Magyar Super Mario Fan Club
Fmen
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljtkok
 
Mario Golf
Mario Golf : Plyk bemutatsa

Plyk bemutatsa

  2013.05.14. 19:03


ltalnos jellemzk, s tippek: Ebben a menpontban kerlnek bemutatsra a plyk. A jtkban 6 plya van alapbl, mindegyiken 18 lyuk, valamint a Mini-Golf-ban 2 plya, s szintn 18 lyuk mindegyiken. Azt tudni kell, hogy biztos tipp nincs, mert sokat befolysol a szl erssge, s annak irnya. Azt a Boo mutatja a jobb-fels sarokban, mindig amerre ll, arra fj a szl, teht ha pldul feld ll, akkor a szl is feld fj, teht a labdt nem lehet annyira ersen eltni. Az es is visszavesz a labda erejbl. Amikor 5-par lyukon vagyunk, akkor rdemes az els tsnket POWER-tssel (B-gomb megnyomsval lehet aktivlni), az 10% extra ert ad.

Mg mieltt elemeznnk a plykat, vegyk szemgyre a talajfajtkat. Ahogy a valsgban is, ebben a jtkban is sokfle talajfajtval lehet tallkozni. A jobb als sarokban a labda ikonja alatt kt szmot lehet ltni. Ezek szzalkrtkek, s azt szemlltetik, hogy ha nincs semmilyen befolysol tnyez, akkor az tsnk erejnek pontosan akkora lesz a hatsfoka. Teht, ha mondjuk a zld terleten vagyunk, annak ltalban 94-98% a hatsfoka, Marival jtszunk, s 3W-s tvel (252 yard) teljes erbl tjk el a labdt, akkor krlbell 237-247 yard messzire tudtjuk eltni a labdt. Persze ez fgg a szltl, s az estl is. Az albbi talajokra eshet a labda:

  • Eltskor (on Tee) - 98-100%
  • Zld felleten a lyuk kzelben (on Green) - 100-100%
  • Zld fellet szln (Green Edge) - 98-100%
  • Zld terleten idelis helyzetben (Fairway) - 98-100% (1W-s tvel 93-95%)
  • Zld terleten, amikor kicsit belemlyedt a labda a fldbe (Fairway) - 94-98% (1W-s tvel 87-94%)
  • Zld terleten, amikor belefrdott a labda a fldbe (Fairway) - 90-94% (1W-s tvel 83-87%)
  • Alacsony fben (Semi Rough) - 90-98% (1W-s tvel 60-68%)
  • Fben (Rough) - 80-90% (1W-s tvel 50-60%)
  • Magasabb nvs fben (Rough) - 70-85% (1W-s tvel 40-55%)
  • Magas fben (Deep Rough) - 50-80% (W-s tkkel 20-50%)
  • Bunker felsznn (Bunker) - 70-85% (W-s tkkel 40-55%)
  • Bunker - 50-70% (W-s tkkel 20-40%)
  • Be van temetve a bunkerben (Bunker) - 40-60% (W-s tkkel 10-30%)
  • Homokfld (Waste Area) - 70-85%
  • Sziklaszirt (Rock) - 80-90%
  • Csupasz fld - (Bare Ground) - 80-90%

Most lssuk a plykat

Toad Highlands

Ez a legegyszerbb plya, ahol jtszhatunk. Helyileg a Gomba Kirlysg melletti hegysg lbnl vagyunk, itt-ott akadlyozhatnak minket hegyek, de nincs komolyabb akadlyok, bunker s vz csak elvtve akad. A plyk sszhossza 6.213 yard.

