Karakterek bemutatása
2013.05.10. 10:19
Itt lehet olvasni a Mario Tennis játék karaktereiről egyéni jellemzőiről, valamint stratégiákról, hogy érdemes velük játszani. Ne feledjétek, hogy mindenkinek megvan a maga erőssége, ahogy a gyenge pontjuk is. Az egyes jellemzőket 1-10 között fogom értékelni, értelemszerűen az egyes a legrosszabb, a 10-es a legjobb.
Mario
Stílus: Átlagos
Mint mindig, Mario az átlagos karakter, sebessége és ereje közepes szintű. Vele nagyszerűen elsajátíthatók az alapvető trükkök, és ha jól használjuk a képességeit, akár komolyabb mérkőzéseket is nyerhetünk vele. Ha ellene játszunk, érdemes erősebb karaktert választani, az erősebb ütéseket nehezebben tudja visszaütni.
Sebesség: 4
Nem túl lassú, de nem tud hirtelen megfordulni, ha azt gondoljuk, hogy az egyik oldalra esik a labda, arra indulunk el, és ha a másik oldalra megy a labda, nehéz korrigálni.
Erő: 6
Bár jól szervál, képes néha ászt is ütni, de játék közben nem valami erős az ütése.
Pontosság: 5
Nehéz az alapvonalról ütni, és Mario labdái sokszor kimennek a pályáról.
Hálóközeli játék: 7
Ebben Mario jobb, mint az átlag. Ha jól megy a játék, érdemes közel menni vele hálóhoz, és onnan pont megfelelő erővel üti el a labdát, melyre az ellenfélnek ritkán van válasza.
Összhatás: 6
A hálóközeli játéka emeli ki az átlagból
Luigi
Stílus: Átlagos
Mint mindegyik játékban, Mario testvére szintúgy átlagos játékos, bár neki mások az erősségei. Talán kezdőknek jobb választás Luigi, mert neki nincs annyi gyenge pontja, könnyebb vele nyerni. Érdemes jobban figyelni az ellenfeleket, Luigi többször képes hibát kikényszeríteni az belőlük. Bár nagyon jó játékos keményebb mérkőzéseken, bölcsen használjuk ki az erős ütéseit.
Sebesség: 5
Nagyjából olyan gyors, mint Mario, de több labdát el tud érni, képes hirtelen fordulni.
Erő: 5
Kicsit rosszabb a testvérénél, átlagos erővel üti el a labdát.
Pontosság: 6
Nem olyan rossz, deő is hajlamos hibázni.
Hálóközeli játék: 6
Egészen jól játszik a háló közelében.
Összhatás: 6
Bár ugyanaz a helyzet, mint Mariónál, de összességében jobban ajánlott kezdőknek.
Peach
Stílus: Technikai játékos
Hercegnő jó játékos a maga átlagon felüli sebességével, és nagyszerű pontosságával. Vele érdemes ezekre a képességekre összpontosítani. Ha ellene játszunk, érdemes a háló közelébe menni, arra nem nagyon van válasza.
Sebesség: 7
Nagyon jól el tudja érni a labdákat, ettől is jó technikai játékos.
Erő: 2
Nagyon gyengén üti el a labdát, ennek képességében igencsak híján van.
Pontosság: 10
Arra megy, ahova te irányítod, és onnan biztosan nem véti el az ütést.
Hálóközeli játék: 4
Lehet vele hálóhoz menni, de nem érdemes csodákat várni tőle.
Összhatás: 6
Peach jó azoknak, akik szeretnek trükkök nélkül játszani, de ha nem vagy vele jó, akkor nem érdemes erőltetni.
Baby Mario
Stílus: Gyors
Baby Mario ismét jelen van! Ő a sebesség démona, akárhol is van a labda, biztosan vissza tudja ütni. És gyenge pontja sincs sok, úgyhogy igencsak jó játékosnak mondható, nehét ellene játszani.
