s nem emelkeds, vagy lejts plyn), ekkora tvolsgban r fldet a labda. A tvolsg a zrjelben felsorolt tnyezktl vltozhat, emellett az is befolysolja. Ugyanis zld terleten tovbb gurul a labda, miutn fldet r, gy ri el azt a tvolsgot, ami meg van adva. A 4 s 5 par-os lyukak esetben az els tsnk legtbb esetben 1 wood-os tvel fog trtnni, azzal megy legmesszebbre a labda. Nyomd meg a B gombot, ha ers tst szeretnl, ezzel +10%-kal megn az tsnk ereje. Ne feledjk, hogy csak 6 Power Shot ll rendelkezsre, de ha teljes erbl, pontosan tjk meg, akkor nem von le a lehetsgek szmbl. Ha nem tttk el, a B gomb ismtelt megnyomsval tudunk normal tsre visszavltani. Ha kzel vagyunk a lyukhoz, akkor a B gombbal approach tsnk lesz, de errl majd ksbb.

A control Pad vagy Analg kar Bal s jobb oldali gombjaival tudjuk mozgatni a rcsot, mely azt mutatja, hogy merre rkezik a labda. rdemes zld terletre (srga-zld cskos rsz) irnytani, onnan lehet a knnyen eltni a labdt. Szksg esetn vagyk figyelembe a szl irnyt. Ha fre megy a labda (sttzld terlet), az mg nem olyan nagy baj, de igyekezznk ne bunkerbe, vzbe, fnak, vagy terleten kvlre (O.B.) tni a labdt. Ha vzbe, vagy terleten kvlre esik, akkor plusz egy tst szmol fel azrt, hogy visszakapjuk a labdt.

Ha gy rezzk, j helyre irnytottuk az tt, nyomjuk meg az A gombot. Ekkor a kperny aljn lthat mutat elindul balra. Ha azt akarjuk, hogy teljes ervel repljn a labda, akkor mdosjra akkor nyomjuk az A gombot, amikor elri a bal vgt. Egy kicsit eltte kell megnyomni, ugyanis a gp kicsit ksbb rzkeli, hogy megnyomtuk, ennek az az oka, hogy az rzkelse nem folytonos, ezrt sokszor ksbb "ltja", hogy megnyomtuk az A gombot. Amg msodik megnyomsra az ts erejt hatrozzuk meg, addig harmadikra, annak pontossgt. Karakternk akkor ti el potnosan a labdt, ha a mutat visszatr a kiindulsi pontjra, s pontosan akkor nyomjuk meg az A gombot harmadjra, amikor pontosan oda tr vissza, ahonnan elindult. Itt is kicsit hamarabb kell megnyomni az A gombot, mire visszatr, mert itt is ksbb rzkel. A kiindulsi pont alatt ltunk egy piros vonalat. Ez azt szemllteti, hogy mekkora az a hibahatr, amg mg jl elti a labdt. Ha tlmegy rajta a vonal (vagy nem r el addig), akkor karakternk olyan pontatlanul ti el a labdt, hogy megy el a labda. Ha pontos lesz az tsnk, akkor legtbb esetben kapunk egy "Nice Shot" kiltst. Ezt akkor nem kapjuk meg, amikor a gp elre tudja, hogy bunkerbe, vzbe, vagy terleten kvlre landol a labda, vagy ppen nem lenne semmi baj, de a krlmnynek megfelel tt hasznltuk, Pldul, ha bunkerbl ers tvel pontosan tjk el a labdt. Ezt a gp azrt nem szokta "djazni", mert ekkor az az elsdleges cl, hogy kissk onnan, lehetleg zld terletre, s ne a lyuk kzelbe, de ppensggel az is meglehet, hogy oda rkezik, akkor dicsrjk meg magunkat. Fontos tudni, hogy CSAK az els A gomb megnyoms utn lehet visszavonni a B gombbal az tst, msodik utn nem. Akkor mr karakternk kszen ll, mindenkpp el kell tni a labdt.

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Donkey Kong Country Returns HD - MEGJELENT!!

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!