  1. Par-4, 363 yard
    Ez egy nagyon alap plya, rvid, knny j eredmnyt elrni. Egyenes, j a vezetse, szinte mvszet nem a sk zld terletre tni. A lyuk kzeli zld fellet egyenes s egyszer.
  2. Par-3, 161 yard
    Egy rvid plya, de figyeljk a szelet, mert knny tltni a labdt. Ha sikerl a zld felletre tni, knnyedn megvan kt tsbl.
  3. Par-4, 343 yard
    vakodjunk a bal oldalon lev bunkertl, igencsak megszabotlja a jtkunkat. A zld terlet, amit bunker vesz krl itt-ott dombos, ami messzirl nem ltszik.
  4. Par-5, 477 yard
    Ez egy relatve rvid 5 par-os lyuk, gy ha az els tsed ers, akkor knny elrni kt tsbl a lyuk kzeli felletet, s akkor eagle-gurts lesz a vgre. De vigyzni kell a zld terletnl lv bunkerre.
  5. Par-4, 355 yard
    Egy egyenes plya, ahol nagyon magasrl tjk el a labdt, gy egy j tssel messzebbre is elmehet a labda. A zld terlet egy kicsit dombos, de nem vszes.
  6. Par-3, 138 yard
    Az sszes Mario Golf plya kzl ez a legrvidebb. Knnyen megvan kt tsbl a Birdie, de aki nagyon gyes, annak akr Hole-in-one is lehet.
  7. Par-4, 387 yard
    Ez egy kicsit trkks, ugyanis ahova a jtkosok elthetik a labdt optimlis esetben, az egy szk zldrsz, gy klnsen kell figyelni a szl irnyt. rdemes is lenne eltallni, ugyanis a fves rsz tele van fkkal. A lyuk zld fellete eltt bunker van, gyhogy vatosnak kell lenni.
  8. Par-5, 511 yard
    Ez a lyuk csak a tvolsgrl szl, amgy semmi nehzsg nincs benne. A zld terlet nagyon szles, gy akik erbl tik el a labdt, annak semmi nehzsget nem fog okozni kt tsbl a lyuk kzelbe tni. Esetenknt mg az Eagle-t is knny elrni.
  9. Par-4, 409 yard
    Itt is nagyot lehet tni, ugyanis magasrl tjk el a labdt. Sok az apr vizes terlet, igyekezznk ne oda tni. Itt is van a lyuk kzeli zld terlet eltt bunker.
  10. Par-4, 304 yard
    Ez az sszes Mario Golf plya kzl a legrvidebb 4 par-os lyuk, aki legalbb 250 yard-ra el tudja tni a labdt, vagy elre fj a szl, akkor nagyon knny els tsbl a lyuk kzelbe tni, gy csak gy zporozni fognak az eagle-k. Viszont nagyon kell vigyzni, ugyanis a zld terlet eltt erds-hegyes rsz van, ahonnan nehz kijnni, nem vletlen talltk gy ki ezt a lyukat. Aki nem ksrletezi meg elsre a lyuk fel tni, annak is j eslye van Birdie-t tni.
  11. Par-4, 380 yard
    rdemes lenne a dombokon ttni a labdt, akkor valamivel knnyebb dolgunk lesz, de vigyzni kell az utna lev apr "bunkerszigetektl". Igyekezznk gy vezetni a labdt, hogy a zld rszekre esen a labda. Amgy eszttikailag szebb plya, tbbet dolgoztak rajta.
  12. Par-5, 466 yard
    Ismt egy rvid 5 par-os lyuk, ahol akr mg a gyengbb jtkosok is knnyedn a lyuk kzelbe thetik a labdt kt tsbl. Viszont keskeny a zld rsz.
  13. Par-3, 165 yard
    Egy tlagos rvid plya, ahol a hegy tetejrl tjk el a labdt.
  14. Par-4, 388 yard
    A zld teret nem tl szles, ezrt vatosan ssk el a labdt, valamint sok a kis patak a jtkban, velk is vigyzni kell. rdemes feltni a labdt, akkor knnyebb elrni a lyuk kzeli zld felletet.
  15. Par-4, 369 yard
    Nagy szabadsgot enged a szles zld terlet, szabadon vezethetjk a labdt. rdemes inkbb balra irnytani a labdt mert jobb oldalon bunkerek vannak.
  16. Par-5, 448 yard
    Br rvid, de trkks plya. A plya kzepn van egy nagyobb vlgy, amibe knny beletni, s br nem hiba, de nehz onnan kitni, gy problmsan tudjuk 2 tsbl a lyuk kzelbe tni, ugyanis a vlgy fvel van tele. Csak a nagy ers jtkosok ksreljk meg teljes erbl tni a labdt, mert nekik eslyk van ttni a vlgyn a labdt, a tbbieknek rdemes inkbb a vlgy el tni, klnben nehz lesz kitni onnan.
  17. Par-3, 149 yard
    Egy nagyon rvid plya, radsul egy domb tetejrl tjk el, gy egyltaln nincs szksgk ers tre. A lyuk kzeli zld fellet elgg kicsi, gy knny tltni a labdt.
  18. Par-4, 400 yard
    rdemes jobbra irnytani a labdt, mert bal oldalon vz s f van. A msodik tsnket viszont rdemes inkbb balra inytani, ugyanis a lyuk kzeli zld fellet mellett jobbra vlgy van.

Koopa Park

Sokban hasonlt a Toad Highlands plyhoz, de a zld terlet keskenyebb, tbb a vz, s a bunker. A Gomba Kirlysg sk vidkn jrunk sok fa van a krnyken, ez a fajta a Super Mario 64-ben a Peach Castle krnykrl lehet ismers. Tbb lyuk is vz kzelben van, teht nincs megknnytve az letnk. Koopa s tsks pnclok vannak itt-ott plykon (elssorban fves terleten), ezek is akadlyoznak. Egybknt nagyon szp vidk, a httrben lthatjuk Peach kastlyt, taln ez az egyik legkidolgozottabb plya. Kicsit hosszabb, mint az elz, sszesen 6.565 yard.
Megnyits: 50 Course Points

