Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Mario Golf
Mario Golf : Pályák bemutatása

Pályák bemutatása

  2013.05.14. 19:03


Általános jellemzők, és tippek: Ebben a menüpontban kerülnek bemutatásra a pályák. A játékban 6 pálya van alapból, mindegyiken 18 lyuk, valamint a Mini-Golf-ban 2 pálya, és szintén 18 lyuk mindegyiken. Azt tudni kell, hogy biztos tipp nincs, mert sokat befolyásol a szél erőssége, és annak iránya. Azt a Boo mutatja a jobb-felső sarokban, mindig amerre áll, arra fúj a szél, tehát ha például feléd áll, akkor a szél is feléd fúj, tehát a labdát nem lehet annyira erősen elütni. Az eső is visszavesz a labda erejéből. Amikor 5-par lyukon vagyunk, akkor érdemes az első ütésünket POWER-ütéssel (B-gomb megnyomásával lehet aktiválni), az 10% extra erőt ad.

Még mielőtt elemeznénk a pályákat, vegyük szemügyre a talajfajtákat. Ahogy a valóságban is, ebben a játékban is sokféle talajfajtával lehet találkozni. A jobb alsó sarokban a labda ikonja alatt két számot lehet látni. Ezek százalékértékek, és azt szemléltetik, hogy ha nincs semmilyen befolyásoló tényező, akkor az ütésünk erejének pontosan akkora lesz a hatásfoka. Tehát, ha mondjuk a zöld területen vagyunk, annak általában 94-98% a hatásfoka, Marióval játszunk, és 3W-s ütővel (252 yard) teljes erőből ütjük el a labdát, akkor körülbelül 237-247 yard messzire tudtjuk elütni a labdát. Persze ez függ a széltől, és az esőtől is. Az alábbi talajokra eshet a labda:

  • Elütéskor (on Tee) - 98-100%
  • Zöld felületen a lyuk közelében (on Green) - 100-100%
  • Zöld felület szélén (Green Edge) - 98-100%
  • Zöld területen ideális helyzetben (Fairway) - 98-100% (1W-s ütővel 93-95%)
  • Zöld területen, amikor kicsit belemélyedt a labda a földbe (Fairway) - 94-98% (1W-s ütővel 87-94%)
  • Zöld területen, amikor belefúródott a labda a földbe (Fairway) - 90-94% (1W-s ütővel 83-87%)
  • Alacsony fűben (Semi Rough) - 90-98% (1W-s ütővel 60-68%)
  • Fűben (Rough) - 80-90% (1W-s ütővel 50-60%)
  • Magasabb növésű fűben (Rough) - 70-85% (1W-s ütővel 40-55%)
  • Magas fűben (Deep Rough) - 50-80% (W-s ütőkkel 20-50%)
  • Bunker felszínén (Bunker) - 70-85% (W-s ütőkkel 40-55%)
  • Bunker - 50-70% (W-s ütőkkel 20-40%)
  • Be van temetve a bunkerben (Bunker) - 40-60% (W-s ütőkkel 10-30%)
  • Homokföld (Waste Area) - 70-85%
  • Sziklaszirt (Rock) - 80-90%
  • Csupasz föld - (Bare Ground) - 80-90%

Most lássuk a pályákat

Toad Highlands

Ez a legegyszerűbb pálya, ahol játszhatunk. Helyileg a Gomba Királyság melletti hegység lábánál vagyunk, itt-ott akadályozhatnak minket hegyek, de nincs komolyabb akadályok, bunker és víz csak elvétve akad. A pályák összhossza 6.213 yard.

