Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Mario Golf
Mario Golf : Mini-Golf plyinak bemutatsa

Mini-Golf plyinak bemutatsa

  2013.05.19. 13:41


A Mini-Golf egy nagyon rdekes jtkmdja a jtknak. Joggal gondolhatnnk azt, hogy ez a Stroke-nak valami kicsinytett msa, de errl sz nincs. Teljesen klnll plykon jtszunk, s teljesen ms stratgia szksgeltetik ide. A plyk jval kisebbek, nincs semmilyen talaj, olyan, mintha csempzett fldn jtszannk szabad tren, mindenhol 98-100%-os hatkonysggal tudunk gurtani, egyetlen akadlyoz tnyez van, a plya lejtse, ami olykor megnehezti a dolgunkat, hogy merre is gurtsuk a labdt. Igen, itt csak gurtani lehet, ugyanis csak a putter tt lehet itt hasznlni. A plyk formi is rendkvl rdekesek, kivtel nlkl szmok, s betk. Minden lyuk 3 par-os, s a gp alaprtelmezetten mindig arra irnyt minket, ahol lgvonalban van a lyuk, de gondolom, mondanom sem kell, hogy ez nem clravezet. J geometriai tudsra, s szmtsra van szksg ahhoz, hogy kikvetkeztessk, honnan ssk el a labdt, hogy gy tkzzn a szlekkel, hogy ha nem is lesz Hole-in-One, de knnyedn bethetjk birdie-re. Az alapvet cl az, hogy megtalljuk azt a szget, ahol a legkevesebbet pattanva r el a labda a lyukig. Hiszen, ne feledjk, hogy a labda veszt erejbl, ha falnak tkzik.

A jtkmd zenje pedig... Nos, aki hallotta mr, az azt gondolom, hogy megrti, hogy mirt hinyolok egy Original Soundtrack CD-t, biztos vagyok abban, hogy els sorban lltam volna, ha kiadtk volna CD-n, vagy megrendeltem volna interneten. De lssuk is a kt plya sszesen 36 lyukt.

Luigi's Garden

Luiginak van sajt hza, s a kertjben kiptett egy Mini-Golf plyt, ahol szabadidejben kedve szerint golfozhat. Ezen a plyn 1-tl 9-ig vannak formlva a lyukak, majd A-tl I-ig.