  1. Par-4, 343 yard
    A zld terletek kztt bunkerek fedhetk fel, knny beletni a labdt, a kzps zld rsz nagyon keskeny.
  2. Par-5, 527 yard
    Hossz s keskeny plya, s erd veszi krl a zld plyt. Igyekezznk pontosan tni. A lyuk kzeli zld fellet meglehetsen sk.
  3. Par-4, 375 yard
    A lyuk egy dombon van, teht felfele kell tni a labdt. Kiss kacskarings, ssze-vissza vannak a fk s a bunkerek. s ne feledjk, hogy mivel felfel kell tni a labdt, ezrt mindig messzebbre kell megtni a labdt, mint ahol a lyuk van.
  4. Par-3, 169 yard
    Itt is felfel kell tni a labdt, de mivel nem annyira, ezrt segthet az, ha a labda aljt tjk el. Egybknt egy egyenes plya.
  5. Par-4, 400 yard
    Esszencilis a pontos ts, mert br sk a zld terlet, de szablytalan. Br nem nehz eltallni azt, de vakodjunk a bunketrl, ami krlveszi.
  6. Par-5, 545 yard
    Meglehetsen hossz plya, s br felfele kell tni, de szles a zld terlet, gy nagy veszly nem fenyeget. Ersebben t karakterekkel akr kt tsbl eljuthatunk a lyuk kzelbe.
  7. Par-4, 380 yard
    Nem tlzottan bonyolult plya, knny kt tsbl eljutni a lyukhoz, de a zld fellet kiss trkks, ugyanis a lyuk egy lejtnl van, gy nem gurul egyenesen a labda, lltani kell, hogy be tudjon menni.
  8. Par-3, 140 yard
    Rvid, de ltvnyos plya. Fokozatosan felfel vel a plya, gy ha nem rjk el a zld rszt, knnyen visszagurul a labda. A zld fellet is kemnyebb, mivel nem sk terleten van a lyuk, okosan kell kiszmtani, hova gurtjuk a labdt.
  9. Par-4, 362 yard
    Ahogy megynk elre, gy keskenyedik a zld terlet, teht gyengbben t jtkosok elnyben. Akik ersebben tnek, azoknak javasolt a bal oldali zld-"szigetre" tni a labdt, s onnan a lyuk fel, ami egyltaln nem nehz.
  10. Par-4, 381 yard
    Hacsak nem td el ersen a labdt, nem fogsz kitrni a kacskarings zld terlettl. Sok a bunker a plyn, gyhogy rdemes ersebben a labda aljt tni, hogy knnyebben elrjk a zld rszt, ami meglehetsen knny ismt.
  11. Par-4, 366 yard
    Az egyik legnehezebb lyuk ezen a plyn, ugyanis a zld terlet nagyon keskeny. s mivel a fk is srn vannak, ezrt okosnak kell lenni, ha fbe kerl a labda, hogy ssk ki onnan. Ha sehogy nem lehet a lyuk kzelbe tni, akkor inkbb javasolt gyengt tni a zld terletre, onnan biztosabb a dolgunk. A lyuk kzeli fellet szles, de nagyon meredek, gy ki kell szmtani, hogy ssk be a lyukba.
  12. Par-5, 512 yard
    Nagyon kemny plya, ugyanis a zld terlet is tele van fkkal. De szerencsre nem mindenhol. Akik nagyon bevllalsak, azok megprblhatjk kt tsbl a lyuk kzelbe tni, de biztonsgosabb, ha elsre kb. 240 yardra tjk el, s harmadjra visszk el a lyuk fel.
  13. Par-3, 174 yard
    Br kicsit hosszabb 3 par-os lyuk, de egyltaln nem nehz. Mivel dombrl tjk a labdt, ezrt rdemes kicsit gyengbben tni.
  14. Par-4, 392 yard
    Egy patak vlasztja kett a zld terletet, az ts erejtl, s a szl sebessgtl nagyban fgg, hogy hova ssk a labdt. A biztonsgosabb az, ha elszr a hts zld rszre tjk el, s a msodik tsnk az ersebb.
  15. Par-4, 436 yard
    Ez a 4 par-os plya hossz, de hegyrl tjk el, gy lehetsgnk van kicsit messzebbre tni a labdt, de vigyzni kell, mert pont ott keskeny a zld terlet, ahova rkezne a labda. A magas, de lejts zld terlet elgg trkks.
  16. Par-3, 154 yard
    Ismt dombrl tjk el, teht rdemes gyengbben eltni, s akkor lehet egy men Birdie-gurtsunk.
  17. Par-4, 360 yard
    Az egyik legrdesebb plya, ugyanis br 360 yard a kiterjedse, de a lyuk 287 yard-ra van, gy az ersebb jtkosok akr egy tssel elrhetjk a lyuk kzeli zld felletet. gy knny Eagle-t tni, a gyengbbek meg inkbb kt tsbl prbljk meg, mert a lyuk kzelt patak fedi, gy nekik sajnos vzbe eshet a labda, inkbb kt tsbl rdemes oda tni nekik.
  18. Par-5, 520 yard
    A vgre egy nagyon hossz, s nehz plya maradt. Egyenes ugyan, de tbb patak is van. s mivel ezek inkbb htul vannak, ezrt most pont, hogy az ersebb jtkosok vannak elnyben, de mg nekik is kockzatos kt tsbl a lyuk fel tni. A lyuk kzeli zld fellet enyhn felfele vel.