  1. Par-4, 363 yard
    Ez egy nagyon alap pálya, rövid, könnyű jó eredményt elérni. Egyenes, jó a vezetése, szinte művészet nem a sík zöld területre ütni. A lyuk közeli zöld felület egyenes és egyszerű.
  2. Par-3, 161 yard
    Egy rövid pálya, de figyeljük a szelet, mert könnyű túlütni a labdát. Ha sikerül a zöld felületre ütni, könnyedén megvan két ütésből.
  3. Par-4, 343 yard
    Óvakodjunk a bal oldalon levő bunkertől, igencsak megszabotálja a játékunkat. A zöld terület, amit bunker vesz körül itt-ott dombos, ami messziről nem látszik.
  4. Par-5, 477 yard
    Ez egy relatíve rövid 5 par-os lyuk, így ha az első ütésed erős, akkor könnyű elérni két ütésből a lyuk közeli felületet, és akkor eagle-gurítás lesz a végére. De vigyázni kell a zöld területnél lévő bunkerre.
  5. Par-4, 355 yard
    Egy egyenes pálya, ahol nagyon magasról ütjük el a labdát, így egy jó ütéssel messzebbre is elmehet a labda. A zöld terület egy kicsit dombos, de nem vészes.
  6. Par-3, 138 yard
    Az összes Mario Golf pálya közül ez a legrövidebb. Könnyen megvan két ütésből a Birdie, de aki nagyon ügyes, annak akár Hole-in-one is lehet.
  7. Par-4, 387 yard
    Ez egy kicsit trükkös, ugyanis ahova a játékosok elüthetik a labdát optimális esetben, az egy szűk zöldrész, így különösen kell figyelni a szél irányát. Érdemes is lenne eltalálni, ugyanis a füves rész tele van fákkal. A lyuk zöld felülete előtt bunker van, úgyhogy óvatosnak kell lenni.
  8. Par-5, 511 yard
    Ez a lyuk csak a távolságról szól, amúgy semmi nehézség nincs benne. A zöld terület nagyon széles, így akik erőből ütik el a labdát, annak semmi nehézséget nem fog okozni két ütésből a lyuk közelébe ütni. Esetenként még az Eagle-t is könnyű elérni.
  9. Par-4, 409 yard
    Itt is nagyot lehet ütni, ugyanis magasról ütjük el a labdát. Sok az apró vizes terület, igyekezzünk ne oda ütni. Itt is van a lyuk közeli zöld terület előtt bunker.
  10. Par-4, 304 yard
    Ez az összes Mario Golf pálya közül a legrövidebb 4 par-os lyuk, aki legalább 250 yard-ra el tudja ütni a labdát, vagy előre fúj a szél, akkor nagyon könnyű első ütésből a lyuk közelébe ütni, így csak úgy záporozni fognak az eagle-ök. Viszont nagyon kell vigyázni, ugyanis a zöld terület előtt erdős-hegyes rész van, ahonnan nehéz kijönni, nem véletlen találták így ki ezt a lyukat. Aki nem kísérletezi meg elsőre a lyuk felé ütni, annak is jó esélye van Birdie-t ütni.
  11. Par-4, 380 yard
    Érdemes lenne a dombokon átütni a labdát, akkor valamivel könnyebb dolgunk lesz, de vigyázni kell az utána levő apró "bunkerszigetektől". Igyekezzünk úgy vezetni a labdát, hogy a zöld részekre esen a labda. Amúgy esztétikailag szebb pálya, többet dolgoztak rajta.
  12. Par-5, 466 yard
    Ismét egy rövid 5 par-os lyuk, ahol akár még a gyengébb játékosok is könnyedén a lyuk közelébe üthetik a labdát két ütésből. Viszont keskeny a zöld rész.
  13. Par-3, 165 yard
    Egy átlagos rövid pálya, ahol a hegy tetejéről ütjük el a labdát.
  14. Par-4, 388 yard
    A zöld terüet nem túl széles, ezért óvatosan üssük el a labdát, valamint sok a kis patak a játékban, velük is vigyázni kell. Érdemes felütni a labdát, akkor könnyebb elérni a lyuk közeli zöld felületet.
  15. Par-4, 369 yard
    Nagy szabadságot enged a széles zöld terület, szabadon vezethetjük a labdát. Érdemes inkább balra irányítani a labdát mert jobb oldalon bunkerek vannak.
  16. Par-5, 448 yard
    Bár rövid, de trükkös pálya. A pálya közepén van egy nagyobb völgy, amibe könnyű beleütni, és bár nem hiba, de nehéz onnan kiütni, így problémásan tudjuk 2 ütésből a lyuk közelébe ütni, ugyanis a völgy fűvel van tele. Csak a nagy erős játékosok kíséreljék meg teljes erőből ütni a labdát, mert nekik esélyük van átütni a völgyön a labdát, a többieknek érdemes inkább a völgy elé ütni, különben nehéz lesz kiütni onnan.
  17. Par-3, 149 yard
    Egy nagyon rövid pálya, ráadásul egy domb tetejéről ütjük el, így egyáltalán nincs szükségük erős ütőre. A lyuk közeli zöld felület eléggé kicsi, így könnyű túlütni a labdát.
  18. Par-4, 400 yard
    Érdemes jobbra irányítani a labdát, mert bal oldalon víz és fű van. A második ütésünket viszont érdemes inkább balra iányítani, ugyanis a lyuk közeli zöld felület mellett jobbra völgy van.

Koopa Park

Sokban hasonlít a Toad Highlands pályához, de a zöld terület keskenyebb, több a víz, és a bunker. A Gomba Királyság sík vidékén járunk sok fa van a környéken, ez a fajta a Super Mario 64-ben a Peach Castle környékéről lehet ismerős. Több lyuk is víz közelében van, tehát nincs megkönnyítve az életünk. Koopa és tüskés páncélok vannak itt-ott pályákon (elsősorban füves területen), ezek is akadályoznak. Egyébként nagyon szép vidék, a háttérben láthatjuk Peach kastélyát, talán ez az egyik legkidolgozottabb pálya. Kicsit hosszabb, mint az előző, összesen 6.565 yard.
Megnyitás: 50 Course Points