  1. 1-es szm
    A legegyszerbb, hiszen itt egy pontos tssel Hole-in-One-t lehet tni. Ehhez middle erssggel clozzuk be a harmadik sv kzept, s akkor a labda pontosan begurul a lyukba.
  2. 2-es szm
    Ez mr egy kicsit bonyolultabb. Vltsunk long putterre, s igyekezznk a kettes szm tetejnek jobb oldalra gurtani a labdt (a szmokat szgletesen kpzeljk el), gy rjk el legknnyebben a lyukat. Akik gyesek, azoknak ez is begurulhat elsre. A lyuk a szm talpnak bal oldaln van.
  3. 3-as szm
    A szm aljn vagyunk, a lyuk pedig a tetejn van, itt is long putterre van szksg. Gurtsuk kzpre, ott pattan egy prszor, vgl a lyuknl fog kiktni a labda.
  4. 4-es szm
    A szm ferde szrn van a lyuk, mi pedig jobb oldalon vagyunk. Mivel nem olyan nagy a szm, ezrt maradhatunk middle putternl, s igyekezznk megtallni a fggleges szrnak azt a pontjt, ahol legkevesebbet pattan a labda, s a lyuk kzelben ll meg.
  5. 5-s szm
    Ez egy nagyontrkks szm, de nem kell megijedni a hosszsgtl. A szm als rszben vagyunk, a lyuk pedig a fggleges szrnl van. Bizony nem vletlen van az als sarokban a kis emelked, melyet nem hatrol fal. Ha a ferdn ll falnak irnytjuk a labdt, akkor tlendl a fggleges szrra, gy akr elsre is begurulhat a labda.
  6. 6-os szm
    A szm tetejn vagyunk, kzpen van a lyuk. Long putterre lesz szksg, a bal oldalon lev falnak kell azt a pontjt megtallni, ahol legkevesebbet pattan a labda, s elrhetjk a lyukat is akr.
  7. 7-es szm
    A szm aljn vagyunk, a lyuk pedig a tetejn van, jobb oldalt, egy kicsit beljebb, hogy annyira knny dolgunk ne legyen. Kt lehetsgnk van: Vagy gyengbben gurtjuk el a labdt, s akkor a tetejn ll meg, vagy bevllalunk egy ersebbet, s akkor a tetejn lev jobb oldali egyenes falat kell gy eltallni, hogy ha a fels rszben visszapattan, ne jjjn vissza, s akkor akr elsre is begurulhat.
  8. 8-as szm
    Ismt a szm aljn vagyunk, a lyuk pedig ismt fent van. Long putterrel kell megclozni a jobb (vagy bal) oldali oldals falat, s akkor szpen felpattan a tetejre. Azt a szget kell megtallni, ahol nem pattan el sehol a kzepn, s akkor j esllyel tudhatjuk fent a labdnkat.
  9. 9-es szm
    Na ez nehz, radsul a fels zrt kr egy vz, de a bevllalsabbak azzal is ksrletezhetnek. Alul van a lyuk, mi pedig bal oldalt vagyunk. Nagyon extrm prba, de megprblhatjuk azt, hogy a bal oldalon lev ferde fal fel irnytjuk a labdt, ekkor ugyan kicsit megmrtzik a vzben, de gy nem lehetetlen, hogy elsre bemenjen. Akiknek inkbb a biztonsg a fontosabb, azok kzpen talljk meg azt a pontot, ahol lefel pattanva a lyuk kzelbe r.
  10. A bet
    A bal oldali als sarokban vagyunk, mg a lyuk jobb oldali als sarokban van. Megprblhatjuk azt, hogy long putterrel egy nagy ers tssel a bal oldali falnak tkztetjk a labdt, akkor az felrepl, s a msik oldalon akr elsre is bemehet. Vagy a bet vzszintes szrnak tkztetjk a labdkat, ekkor azt kell kiszmtani, merre kell irnytani, hogy a lehet legkevesebbet tkzzn, s ne induljon meg felfel. Ne feledjk, hogy tkzsekkor a labda vonala egyenl szr hromszget kpez.