Shy Guy Desert

Mirt is ne lehetne sivatagban golfplya? Lssuk be, egy nagy elnye van: nem eshet vzbe a labda. Persze akadlyoz tnyez gy is van bven, hiszen knnyedn homokba thetjk a labdt, ami cskkenti annak erejt. Annyira nem nehz, tbb lyuknl is ilyen kisebb szigetet kpeznek a zld terletek, melyeket homokfldek hatrolnak. kaktuszok olykor srn vannak egyms mellett, ezek okozhatnak nmi nehzsget. Itt a fehr piramisos terlet szmt O.B.-nek (Out of Bounds) Ez a leghosszabb plya a maga 6.706 yard hosszsgval.
Megnyits: 300 Course Points

  1. Par-4, 360 yard
    A zld terlet homok ltal kt rszre van osztva, teht el kell dntennk, hogy melyik oldalra tjk a labdt. A rvidebb biztonsgosabb, mert szlesebb. A lyuk kzeli zld fellet hullmos s enyhn meredek.
  2. Par-3, 153 yard
    Hegyrl tjk le a labdt, ezrt gyengbben ssk el. Egybknt egyenes plya, knnyen meglehet a birdie.
  3. Par-5, 520 yard
    Egy hossz plya, szles zld terlettel. Az els tst rdemes jobbra irnytani, onnan knnyen elrhet a lyuk, gy akr Eagle-gurtsunk is lehet.
  4. Par-4, 390 yard
    Kis szigetekre van osztva a zld terlet, mindegyiket homok hatrol. A lyuk kzeli zld fellet kicsit elrelejt.
  5. Par-4, 400 yard
    Ahogy az elejn rtam, gyakori elem lesz, hogy a zld terlet kis szigetekre van osztva, itt sincs mskpp. A jtkos tudsnak s a szl erejnek megfelelen vlaszd ki a megfelel zld terletet, s j eslyed van a birdie-re.
  6. Par-4, 420 yard
    Szp, egyenes plya, de ha elrontjuk az els tst, knnyen kerlhetnk a kaktusz-tengerbe, onnan pedig nehz kiszabadtani a labdt. Egybknt knny msodik tsbl a lyuk kzelbe tni.
  7. Par-3, 160 yard
    Ismt hegyrl tjk el a labdt, gy rdemes visszavenni egy kicsit az erbl. A lyuk elhelyezkedse bizonytalan, ugyanis nagyon dombos helyen van.
  8. Par-4, 403 yard
    Nem tl hossz, de nagyon keskeny, ezrt pontosan kell tni a labdt. A lyuk kzeli zld fellet bunkerral van krlvve.
  9. Par-5, 550 yard
    Nem elg, hogy hossz, de tele van bunkerrel. Szinte szerencse kell ahhoz, hogy eltalljuk a zld rszeket.
  10. Par-4, 380 yard
    Rvid, keskeny s meredek. Ez a hrom sz jelzi leginkbb ezt a lyukat, mg annak zld fellete is trkks.
  11. Par-4, 412 yard
    Az egyik legknnyebb lyuk a Shy Guy Desert plyn. Az els ts knny, de az ersebb karaktereknek rdemes kicsit vakodni, ugyanis ahogy megynk elre keskenyedik a zld terlet.
  12. Par-3, 177 yard
    Felfele van a lyuk, ezrt rdemes kicsit ersebben kell megtni. Egyszer, de ha nagyon elhibzzuk, oldalt a bunkeket foghatunk ki.
  13. Par-4, 370 yard
    Egyenes, de keskeny zld terlet. Sok a kaktusz, s ne feledjk hogy a piramis az O.B. Msodjra a labda aljt ssk meg, mert lgvonalban is tallkozhatunk piramissal, ha lyuk fel vezetjk.
  14. Par-5, 535 yard
    Kemny. Keskeny zld terlet, mindkt oldalon hatalmas bunker. Nem lehetetlen kt tsbl a lyuk fel tni, de pontosan ki kell mrni, hova vezetjk a labdkat.
  15. Par-3, 164 yard
    Magas dombrl tjk el a labdt, gy legalbb 3-4-gyel gyengbb tvel rdemes tni a labdt. A lyuk kzeli fellet knny.
  16. Par-4, 340 yard
    Az egyik legrvidebb par-4 plya, de ne bolondtson meg minket a plya rvidsge, nagyon nehz egy tsbl a lyuk kzelbe tni. Ugyanis, ha teljes erbl tjk, elfordulhat, hogy kaktusznak tkzik a labda. rdemes inkbb gyengbb tvel eltni elszr, biztosabban rjk el msodik tsre a lyuk kzeli zld felletet.
  17. Par-5, 570 yard
    A legemlkezetesebb lyuk, ugyanis az sszes kzl ez a leghosszabb, emellett sok kis zldsziget homokflddel krllelve. Igyekezznk a kis zld terleten maradni, mert a homokfld br egyltaln nem olyan kemny, mint a bunker, de ott is akad nehzsg. Szinte lehetetlen 2 tsbl a lyuk kzeli zld felletbe tni.
  18. Par-4, 402 yard
    A zld terlet szp, hosszan terl el, itt-ott bunkerek lelhetk fel, de knny birdie-re gurtani a labdt.