  1. Par-4, 343 yard
    A zöld területek között bunkerek fedhetők fel, könnyű beleütni a labdát, a középső zöld rész nagyon keskeny.
  2. Par-5, 527 yard
    Hosszú és keskeny pálya, és erdő veszi körül a zöld pályát. Igyekezzünk pontosan ütni. A lyuk közeli zöld felület meglehetősen sík.
  3. Par-4, 375 yard
    A lyuk egy dombon van, tehát felfele kell ütni a labdát. Kissé kacskaringós, össze-vissza vannak a fák és a bunkerek. És ne feledjük, hogy mivel felfelé kell ütni a labdát, ezért mindig messzebbre kell megütni a labdát, mint ahol a lyuk van.
  4. Par-3, 169 yard
    Itt is felfelé kell ütni a labdát, de mivel nem annyira, ezért segíthet az, ha a labda alját ütjük el. Egyébként egy egyenes pálya.
  5. Par-4, 400 yard
    Esszenciális a pontos ütés, mert bár sík a zöld terület, de szabálytalan. Bár nem nehéz eltalálni azt, de óvakodjunk a bunketről, ami körülveszi.
  6. Par-5, 545 yard
    Meglehetősen hosszú pálya, és bár felfele kell ütni, de széles a zöld terület, így nagy veszély nem fenyeget. Erősebben ütő karakterekkel akár két ütésből eljuthatunk a lyuk közelébe.
  7. Par-4, 380 yard
    Nem túlzottan bonyolult pálya, könnyű két ütésből eljutni a lyukhoz, de a zöld felület kissé trükkös, ugyanis a lyuk egy lejtőnél van, így nem gurul egyenesen a labda, állítani kell, hogy be tudjon menni.
  8. Par-3, 140 yard
    Rövid, de látványos pálya. Fokozatosan felfelé ível a pálya, így ha nem érjük el a zöld részt, könnyen visszagurul a labda. A zöld felület is keményebb, mivel nem sík területen van a lyuk, okosan kell kiszámítani, hova gurítjuk a labdát.
  9. Par-4, 362 yard
    Ahogy megyünk előre, úgy keskenyedik a zöld terület, tehát gyengébben ütő játékosok előnyben. Akik erősebben ütnek, azoknak javasolt a bal oldali zöld-"szigetre" ütni a labdát, és onnan a lyuk felé, ami egyáltalán nem nehéz.
  10. Par-4, 381 yard
    Hacsak nem ütöd el erősen a labdát, nem fogsz kitérni a kacskaringós zöld területtől. Sok a bunker a pályán, úgyhogy érdemes erősebben a labda alját ütni, hogy könnyebben elérjük a zöld részt, ami meglehetősen könnyű ismét.
  11. Par-4, 366 yard
    Az egyik legnehezebb lyuk ezen a pályán, ugyanis a zöld terület nagyon keskeny. És mivel a fák is sűrűn vannak, ezért okosnak kell lenni, ha fűbe kerül a labda, hogy üssük ki onnan. Ha sehogy nem lehet a lyuk közelébe ütni, akkor inkább javasolt gyengét ütni a zöld területre, onnan biztosabb a dolgunk. A lyuk közeli felület széles, de nagyon meredek, így ki kell számítani, hogy üssük be a lyukba.
  12. Par-5, 512 yard
    Nagyon kemény pálya, ugyanis a zöld terület is tele van fákkal. De szerencsére nem mindenhol. Akik nagyon bevállalósak, azok megpróbálhatják két ütésből a lyuk közelébe ütni, de biztonságosabb, ha elsőre kb. 240 yardra ütjük el, és harmadjára visszük el a lyuk felé.
  13. Par-3, 174 yard
    Bár kicsit hosszabb 3 par-os lyuk, de egyáltalán nem nehéz. Mivel dombról ütjük a labdát, ezért érdemes kicsit gyengébben ütni.
  14. Par-4, 392 yard
    Egy patak választja ketté a zöld területet, az ütés erejétől, és a szél sebességétől nagyban függ, hogy hova üssük a labdát. A biztonságosabb az, ha először a hátsó zöld részre ütjük el, és a második ütésünk az erősebb.
  15. Par-4, 436 yard
    Ez a 4 par-os pálya hosszú, de hegyről ütjük el, így lehetőségünk van kicsit messzebbre ütni a labdát, de vigyázni kell, mert pont ott keskeny a zöld terület, ahova érkezne a labda. A magas, de lejtős zöld terület eléggé trükkös.
  16. Par-3, 154 yard
    Ismét dombról ütjük el, tehát érdemes gyengébben elütni, és akkor lehet egy menő Birdie-gurításunk.
  17. Par-4, 360 yard
    Az egyik legérdesebb pálya, ugyanis bár 360 yard a kiterjedése, de a lyuk 287 yard-ra van, így az erősebb játékosok akár egy ütéssel elérhetjük a lyuk közeli zöld felületet. Így könnyű Eagle-t ütni, a gyengébbek meg inkább két ütésből próbálják meg, mert a lyuk közelét patak fedi, így nekik sajnos vízbe eshet a labda, inkább két ütésből érdemes oda ütni nekik.
  18. Par-5, 520 yard
    A végére egy nagyon hosszú, és nehéz pálya maradt. Egyenes ugyan, de több patak is van. És mivel ezek inkább hátul vannak, ezért most pont, hogy az erősebb játékosok vannak előnyben, de még nekik is kockázatos két ütésből a lyuk felé ütni. A lyuk közeli zöld felület enyhén felfele ível.