Sebesség: 9
Nagyon gyors, gyakorlatilag bárhonnan vissza tudja ütni a labdát. Csak azért ne tizes, mert a füves pálya lassítja őt.
Erő: 6
Akik gyorsak, azok általában nem annyira erősek, ez ebben a formában nem igaz Baby Marióra. Ha jól kiismerted őt, akár Donkey Kong Jr.-nál is erősebb lehet.
Pontosság: 6
Viszonylag pontosan elüti a labdát a legjobbtól messze van.
Hálóközeli játék: 4
Baby Mariónak nem ott van a legjobb játéktudása, inkább maradjunk hátul, ha előre akarnak csábítani, igyekezzünk annyira ne előre menni, próbáljuk meg onnan elütni a labdát, ahol még éppen nem pattan le másodjára.
Összhatás: 8
Sok erőssége van Baby Mariónak., viszont a másik nagy gyengesége a hálóközeli játék mellett, hogy sokszor szervál hibásat, így sajnos előfordul nála a kettő hiba.
Yoshi
Stílus: Gyors
Olyan gyors, hogy párja nincs, viszont korántsem olyan erős, ezért érdemes megfontolni, hogy mikor válasszuk őt. Bár képes akár a nagy karakterek ütéseit is visszaverni, érdemes össze-vissza menni, akik háló közelébe jönnek, és ha túl erősen ütik el a labdát, akkor kiütik a pályáról. Egy fonákkal, vagy pörgetett ütéssel Yoshi csodákra képes.
Sebesség: 10
A füves pályák koronázatlan királya. Nem tudod oda ütni a labdát, ahonnan ne érné el Yoshi.
Erő: 3
Bár Yoshi képes erőset szerválni, de a játék közbeni visszaütéseit könnyű elérni.
Pontosság: 8
Igencsak pontos, szinte mindig oda üti el a labdát, ahova szeretnénk.
Hálóközeli játék: 4
Annyira nem rossz a hálóközeli játéka, viszont akármennyire is nem üti erősen a labdát, képes sokszor kiütni a pályáról.
Összhatás: 7
Yoshi bár jó játékos, de nehezen tudja visszaütni az erős ütéseket. De a sebessége sok problémából ki tudja húzni.
Donkey Kong
Stílus: Erő
Donkey Kong veszélyes ebben a játékban. Nagy karjai miatt messziről is eléri a labdát, és az erejével is számolni kell. Viszont oldalra nehezen mozog, ezért ha ellene játszunk, érdemes pörgetni a labdát, így ha el akarjuk verni, akkor érdemes a pálya másik végére ütni a labdát, azt nehezen szokta elérni.
Sebesség: 3
Mivel erőből játszik, ezért nem annyira gyors, sőt, szinte idegesítő látni, ahogy vánszorog a pályán.
Erő: 9
Na, ebben nagyon arat. Az ő erős ütéseire ritkán van válasz, de arra vigyázzunk, hogy ne menjen ki a pályáról a labda.
Pontosság: 6
Jó helyre üti a labdát, de néha csúnyán elvéti.
Hálóközeli játék: 5
Bár jól elüti a hálóról a labdát, nem ajánlatos ott játszani vele, mert ha a másik végére megy a labda, nehéz onnan elérni.
Összhatás: 7
Az erejével jól meg tudja nehezíteni az ellenfél játékosok dolgát, csak az a fránya lassúság.
Paratroopa
Stílus: Trükkös
Furcsa játékos Paratroopa. Nem olyan erős, sebessége van, de ami igazán az erőssége, az a pontosság. Akármerre irányítjuk vele a labdát, az biztos, hogy oda megy, így elég jól meg lehet téveszteni az ellenfelet. Szélesen jól üti el a labdát, így közeli játékra kényszerítjük a másikat, ami sokaknak nem megy.
Sebesség: 7
Jól fut, sebessége sokat segít abban, hogy jobban elérje a labdát,
|