Yoshi's Island

Nincs Mario jtk Yoshis utals nlkl, de az tny, hogy nem ennek a plynak hatsra fogjuk megszeretni a Yoshi's Island-et. Ez a plya Gomba Kirlysg dzsungelben van, s mivel serd, sok-sok vzzel fogunk tallkozni, s bunkerekbl sincs hiny. Csak hogy ne legyen knny az letnk a rvid plyk nagyon brutlisak, s itt mr a lyuk kzeli zld felletet mr bunker vagy f hatrolja. A Donkey Kong hangok tovbb nvelik a dzsungel-hangulatot, de akit idegest, annak azt tudom tancsolni, hogy zrja ki a tudatbl a hangokat. Az 18 lyuk sszesen 6.596 yard tvolsgot tesz ki. s igen, tele van ris gymlcskkel a plya.
Megnyits: 1.000 Course Points

  1. Par-4, 350 yard
    Nem hossz, de az egyik legdombosabb lyuk a jtkban, s masszv bunkerek bntetik az vatlan jtkosokat. A msodik tsnl is nagyon kell vigyzni, mert a lyuk kzeli zld felletet ellrl is s htulrl is bunker rzi.
  2. Par-4, 400 yard
    Felfel vel lyuk, keskeny zld terlettel. A msodik tsnl rdemes a labda aljt megtni, hogy magasabban veljen, gy knnyebben eljut a lyukhoz.
  3. Par-3, 170 yard
    Ahogy a lersban rtam, minl rvidebb a plya, annl nehezebb. Nos, ez a legrvidebb, s bizony nehz lesz jl teljesteni itt. Egy hegyrl tjk el a labdt, de mg az sem biztos, hogy az a j, ha gyengbben tjk el, ugyanis vz fel lejt a plya. Bunkerbl sok van, s a zld terlet is meredek. Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy elsre kpesek vagyunk a lyuk kzelbe tni, akkor ssk a zld terletre, s onnan a vgs cl fel.
  4. Par-5, 470 yard
    Nem annyira hossz, de meredeken lejts lyuk, s szinte mr termszetes, hogy keskeny. A bannfk nagyon srn vannak a plyn, ezrt okosan kell kitallni, hogy hova tjk a labdt. Legjobb lenne beleersteni az tsbe, hogy a lehet legknnyebben tssk a dombokon. Fves rsz is nagyon srn van, viszont a lyuk kzeli zld fellet meglehetsen egyenletes.
  5. Par-4, 382 yard
    A sziklaszirt s bunkerek ellenre viszonylag knny dolgunk van els tskor, fleg, ha j helyre rkezik a labda. Ha nem, akkor nehz lesz javtani a hibt. Ha zld terleten is van a labda, akkor is rdemes ersebb tvel tni, ugyanis emelkedik a plya. A lyuk kzeli zld fellet a legegyenletesebb az egsz plyn.
  6. Par-3, 155 yard
    Ez is rvid, de mg nehezebb, mint az elz 3 par-os lyuk, mivel egy szigetre kell felfele tni, rdemes ersebb tvel tni. A lyuk kzeli zld fellet bunkerral van krlvve.
  7. Par-5, 544 yard
    Hossz, s meredek plya. A jobb oldali zld terlet kicsit szlesebb, oda rdemes tni a labdt, de az ersebb karakterek a messzebb lev bal oldali zld terletre is thetik, ha a szljrs kedvez. Msodjra rdemes inkbb vastvel tni, ugyanis a fatkkel alacsonyabban vel a labda, fkkal tkzhet, s akkor annyira sem megy messze.
  8. Par-4, 420 yard
    Ha nagyon ers a karaktered, akkor tltheti a bunkeren egszen a kvetkez zld terletnek, amgy a bunker el rdemes, mert onnan is knny a lyuk fel eltni. A lyuk kzeli zld fellet szles, de bunkerek lelik krl.
  9. Par-4, 365 yard
    Nem tl hossz, de a zld terletek kis szigetekre vannak osztva. rdemes jobb oldalra tni, ha kell, gyengbb tvel ssk el a labdt. Onnan ssk lyuk fel, ami magasan van, ezrt ersebb tre kell vltani. A lyuk kzeli zld fellet egyenletes, ezrt knny begurtani.
  10. Par-4, 375 yard
    Ez a lyuk rvid, de emelked, s a zld terletek szksek. Msodik tsre rdemes inkbb ersebb tt hasznlni. A lyuk kzeli zld fellet nagyon kemny, szinte rlom begurtani a labdt, mert nagyon nehz kiszmtani, hogy merre lejt a lyuk.
  11. Par-5, 507 yard
    Olyan, mint a Koopa Park: Keskeny zld terlet, melyet bunker fed. Ha el tudod kerlni a fkat s a bunkert, akkor j eslyed van eagle-re tni a labdt. A lyuk kzeli zld fellet bunkerral van krlvve, az pedig knny.
  12. Par-3, 140 yard
    38 yard mlysgben van a lyuk, gy rdemes gyengbb tvel eltni a labdt. A bunker s a vz terlete hatalmas, nagyon kell vigyzni. A lyuk kzeli zld fellet is kemny, mert dombos.
  13. Par-4, 415 yard
    Keskeny s tele van bunkerrel, ezrt ismt fel van mrve a pontossg. Ez a lyuk tele van dombokkal, ezrt gyesen ki kell szmtani, hogyan kell eltni msodjra a labdt.
  14. Par-4, 395 yard
    Itt most kzepes karakterek vannak elnyben. Ugyanis messze vz van, kzel meg bunker. Viszont a zld terlet szles, gy lehet egy kicsit szabadabbra venni az tst. Kicsit felfele vel a plya a vgn. A lyuk kzeli zld fellet egyszer, knny betni a labdt.
  15. Par-3, 190 yard
    Kicsit hosszabb, de ugyangy nehz, ugyanis a lyuk kzeli zld felletet bunker fedi krl. Meg lehet kockztatni, hogy a lyuk fel ssk azonnal, de az is nehz, ugyanis dombos helyen van. Aki ezt meg tudja Birdie-re csinlni, az elmondhatja magrl, hogy j szintet rt el a jtkban.
  16. Par-4, 398 yard
    Nagyon-nagyon kics a zld terlet szigetek vannak, ezrt nagyon fontos a pontos clzs. De ha fbe tjk, onnan is el lehet tni a lyukig.
  17. Par-4, 389 yard
    Ltvnyos plya, ugyanis a lyuk krl hegyek vannak. Az els ts is egy ilyen hegyen felfele megy, gy igyekezznk ersen indtani a labdt. A msodik ts viszont lefele vel a plya, gy a labda is elrbb megy. A lyuk kzeli zld felletnl el kell venni a geometriai tudst.
  18. Par-5, 530 yard
    Igazi lmny a vgre egy j hossz lyuk, ahol keskeny zld terletek, s tbb bunker teszik igazn emlkezetess a zrmenetet. Br a lyuk kzelbe fk vannak, ennek ellenre j eslynk van eagle-t gurtani, ha az els tsnk utn a labda a zld terletre landolt.