Shy Guy Desert

Miért is ne lehetne sivatagban golfpálya? Lássuk be, egy nagy előnye van: nem eshet vízbe a labda. Persze akadályozó tényező így is van bőven, hiszen könnyedén homokba üthetjük a labdát, ami csökkenti annak erejét. Annyira nem nehéz, több lyuknál is ilyen kisebb szigetet képeznek a zöld területek, melyeket homokföldek határolnak. kaktuszok olykor sűrűn vannak egymás mellett, ezek okozhatnak némi nehézséget. Itt a fehér piramisos terület számít O.B.-nek (Out of Bounds) Ez a leghosszabb pálya a maga 6.706 yard hosszúságával.
Megnyitás: 300 Course Points

  1. Par-4, 360 yard
    A zöld terület homok által két részre van osztva, tehát el kell döntenünk, hogy melyik oldalra ütjük a labdát. A rövidebb biztonságosabb, mert szélesebb. A lyuk közeli zöld felület hullámos és enyhén meredek.
  2. Par-3, 153 yard
    Hegyről ütjük le a labdát, ezért gyengébben üssük el. Egyébként egyenes pálya, könnyen meglehet a birdie.
  3. Par-5, 520 yard
    Egy hosszú pálya, széles zöld területtel. Az első ütést érdemes jobbra irányítani, onnan könnyen elérhető a lyuk, így akár Eagle-gurításunk is lehet.
  4. Par-4, 390 yard
    Kis szigetekre van osztva a zöld terület, mindegyiket homok határol. A lyuk közeli zöld felület kicsit előrelejt.
  5. Par-4, 400 yard
    Ahogy az elején írtam, gyakori elem lesz, hogy a zöld terület kis szigetekre van osztva, itt sincs másképp. A játékos tudásának és a szél erejének megfelelően válaszd ki a megfelelő zöld területet, és jó esélyed van a birdie-re.
  6. Par-4, 420 yard
    Szép, egyenes pálya, de ha elrontjuk az első ütést, könnyen kerülhetünk a kaktusz-tengerbe, onnan pedig nehéz kiszabadítani a labdát. Egyébként könnyű második ütésből a lyuk közelébe ütni.
  7. Par-3, 160 yard
    Ismét hegyről ütjük el a labdát, így érdemes visszavenni egy kicsit az erőből. A lyuk elhelyezkedése bizonytalan, ugyanis nagyon dombos helyen van.
  8. Par-4, 403 yard
    Nem túl hosszú, de nagyon keskeny, ezért pontosan kell ütni a labdát. A lyuk közeli zöld felület bunkerral van körülvéve.
  9. Par-5, 550 yard
    Nem elég, hogy hosszú, de tele van bunkerrel. Szinte szerencse kell ahhoz, hogy eltaláljuk a zöld részeket.
  10. Par-4, 380 yard
    Rövid, keskeny és meredek. Ez a három szó jelzi leginkább ezt a lyukat, még annak zöld felülete is trükkös.
  11. Par-4, 412 yard
    Az egyik legkönnyebb lyuk a Shy Guy Desert pályán. Az első ütés könnyű, de az erősebb karaktereknek érdemes kicsit óvakodni, ugyanis ahogy megyünk előre keskenyedik a zöld terület.
  12. Par-3, 177 yard
    Felfele van a lyuk, ezért érdemes kicsit erősebben kell megütni. Egyszerű, de ha nagyon elhibázzuk, oldalt a bunkeket foghatunk ki.
  13. Par-4, 370 yard
    Egyenes, de keskeny zöld terület. Sok a kaktusz, és ne feledjük hogy a piramis az O.B. Másodjára a labda alját üssük meg, mert légvonalban is találkozhatunk piramissal, ha lyuk felé vezetjük.
  14. Par-5, 535 yard
    Kemény. Keskeny zöld terület, mindkét oldalon hatalmas bunker. Nem lehetetlen két ütésből a lyuk felé ütni, de pontosan ki kell mérni, hova vezetjük a labdákat.
  15. Par-3, 164 yard
    Magas dombról ütjök el a labdát, így legalább 3-4-gyel gyengébb ütővel érdemes ütni a labdát. A lyuk közeli felület könnyű.
  16. Par-4, 340 yard
    Az egyik legrövidebb par-4 pálya, de ne bolondítson meg minket a pálya rövidsége, nagyon nehéz egy ütésből a lyuk közelébe ütni. Ugyanis, ha teljes erőből ütjük, előfordulhat, hogy kaktusznak ütközik a labda. Érdemes inkább gyengébb ütővel elütni először, biztosabban érjük el második ütésre a lyuk közeli zöld felületet.
  17. Par-5, 570 yard
    A legemlékezetesebb lyuk, ugyanis az összes közül ez a leghosszabb, emellett sok kis zöldsziget homokfölddel körülölelve. Igyekezzünk a kis zöld területen maradni, mert a homokföld bár egyáltalán nem olyan kemény, mint a bunker, de ott is akad nehézség. Szinte lehetetlen 2 ütésből a lyuk közeli zöld felületbe ütni.
  18. Par-4, 402 yard
    A zöld terület szép, hosszan terül el, itt-ott bunkerek lelhetők fel, de könnyű birdie-re gurítani a labdát.