  11. B bet
    A bal-fels sarokban vagyunk, a lyuk pedig jobb oldalt alul van. Az egyik legkzenfekvbb, hogy bal oldalt gy tkztetjk a labdt, hogy kzpen tmegy jobb oldalra, s akkor a lyuk kzelben lesz.
  12. C bet
    Ez egy hossz plya, gyhogy csak a long putter jhet szba. Mi alul vagyunk kzpen, a lyuk pedig fell kzpen. Akik nagyon btrak, azok megprblhatjk azt, hogy a bet als szrn tgurtjk, ahol nincs fal. Ehhez a jobb oldali ferde vonalhoz kell tni, hogy kipattanjon, de mivel a kls terlet elgg hossz (ami ugye O.B.), ezrt nagyon kockzatos, mert nem biztos, hogy mg ha a long putterrel legersebben gurtjuk el, akkor is marad annyi lendlet a labdban, hogy trjen a tls oldalra. Biztonsgosabb, ha bal oldalt vezetjk t a tetejre. A ferde falak ltal kt tkzssel mr fent is vagyunk.
  13. D bet
    Jobb oldalon vagyunk, a lyuk pedig bal oldalon van. Ha megtalljuk alul, vagy fell (mindegy, mert ugyanakkora a tvolsg) azt a pontot, ahol legkevesebbet tkzik a labda, akkor j esllyel, akr elsre is begurulhat.
  14. E bet
    Elg knny lyuk. Fels rszen vagyunk, a lyuk pedig kzpen. Mivel nincs olyan nagy tvolsg, ezrt rdemes a long putter teljes erejvel az oldals falaknak tkztetni a labdt, gy knnyen kzpen marad. De ezt kevesebb tkzssel is knny eltallni, ugyanis vastag a kzps rsz.
  15. F bet
    Alul vagyunk, a lyuk pedig fels rszen kzpen. Megcsinlhatjuk azt, hogy szpen feltjk, s akkor elpattanhat akr a lyukig, de okosabb, ha a bal oldali falnak tkztetjk kzptjt, gy nem ri olyan meredeken a fels rszt, kevesebb pattanssal kisebb ervel is el lehet tni.
  16. G bet
    A bet kzps rsznek zrt vonaln vagyunk, a lyuk pedig bal oldalt nem egszen fent van. Itt sem fedi fal a bal oldali rszt ezrt ott elthetk a msik oldalra, de ez nagyon kockzatos, mivel a tvolsg tl kicsi, gy nehz megtallni azt a szget s ert. mellyek akr elsre begurulhat. Biztonsgosabb jobb oldalra irnytani a labdt, legurtani alulra, s onnan visszatr fellre akr a lyukig is elgurulhat long putterrel. Az egyenes falaknak tkztessk, akkor kevesebb pattanssal r a lyukhoz
  17. H bet
    Bal als sarokban vagyunk, a lyuk pedig jobb fels sarokban. Kzpen kell long putterrel gy tpattintani a labdt, hogy fell lassuljon le.
  18. I bet
    A formja alapjn egyszer is lehetne, de fels- s als szra is van a betnek, ezrt nem olyan knny, plne, hogy hossz. A szr bal fels sarkn vagyunk, a lyuk pedig a jobb als sarokban. Mivel elg hossz, s ott vagyunk, ahonnan nem lehet olyan szgbl egyenesen eltni, hogy alulra kerljn. Ezrt fell rdemes elpattintani, ahonnan sokkal jobb pozciba rhet a labda. De vigyzzunk, mert ha tl nagy ervel gurtjuk neki a falnak, akkor kieshet, s O.B. lesz a "jutalmunk".