Boo Valley

Elg j vagy a Mario Golf-ban? Pontosan tudsz clozni, mg a legnagyobb szlben is kpes vagy a zld terletre tni a labdt? Akkor neked talltk ki ezt a plyt, ahol legfontosabb dolog a pontossg. Ez a plya, ahogy a neve mutatja, Boo-k ltal lakott vlgy, s nem tlzs kijelenteni, hogy igen nagy szellemessgre van szksg ezen a plyn, ugyanis igencsak hzagos a plya, a fehr fellet kivtel nlkl O.B. Ezt valamennyire kompenzlja, hogy vz s bunker elg ritka. A plya sszesen 6.635 yard hossz.
Megnyits: 1.500 Course Points

  1. Par-4, 373 yard
    Mr az els plyval bedobnak minket a mlyvzbe, ugyanis a zld terlet ott, ahol landolna a labda els ts utn olyan vkony, mint egy borosveg nyaka. s ha nem tudjuk oda tni, akkor O.B. Ha ez megvan, akkor tl vagyunk a nehezn, ugyanis a lyuk kzli zld fellet sima.
  2. Par-4, 400 yard
    Ez ugyan szles, de tele van apr bunker-szigetekkel, nagyon vatosan ttk el a labdt. A lyuk kzeli zld fellet itt is knny.
  3. Par-5, 535 yard
    A plyn srn helyezkednek el a gombk, igyekezznk ne oda tni a labdt, mert onnan nehz a lyuk fel tni. A msodik ts balra megy, egy szles zld terletre, de ha pontosan tnk, akr a zld kzelbe is elrhet, egy eagle-gurtssal a vgre.
  4. Par-3, 199 yard
    Egyike azon kevs lyukaknek ahol vz van. Egybknt nem nehz, br a lyuk kicsit csln ll, gyesen kell lltani a pozcinkat, hogy sikeres legyen a gurtsunk.
  5. Par-4, 335 yard
    A msodik legrvidebb 4 par-os lyuk, de szinte csak Metal Marinak sikerlhet elsre a lyuk kzelbe tni, amgy trkks a lyuk krnyki zld fellet mivel ssze-vissza lejt. De addig knny eltni a labdt.
  6. Par-4, 411 yard
    Nagyon fontos a pontos ts ebben a lyukban, a fvek ssze-vissza vannak. A lyuk kzeli zld fellet egszen rendben van.
  7. Par-5, 546 yard
    Ez a lyuk nagyon hossz, s tele van bunkerrel, a zld terlet, de annak lejtse segthet, hogy messzebbre menjen a labda. Viszont egy szakadk kt rszre osztja, ami ugye O.B, szval nagyon nehz kt tsbl lyuk fel tni a labdt. vakodjunk a lyuk kzelben lev gombktl.
  8. Par-3, 136 yard
    Egy nagyon rvid plya, de a lyuk kzeli zld fellet nagyon kicsi, szinte nincs is lehetsg hibzni. Taln rdemes balra irnytani a labdt. Az kicsi, de nagyon meredek, nehz a lyukba tni a labdt.
  9. Par-4, 402 yard
    Nem tlsgosan nehz, de pontossgot ignyel az els ts, viszont a msodiknl el kell tallni a lyuk kzeli zld felletet. Aki tl messzire ti, az bunkert fog ki, aki pedig tl kzelre, annak fre megy a labdja, vagy O.B. lesz.
  10. Par-5, 562 yard
    A hosszsga, s a sok hegy miatt igazi kihvs ez a plya. s a lyuk kzeli zld fellet fel rve emelkedik a plya, gyhogy rdemes ersebb tvel tni msodjra. Egybknt nem nehz a lyukba tni.
  11. Par-4, 357 yard
    Ez is viszonylag rvid plya, de a zld terlet elgg trkks. A lyuk kzeli zld fellet viszont egyenes.
  12. Par-3, 152 yard
    Egy elg knny plya, de mivel hegyen van a lyuk, ezrt ersebb tt kell vlasztani. Mr csak azrt is, mert ha nem elg ers az ts, akkor bunkerbe mehet.
  13. Par-4, 396 yard
    Apr szigetekre van osztva a zld terlet, azt clozzuk meg, amelyiket tudsunk s a szl irnya s erssge szerint el tudjuk rni. Aztn a lyuk kzeli zld fellet egyszerbb, knny a lyukba gurtani a labdt.
  14. Par-4, 391 yard
    Ismt egy rendkvl vkony a zld terlet, nagyon pontosnak kell lenni. Ez bal oldalon van, majd a lyuk fel jobb oldalra kell tni a labdt, a zld fellet itt is kacskarings.
  15. Par-3, 170 yard
    Br bunkerrel van krlvve a lyuk kzeli zld fellet, de mgsem ez a legnagyobb problma, hanem az, hogy nagyon lejt, gy nehz kt tsbl lyukba gurtani.
  16. Par-4, 407 yard
    Kis szigetekre vannak osztva a zld terletek, irnytsuk balra. Mehet msodik tsre a lyuk fel, de vigyzzunk, nehogy nekimenjen a gombnak a labda. A lyuk kzli zld felletet br bunker fedi, de egyszer.
  17. Par-5, 484 yard
    Ha karakternk erset t, akkor irnythatjuk jobbra a labdt, de vigyzzunk a magasod trgyaktl. Ha ez sikerl, akkor sima gy a lyuk fel tni. Akik balra tik, azok eltt semmi akadly nincs, hogy birdie-t, vagy akr eagle-t ssenek.
  18. Par-4, 380 yard
    Ismt mink a vlasztsi lehetsg, hogy merre tjk a labdt. Ha ersebb karakterrel vagyunk, akkor mehet kzpre, ami messzebb van, amgy jobb oldalra. A lyuk kzeli zld fellet itt is dombos, gyesen kell kiszmtani, hova gurtjuk a labdt.