Yoshi's Island

Nincs Mario játék Yoshis utalás nélkül, de az tény, hogy nem ennek a pályának hatására fogjuk megszeretni a Yoshi's Island-et. Ez a pálya Gomba Királyság dzsungelében van, és mivel őserdő, sok-sok vízzel fogunk találkozni, és bunkerekből sincs hiány. Csak hogy ne legyen könnyű az életünk a rövid pályák nagyon brutálisak, és itt már a lyuk közeli zöld felületet már bunker vagy fű határolja. A Donkey Kong hangok tovább növelik a dzsungel-hangulatot, de akit idegesít, annak azt tudom tanácsolni, hogy zárja ki a tudatából a hangokat. Az 18 lyuk összesen 6.596 yard távolságot tesz ki. És igen, tele van óriás gyümölcsökkel a pálya.
Megnyitás: 1.000 Course Points

  1. Par-4, 350 yard
    Nem hosszú, de az egyik legdombosabb lyuk a játékban, és masszív bunkerek büntetik az óvatlan játékosokat. A második ütésnél is nagyon kell vigyázni, mert a lyuk közeli zöld felületet előlről is és hátulról is bunker őrzi.
  2. Par-4, 400 yard
    Felfelé ívelő lyuk, keskeny zöld területtel. A második ütésnél érdemes a labda alját megütni, hogy magasabban íveljen, így könnyebben eljut a lyukhoz.
  3. Par-3, 170 yard
    Ahogy a leírásban írtam, minél rövidebb a pálya, annál nehezebb. Nos, ez a legrövidebb, és bizony nehéz lesz jól teljesíteni itt. Egy hegyről ütjük el a labdát, de még az sem biztos, hogy az a jó, ha gyengébben ütjük el, ugyanis víz felé lejt a pálya. Bunkerből sok van, és a zöld terület is meredek. Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy elsőre képesek vagyunk a lyuk közelébe ütni, akkor üssük a zöld területre, és onnan a végső cél felé.
  4. Par-5, 470 yard
    Nem annyira hosszú, de meredeken lejtős lyuk, és szinte már természetes, hogy keskeny. A banánfák nagyon sűrűn vannak a pályán, ezért okosan kell kitalálni, hogy hova ütjük a labdát. Legjobb lenne beleerősíteni az ütésbe, hogy a lehető legkönnyebben átüssük a dombokon. Füves rész is nagyon sűrűn van, viszont a lyuk közeli zöld felület meglehetősen egyenletes.
  5. Par-4, 382 yard
    A sziklaszirt és bunkerek ellenére viszonylag könnyű dolgunk van első ütéskor, főleg, ha jó helyre érkezik a labda. Ha nem, akkor nehéz lesz javítani a hibát. Ha zöld területen is van a labda, akkor is érdemes erősebb ütővel ütni, ugyanis emelkedik a pálya. A lyuk közeli zöld felület a legegyenletesebb az egész pályán.
  6. Par-3, 155 yard
    Ez is rövid, de még nehezebb, mint az előző 3 par-os lyuk, mivel egy szigetre kell felfele ütni, érdemes erősebb ütővel ütni. A lyuk közeli zöld felület bunkerral van körülvéve.
  7. Par-5, 544 yard
    Hosszú, és meredek pálya. A jobb oldali zöld terület kicsit szélesebb, oda érdemes ütni a labdát, de az erősebb karakterek a messzebb levő bal oldali zöld területre is üthetik, ha a széljárás kedvező. Másodjára érdemes inkább vasütővel ütni, ugyanis a faütőkkel alacsonyabban ível a labda, fákkal ütközhet, és akkor annyira sem megy messze.
  8. Par-4, 420 yard
    Ha nagyon erős a karaktered, akkor túlütheti a bunkeren egészen a következő zöld területnek, amúgy a bunker elé érdemes, mert onnan is könnyű a lyuk felé elütni. A lyuk közeli zöld felület széles, de bunkerek ölelik körül.
  9. Par-4, 365 yard
    Nem túl hosszú, de a zöld területek kis szigetekre vannak osztva. Érdemes jobb oldalra ütni, ha kell, gyengébb ütővel üssük el a labdát. Onnan üssük lyuk felé, ami magasan van, ezért erősebb ütőre kell váltani. A lyuk közeli zöld felület egyenletes, ezért könnyű begurítani.
  10. Par-4, 375 yard
    Ez a lyuk rövid, de emelkedő, és a zöld területek szűkösek. Második ütésre érdemes inkább erősebb ütőt használni. A lyuk közeli zöld felület nagyon kemény, szinte réálom begurítani a labdát, mert nagyon nehéz kiszámítani, hogy merre lejt a lyuk.
  11. Par-5, 507 yard
    Olyan, mint a Koopa Park: Keskeny zöld terület, melyet bunker fed. Ha el tudod kerülni a fákat és a bunkert, akkor jó esélyed van eagle-re ütni a labdát. A lyuk közeli zöld felület bunkerral van körülvéve, az pedig könnyű.
  12. Par-3, 140 yard
    38 yard mélyésgben van a lyuk, így érdemes gyengébb ütővel elütni a labdát. A bunker és a víz területe hatalmas, nagyon kell vigyázni. A lyuk közeli zöld felület is kemény, mert dombos.
  13. Par-4, 415 yard
    Keskeny és tele van bunkerrel, ezért ismét fel van mérve a pontosság. Ez a lyuk tele van dombokkal, ezért ügyesen ki kell számítani, hogyan kell elütni másodjára a labdát.
  14. Par-4, 395 yard
    Itt most közepes karakterek vannak előnyben. Ugyanis messze víz van, közel meg bunker. Viszont a zöld terület széles, így lehet egy kicsit szabadabbra venni az ütést. Kicsit felfele ível a pálya a végén. A lyuk közeli zöld felület egyszerű, könnyű beütni a labdát.
  15. Par-3, 190 yard
    Kicsit hosszabb, de ugyanúgy nehéz, ugyanis a lyuk közeli zöld felületet bunker fedi körül. Meg lehet kockáztatni, hogy a lyuk felé üssük azonnal, de az is nehéz, ugyanis dombos helyen van. Aki ezt meg tudja Birdie-re csinálni, az elmondhatja magáról, hogy jó szintet ért el a játékban.
  16. Par-4, 398 yard
    Nagyon-nagyon kics a zöld terület szigetek vannak, ezért nagyon fontos a pontos célzás. De ha fűbe ütjük, onnan is el lehet ütni a lyukig.
  17. Par-4, 389 yard
    Látványos pálya, ugyanis a lyuk körül hegyek vannak. Az első ütés is egy ilyen hegyen felfele megy, így igyekezzünk erősen indítani a labdát. A második ütés viszont lefele ível a pálya, így a labda is előrébb megy. A lyuk közeli zöld felületnél elő kell venni a geometriai tudást.
  18. Par-5, 530 yard
    Igazi élmény a végére egy jó hosszú lyuk, ahol keskeny zöld területek, és több bunker teszik igazán emlékezetessé a zárómenetet. Bár a lyuk közelébe fák vannak, ennek ellenére jó esélyünk van eagle-t gurítani, ha az első ütésünk után a labda a zöld területre landolt.