Peach's Castle

Ha Luiginak telik az anyagiakbl, hogy sajt golfplyt pttessen a kertjbe, akkor Peach-nek mirt ne? Hiszen sajt kastlya van, egy nagy kert dukl mell, valahogy alapvet, hogy egy mini-golf plyja neki is legyen. Folytatjuk a betzst J-tl Z-ig, majd zrsknt egy krdjelet jrunk meg.

  1. J bet
    Fell vagyunk, a lyuk pedig alul majdnem kzpen, de inkbb felnk van. Elg a middle putter, mert ha tl ersen tjk meg, lehet, hogy mire megll, visszjn hozznk. A ferde falnak kell gurtani.
  2. K bet
    Bal oldalt alul vagyunk, viszont a lyuk jobb oldalt van alul. Semmikppen ne arra a nagyon keskeny egyenes falnak gurtsuk, ami kzpen van, mert onnan visszapattan. A legrtelmesebb kt rvidet gurtani, akkor biztosabb a birdie.
  3. L bet
    Ismt egy hossz plya. Fell vagyunk, a lyuk pedig alul. Ez is olyan, hogy nem rdemes direktben az als szrnak irnytani a labdt, mert tl sokat pattan, s elveszti az erejt. Inkbb irnytsuk a bal oldali fal fel, onnan jobban elpattan alulra. De nyugodtan lehet jobban is felnk hozni, mert elgg vastag az a rsz, ahol mi vagyunk, s ha gy pattan a labda, akkor vissza is tr hozznk.
  4. M bet
    Mi az M bet kzps als rszben vagyunk, amg a lyuk bal oldalt van. Nehz eltallni azt a szget, honnan rdemes elgurtani, hogy a lyuk kzelbe rjen. Taln a legbiztonsgosabb, ha kt rszletben oldjuk meg, elszr bal oldalra fellre tjk, s akkor msodjra van esly begurtani akr messzebbrl.
  5. N bet
    Mi a bal als sarokban vagyunk, a lyuk pedig a jobb fels sarokban van. J mdszer lehet a bal oldali falnak nekigurtani gy, hogy aztn fell pattanjon, gy vgigmehet a ferde rszen, s ha nem is marad annyi ereje, hogy meginduljon felfel, onnan mr knnyebb lesz begurtani a lyukba.
  6. O bet
    rdekes plya, a kzepe vzzel van kitltve, s csak az egyenesnl vannak falak. Nem rdemes vztgurtsat jtszani, mert nincs az a szg, ahonnan egy gurtsbl menne be, ugyanis mi bal oldalt vagyunk alul, a lyuk pedig fell van. Gurtsuk a bal oldali kls falnak, gy van eslynk msodjra betni.
  7. P bet
    Nem annyira hossz, mi alul vagyunk, a lyuk pedig fell. Ajnlatos itt is a visszapattan mdszert alkalmazni, teht a kls bal oldali falnak tkztessk a labdt, s ha j helyen van a labda, knny lesz msodjra betni.
  8. Q bet
    Mi a Q bet szrnl vagyunk, a lyuk ismt fell van. Nehz erre kiforrott stratgit alkalmazni, taln az a legjobb, ha az als falnak tjk meg, gy fel tud menni, s msodjra knnyebb lesz begurtani a labdt.
  9. R bet
    A jobb als szrnl vagyunk, mg a lyuk a bal fels sarokban van. Szerencsre pont ott vagyunk, ahol megvan az a szg, ahonnan gy tudjuk felfele gurtani, hogy akr elsre is bemehet a lyukba. De ha nem, akkor is knny dolgunk lesz msodjra.
  10. S bet
    Mi alul vagyunk, a lyuk pedig bal oldalt fell. A bet als vgn nincs fal, ezrt megprblhatjuk, hogy long putterrel elgurtani a labdt, de akkor nagyon fontos, hogy egyenes guruljon a labda pattans utn, mert akkor O.B. lehet. Egybknt meg rdemes jobb oldalra fellre szintn long putterrel, s akkor msodjra begurthatjuk a lyukba.
  11. T bet
    Hossz plya, mi alul vagyunk, a lyuk bal fels sarokban. Itt is rdemes a visszapattans mdszert alkalmazni, hogy jobb oldali falnak gurtjuk neki a labdt, s ha a bet fels szrn van, akkor j eslynk van egy birdie-re.
  12. U bet
    Helycsere, most mi vagyunk fell, a lyuk pedig a jobb als sarokban. Mivel alul van egy ferde rsz, rdemes annak gurtani a labdt, gy kzel lehet hozz, gy msodjra knny dolgunk lehet.
  13. V bet
    Alakra hasonlt az U betre, csak oldalon van egy nagy emelked neheztskpp. Mi a jobb fels sarokban vagyunk, a labda pedig a bal fels sarokban. Long putterre lesz szksg, de mdjval, mert br j mdszer a ferde falra gurts, de ha tl ers, visszatrhet. A lyukba gurtsnl is szmt, hogy lejt a plya, egy kicsit oldalra kell akkor irnytani.
  14. W bet
    Mi a bal fels sarokban vagyunk, a lyuk pedig jobb als sarokban. rdemes a ferde falnak tni, hogy gy pattanjon, hogy kzel legyen a lyukhoz, de akinek fontosabb a biztonsg, az elsre gurtsa a W aljig, a kzps rsz nem magasodik ki annyira, ezrt lgvonalban is el tudjuk rni a lyukat.
  15. X bet
    Mi jobb fels sarokban vagyunk, a lyuk pedig a bal fels sarokban. Az egyik legkrmnfontabb, nincs biztos mdszer. Az egyik biztonsgos kt rvid gurts, s akkor knnyen megvan a birdie. Az taln segthet, ha a mi oldalunk kls falnak gurtjuk, s onnan jobban el tudjuk rni a lyukat.
  16. Y bet
    Alul vagyunk, a lyuk pedig a jobb fels sarokban. Viszonylag j helyen, knny a fels falnak gurtani, s onnan knny a lyukba gurtani. A msik megolds pedig a visszapattans mdszer. Most sem rdemes tl ersen tni a labdt, mert akkor visszatrhet, nem hossz ez a plya.
  17. Z bet
    Nem olyan hossz, mi fell vagyunk, a lyuk pedig alul kzpen. Most meg lehet gy tni, hogy jobbra kicsit alulra, mert le fog pattanni a lyuk fel, onnan mr knny betni msodjra
  18. ?
    Nem, ez nem titok, az utols plya krdjel alak. s egy nagyon rdekes plya, ugyanis mi bal oldalon vagyunk, de a lyuk a pontnak a helyn. Ott nincs fal, ezrt le fog pattanni a labda. Nagyon kell vigyzni, nehogy O.B. legyen. Az egyenes falaknak rdemes inkbb tni, akkor kevesebbet pattan a labda.

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Donkey Kong Country Returns HD - MEGJELENT!!

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!