Mario's Star

A hatodik, egyben utols plya a Mario Golf-ban, rendkvl nehz, de annl rdekesebb s lvezetesebb. MIndegyik plya egy-egy ismers Mario karakter formj. s hogy a sznezet a lehet leglethbb legyen, mindenfle talajjal tallkozhatunk, ez okozza az igazi nehzsget. A msik meg az, hogy a lyuk kzeli zld fellet sokszor rendkvl kicsi. A vizes rsz sokszor hatalmas, s az O.B. terlet hatalmas Gombkkal s Tzvirgokkal van krlvetve. A plya sszesen 6.673 yard hossz.
Megnyits: 2.200 Course  Points

  1. Par-4, 338 yard
    Ez a Yoshi-alak plya mris bedob a mlyvzbe. Elgg rvid, ersebb karakterek akr elsre bethetik a lyuk kzeli zld felletre, ami meredek (hiszen az orra fel tjk), gyhogy mg ha elsre is betjk, nem biztos, hogy sikerlni fog az eagle-gurts.
  2. Par-4, 414 yard
    Sok-sok Boo lt egy golfplyt. Van vlaszts, hogy melyik zld terletre tjk a labdt. Sok a mly f rsz, vigyzzunk, hogy pontosan clozzunk. A lyuk kzeli zld fellet szintn meredek.
  3. Par-5, 510 yard
    Nagy pontossgra van szksg a Wiggler-alak plyn, rendszertelen, hogy hol milyen a talaj fajtja, pttyei pldul bunkerek. s hegyrl tjk el a labdt, gyhogy messzebbre megy a labda. De ha pontosan tnk, akkor j eslynk van egy eagle-gurtsra. Viszont a lyuk kzeli zld fellet elg nagy (a feje felett lev virg kpezi azt), gy ha nem vagyunk elg kzel a lyukhoz, akkor nem lesz egyszer feladat begurtani a labdt.
  4. Par-3, 194 yard
    A legkisebb zld fellet lyuk, Cheep-Cheep jobb szeme alkotja. St, csak hogy mg lvezetesebb legyen a jtk, a szeme fehr rsze hatalmas bunker, de ami mg ennl is rosszabb, hogy a zld fellet gy lejt, hogy onnan is bunkerbe gurulhat a labda. Nagyon nehz birdie-t gurtani.
  5. Par-4, 410 yard
    Thwompot a Super Mario Bros. 3-ban, s Super Mario World-ben is nagyon szerettk, itt sem lesz mskpp. A zld terlet nagyon kicsi, csak az oldaln tallhat tskk kpezik azt. Onnan sem knnyebb a lyuk kzelbe tni a labdt (ami az egyik tskje), gyhogy taln legjobb a mly fbe vezetni a labdt, s onnan majd kitjk valahogy.
  6. Par-3, 149 yard
    Lakitu most rvidre fogta a jelenst, a lyuk kzeli zld fellet is nagyon kicsi, konkrtan az egyik szemhja az, de szerencsre nincs nagy baj, ha nem tudjuk pontosan odatni, gyhogy taln nem nehz birdie-t gurtani.
  7. Par-5, 500 yard
    Shy Guy a kvetkez lyuk hzigazdja, ahol szintn sok a hibzsi lehetsg. A zld terlet itt is nagyon kicsi, gyhogy taln okosabb a fbe tni, s remlhetleg nem lesz annyira vszes eljutni a lyukig. De ha vagyunk olyan szerencssek, hogy megtalljuk a zld terletet, akkor j esllyel lehet egy eagle-gurtsunk.
  8. Par-4, 346 yard
    Ez a Piranha virg alak plya az egyik legegyszerbb, ugyanis mg ha a sziklkra is tjk a labdt, onnan is knny kihozni, s gy akr birdie-gurtsunk is lehet, s gyesen fel tudjuk mrni a meredek rsznl, hogyan gurtsuk el.
  9. Par-4, 416 yard
    Bowser megint borsot tr az orrunk al! A szja konkrtan O.B., de a sok bunker sem ppen lelkest. A lyuk kzeli zld fellet nagyon meredek, tskor knnyen kigurulhat onnan a labda, s gurtskor is jl fel kell mrni, hogy hova gurtsuk.
  10. Par-4, 400 yard