Boo Valley

Elég jó vagy a Mario Golf-ban? Pontosan tudsz célozni, még a legnagyobb szélben is képes vagy a zöld területre ütni a labdát? Akkor neked találták ki ezt a pályát, ahol legfontosabb dolog a pontosság. Ez a pálya, ahogy a neve mutatja, Boo-k által lakott völgy, és nem túlzás kijelenteni, hogy igen nagy szellemességre van szükség ezen a pályán, ugyanis igencsak hézagos a pálya, a fehér felület kivétel nélkül O.B. Ezt valamennyire kompenzálja, hogy víz és bunker elég ritka. A pálya összesen 6.635 yard hosszú.
Megnyitás: 1.500 Course Points

  1. Par-4, 373 yard
    Már az első pályával bedobnak minket a mélyvízbe, ugyanis a zöld terület ott, ahol landolna a labda első ütés után olyan vékony, mint egy borosüveg nyaka. És ha nem tudjuk oda ütni, akkor O.B. Ha ez megvan, akkor túl vagyunk a nehezén, ugyanis a lyuk közli zöld felület sima.
  2. Par-4, 400 yard
    Ez ugyan széles, de tele van apró bunker-szigetekkel, nagyon óvatosan üttük el a labdát. A lyuk közeli zöld felület itt is könnyű.
  3. Par-5, 535 yard
    A pályán sűrűn helyezkednek el a gombák, igyekezzünk ne oda ütni a labdát, mert onnan nehéz a lyuk felé ütni. A második ütés balra megy, egy széles zöld területre, de ha pontosan ütünk, akár a zöld közelébe is elérhet, egy eagle-gurítással a végére.
  4. Par-3, 199 yard
    Egyike azon kevés lyukaknek ahol víz van. Egyébként nem nehéz, bár a lyuk kicsit csálén áll, ügyesen kell állítani a pozíciónkat, hogy sikeres legyen a gurításunk.
  5. Par-4, 335 yard
    A második legrövidebb 4 par-os lyuk, de szinte csak Metal Mariónak sikerülhet elsőre a lyuk közelébe ütni, amúgy trükkös a lyuk környéki zöld felület mivel össze-vissza lejt. De addig könnyű elütni a labdát.
  6. Par-4, 411 yard
    Nagyon fontos a pontos ütés ebben a lyukban, a füvek össze-vissza vannak. A lyuk közeli zöld felület egészen rendben van.
  7. Par-5, 546 yard
    Ez a lyuk nagyon hosszú, és tele van bunkerrel, a zöld terület, de annak lejtése segíthet, hogy messzebbre menjen a labda. Viszont egy szakadék két részre osztja, ami ugye O.B, szóval nagyon nehéz két ütésből lyuk felé ütni a labdát. Óvakodjunk a lyuk közelében levő gombáktól.
  8. Par-3, 136 yard
    Egy nagyon rövid pálya, de a lyuk közeli zöld felület nagyon kicsi, szinte nincs is lehetőség hibázni. Talán érdemes balra irányítani a labdát. Az kicsi, de nagyon meredek, nehéz a lyukba ütni a labdát.
  9. Par-4, 402 yard
    Nem túlságosan nehéz, de pontosságot igényel az első ütés, viszont a másodiknál el kell találni a lyuk közeli zöld felületet. Aki túl messzire üti, az bunkert fog ki, aki pedig túl közelre, annak fűre megy a labdája, vagy O.B. lesz.
  10. Par-5, 562 yard
    A hosszúsága, és a sok hegy miatt igazi kihívás ez a pálya. És a lyuk közeli zöld felület felé érve emelkedik a pálya, úgyhogy érdemes erősebb ütővel ütni másodjára. Egyébként nem nehéz a lyukba ütni.
  11. Par-4, 357 yard
    Ez is viszonylag rövid pálya, de a zöld terület eléggé trükkös. A lyuk közeli zöld felület viszont egyenes.
  12. Par-3, 152 yard
    Egy elég könnyű pálya, de mivel hegyen van a lyuk, ezért erősebb ütőt kell választani. Már csak azért is, mert ha nem elég erős az ütés, akkor bunkerbe mehet.
  13. Par-4, 396 yard
    Apró szigetekre van osztva a zöld terület, azt célozzuk meg, amelyiket tudásunk és a szél iránya és erőssége szerint el tudjuk érni. Aztán a lyuk közeli zöld felület egyszerűbb, könnyű a lyukba gurítani a labdát.
  14. Par-4, 391 yard
    Ismét egy rendkívül vékony a zöld terület, nagyon pontosnak kell lenni. Ez bal oldalon van, majd a lyuk felé jobb oldalra kell ütni a labdát, a zöld felület itt is kacskaringós.
  15. Par-3, 170 yard
    Bár bunkerrel van körülvéve a lyuk közeli zöld felület, de mégsem ez a legnagyobb probléma, hanem az, hogy nagyon lejt, így nehéz két ütésből lyukba gurítani.
  16. Par-4, 407 yard
    Kis szigetekre vannak osztva a zöld területek, irányítsuk balra. Mehet második ütésre a lyuk felé, de vigyázzunk, nehogy nekimenjen a gombának a labda. A lyuk közli zöld felületet bár bunker fedi, de egyszerű.
  17. Par-5, 484 yard
    Ha karakterünk erőset üt, akkor irányíthatjuk jobbra a labdát, de vigyázzunk a magasodó tárgyaktól. Ha ez sikerül, akkor sima ügy a lyuk felé ütni. Akik balra ütik, azok előtt semmi akadály nincs, hogy birdie-t, vagy akár eagle-t üssenek.
  18. Par-4, 380 yard
    Ismét miénk a választási lehetőség, hogy merre ütjük a labdát. Ha erősebb karakterrel vagyunk, akkor mehet középre, ami messzebb van, amúgy jobb oldalra. A lyuk közeli zöld felület itt is dombos, ügyesen kell kiszámítani, hova gurítjuk a labdát.

Mario's Star

A hatodik, egyben utolsó pálya a Mario Golf-ban, rendkívül nehéz, de annál érdekesebb és élvezetesebb. MIndegyik pálya egy-egy ismerős Mario karakter formájú. És hogy a színezet a lehető legélethűbb legyen, mindenféle talajjal találkozhatunk, ez okozza az igazi nehézséget. A másik meg az, hogy a lyuk közeli zöld felület sokszor rendkívül kicsi. A vizes rész sokszor hatalmas, és az O.B. terület hatalmas Gombákkal és Tűzvirágokkal van körülvetve. A pálya összesen 6.673 yard hosszú.
Megnyitás: 2.200 Course  Points

  1. Par-4, 338 yard
    Ez a Yoshi-alakú pálya máris bedob a mélyvízbe. Eléggé rövid, erősebb karakterek akár elsőre beüthetik a lyuk közeli zöld felületre, ami meredek (hiszen az orra felé ütjük), úgyhogy még ha elsőre is beütjük, nem biztos, hogy sikerülni fog az eagle-gurítás.
  2. Par-4, 414 yard
    Sok-sok Boo ölt egy golfpályát. Van választás, hogy melyik zöld területre ütjük a labdát. Sok a mély fű rész, vigyázzunk, hogy pontosan célozzunk. A lyuk közeli zöld felület szintén meredek.
  3. Par-5, 510 yard
    Nagy pontosságra van szükség a Wiggler-alakú pályán, rendszertelen, hogy hol milyen a talaj fajtája, pöttyei például bunkerek. És hegyről ütjük el a labdát, úgyhogy messzebbre megy a labda. De ha pontosan ütünk, akkor jó esélyünk van egy eagle-gurításra. Viszont a lyuk közeli zöld felület elég nagy (a feje felett levő virág képezi azt), így ha nem vagyunk elég közel a lyukhoz, akkor nem lesz egyszerű feladat begurítani a labdát.
  4. Par-3, 194 yard
    A legkisebb zöld felületű lyuk, Cheep-Cheep jobb szeme alkotja. Sőt, csak hogy még élvezetesebb legyen a játék, a szeme fehér része hatalmas bunker, de ami még ennél is rosszabb, hogy a zöld felület úgy lejt, hogy onnan is bunkerbe gurulhat a labda. Nagyon nehéz birdie-t gurítani.
  5. Par-4, 410 yard
    Thwompot a Super Mario Bros. 3-ban, és Super Mario World-ben is nagyon szerettük, itt sem lesz másképp. A zöld terület nagyon kicsi, csak az oldalán található tüskék képezik azt. Onnan sem könnyebb a lyuk közelébe ütni a labdát (ami az egyik tüskéje), úgyhogy talán legjobb a mély fűbe vezetni a labdát, és onnan majd kiütjük valahogy.
  6. Par-3, 149 yard
    Lakitu most rövidre fogta a jelenését, a lyuk közeli zöld felület is nagyon kicsi, konkrétan az egyik szemhéja az, de szerencsére nincs nagy baj, ha nem tudjuk pontosan odaütni, úgyhogy talán nem nehéz birdie-t gurítani.
  7. Par-5, 500 yard
    Shy Guy a következő lyuk házigazdája, ahol szintén sok a hibázási lehetőség. A zöld terület itt is nagyon kicsi, úgyhogy talán okosabb a fűbe ütni, és remélhetőleg nem lesz annyira vészes eljutni a lyukig. De ha vagyunk olyan szerencsések, hogy megtaláljuk a zöld területet, akkor jó eséllyel lehet egy eagle-gurításunk.
  8. Par-4, 346 yard
    Ez a Piranha virág alakú pálya az egyik legegyszerűbb, ugyanis még ha a sziklákra is ütjük a labdát, onnan is könnyű kihozni, és így akár birdie-gurításunk is lehet, és ügyesen fel tudjuk mérni a meredek résznél, hogyan gurítsuk el.
  9. Par-4, 416 yard