    Koopa Troopa alakja igencsak a mlyben van, 56 yard mlysggel rekorder, gy a labda idelis esetben igencsak lefele fog indulni. A pnclja kpezi a zld terletet, igyekezznk oda clozni. A szeme kpezi a lyuk kzeli zld felletet, gy az itt is bunkerral van krlvve. De begurtani szerencsre egyszer.
  11. Par-5, 515 yard
    Sok-sok Bullet Bill keserti meg az letnket. A zld terlet itt is nagyon kicsi, gyhogy inkbb arra fkuszljunk, hogy a labda elre menjen, mindegy hol r fldet. A msodik tsnket igyekezznk a lehet legersebbre fogni, hogy a lehet legkevesebb tssel rjk el a lyuk kzelt. Itt most nem rdemes gondolkodni, j megolds gysincs. A lyuk kzeli zld fellet br nagy, de dombos, fontos a j clzs.
  12. Par-3, 172 yard
    Toad alak plya tkletes pontossgot ignyel, ha birdie-t akarunk tni. Sok a bunker, s a vz, a lyuk kzeli zld fellet pedig nagyon kicsi, de legalbb onnan egyszer begurtani a labdt.
  13. Par-4, 400 yard
    Amg ez a sok Goomba csak plyt kpeznek, addig taln nincs nagy baj. Taln a legokosabb nem a legersebben tni, rdemes jobb oldalra irnytani a labdt. Onnan br hossz lesz a msodik ts, de gy nagyobb eslynk lesz birdie-t gurtani. A lyuk kzeli zld fellet ugyan meredek, de legalbb a lyuk fel lejt.
  14. Par-4, 380 yard
    Chain Chomp ltal uralt plya nagyon nehz, ugyanis a lncai kpezik a zld terletet, teht nagyon kicsik. ppensggel meg lehet clozni az egyiket, de nagyon nehz dolgunk lesz. A msodik tsnk sem lesz tl knny, ugyanis a lyuk kzeli zld felletet bunkerek fedik, s a gurts sem lesz egyszer.
  15. Par-4, 419 yard
    Blooper a kicsinyeivel sem azrt vannak itt, hogy neknk olyan knny legyen betni a labdt. A zld terlet br nagy, de a bunkerrel fedett lyuk kzeli zld fellet nagyon kicsi. Lehet, hogy csak Par-gurts lesz.
  16. Par-3, 195 yard
    A Peach-rajz pont gy nz ki, mint az ikon a Super Mario 64 Peach kastlyban. Hegyrl tjk el a labdt, gyhogy lehet egy kicsit laztani, ha az idjrs ezt engedi. A relatve nagy lyuk kzeli zld fellet ugyan egyszer, de egy kicsit lejt, ezrt pontosan clozni.
  17. Par-5, 520 yard
    Bob-Omb plyja nem annyira rossz, mint az eddigiek. Az els tst rdemes az els nagy Bob-Omb fel irnytani, s onnastl mr csak kicsik vannak. Ha ers karakternk van, akkor j az eslynk egy eagle-gurtsra, de vigyzni kell, mert a lyuk kzli zld fellet visszafel lejt.
  18. Par-4, 395 yard
    A legutols lyuk kpviseli kik msok is lennnek, mint Mario s Luigi! rdemes inkbb Luigi fel irnytani a labdt elszr, Mario egy kicsit nehezebb. Aztn Luigitl knny lesz a lyuk kzelbe tni, ami csak hogy ne rossz emlkekkel fejezzk be a jtkot, nagyon knny. Nagy eslynk van birdie-gurtsra.

 
Aktulis jtk
Mario & Luigi: Brotherhood
 
Megjelensek

Donkey Kong Country Returns HD - MEGJELENT!!

DLC-k:
-

 
Kpek
 
Mdia
 
Egyb oldalaim
 
Trsoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvnyek
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Hrlevl
E-mail cm:

Feliratkozs
Leiratkozs
SgSg
 
Vlemny-nyilvnts
Lezrt szavazsok
 
Szmll
Induls: 2006-03-19
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!