    Bowser megint borsot tör az orrunk alá! A szája konkrétan O.B., de a sok bunker sem éppen lelkesítő. A lyuk közeli zöld felület nagyon meredek, ütéskor könnyen kigurulhat onnan a labda, és gurításkor is jól fel kell mérni, hogy hova gurítsuk.
  10. Par-4, 400 yard
    Koopa Troopa alakja igencsak a mélyben van, 56 yard mélységgel rekorder, így a labda ideális esetben igencsak lefele fog indulni. A páncélja képezi a zöld területet, igyekezzünk oda célozni. A szeme képezi a lyuk közeli zöld felületet, így az itt is bunkerral van körülvéve. De begurítani szerencsére egyszerű.
  11. Par-5, 515 yard
    Sok-sok Bullet Bill keseríti meg az életünket. A zöld terület itt is nagyon kicsi, úgyhogy inkább arra fókuszáljunk, hogy a labda előre menjen, mindegy hol ér földet. A második ütésünket igyekezzünk a lehető legerősebbre fogni, hogy a lehető legkevesebb ütéssel érjük el a lyuk közelét. Itt most nem érdemes gondolkodni, jó megoldás úgysincs. A lyuk közeli zöld felület bár nagy, de dombos, fontos a jó célzás.
  12. Par-3, 172 yard
    Toad alakú pálya tökéletes pontosságot igényel, ha birdie-t akarunk ütni. Sok a bunker, és a víz, a lyuk közeli zöld felület pedig nagyon kicsi, de legalább onnan egyszerű begurítani a labdát.
  13. Par-4, 400 yard
    Amíg ez a sok Goomba csak pályát képeznek, addig talán nincs nagy baj. Talán a legokosabb nem a legerősebben ütni, érdemes jobb oldalra irányítani a labdát. Onnan bár hosszú lesz a második ütés, de így nagyobb esélyünk lesz birdie-t gurítani. A lyuk közeli zöld felület ugyan meredek, de legalább a lyuk felé lejt.
  14. Par-4, 380 yard
    Chain Chomp által uralt pálya nagyon nehéz, ugyanis a láncai képezik a zöld területet, tehát nagyon kicsik. Éppenséggel meg lehet célozni az egyiket, de nagyon nehéz dolgunk lesz. A második ütésünk sem lesz túl könnyű, ugyanis a lyuk közeli zöld felületet bunkerek fedik, és a gurítás sem lesz egyszerű.
  15. Par-4, 419 yard
    Blooper a kicsinyeivel sem azért vannak itt, hogy nekünk olyan könnyű legyen beütni a labdát. A zöld terület bár nagy, de a bunkerrel fedett lyuk közeli zöld felület nagyon kicsi. Lehet, hogy csak Par-gurítás lesz.
  16. Par-3, 195 yard
    A Peach-rajz pont úgy néz ki, mint az ikon a Super Mario 64 Peach kastélyában. Hegyről ütjük el a labdát, úgyhogy lehet egy kicsit lazítani, ha az időjárás ezt engedi. A relatíve nagy lyuk közeli zöld felület ugyan egyszerű, de egy kicsit lejt, ezért pontosan célozni.
  17. Par-5, 520 yard
    Bob-Omb pályája nem annyira rossz, mint az eddigiek. Az első ütést érdemes az első nagy Bob-Omb felé irányítani, és onnastól már csak kicsik vannak. Ha erős karakterünk van, akkor jó az esélyünk egy eagle-gurításra, de vigyázni kell, mert a lyuk közli zöld felület visszafelé lejt.
  18. Par-4, 395 yard
    A legutolsó lyuk képviselői kik mások is lennének, mint Mario és Luigi! Érdemes inkább Luigi felé irányítani a labdát először, Mario egy kicsit nehezebb. Aztán Luigitól könnyű lesz a lyuk közelébe ütni, ami csak hogy ne rossz emlékekkel fejezzük be a játékot, nagyon könnyű. Nagy esélyünk van birdie-gurításra.

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!