Magyar Super Mario Fan Club
Főmenü
 
Nintendo
 
Nintendo Entertainment System
 
Super Nintendo Entertainment System
 
Nintendo 64
 
Nintendo GameCube
 
Wii
 
Wii U
 
Nintendo Switch
 
Game Boy
 
Game Boy Color
 
Game Boy Advance
 
Nintendo DS
 
Nintendo 3DS
 
Mobiljátékok
 
Mario Kart 64
Mario Kart 64 : Pályák bemutatása

Pályák bemutatása

supermario4ever  2007.12.01. 06:54


Először is lássuk a pályák felosztását:

 

Mushroom Cup Flower Cup Star Cup Special Cup

Luigi Raceway

Toad's Turnpike

Wario Stadium

DK's Jungle Parkway

Moo Moo Farm

Frappe Snowland

Sherbet Land

Yoshi Valley

Koopa Troopa Beach

Choco Mountain

Royal Raceway

Banshee Boardwalk

Kalimari Desert

Mario Raceway

Bowser's Castle

Rainbow Road

Most pedig a pályák részletes leírása következik!

Mushroom Cup:

Luigi Raceway (hossza: 717 méter)

A legegyszerűbb pálya, ilyen kifordított B alakja van. Egyszerű beton, versenypálya, még akadály sincs rajta. Ez a legjobb pálya a driftelés gyakorlására, hisz tele van szépen ívelt kanyarokkal. Ha mindent jól csinálsz, akkor driftelés nélkül kb. 45 másodperc alatt lehet megtenni egy kört, míg drifttel kb. 40 másodperc.

Moo Moo Farm (hossza: 527 méter)

Jó kis farm, a pálya meg föld, és kör alakú, és a zene nagyon vidám. Sajnos utat levágni nemigen van lehetőség, mert az akadályt, a kiugró hódokat pont olyan helyre rakták, hogy ne nagyon lehessen rövidíteni, vagy nagyon ügyesnek kell lenni hozzá. Egy kört kb. 30-34 mp alatt lehet megtenni, ha nem ütközünk akadályba.

Koopa Troopa Beach (hossza: 691 méter)

Egy kis szigeten vagyunk, melynek közepén egy hatalmas Koopa Troopa szobor van. És nekünk ezt a szobrot kell körbejárni egy homokos pályán. Itt nincs akadály. A zene, és a sirályok hangja nagyon emelik a pálya hangulatát. Az első olyan pálya, ahol rövidítés van, a diadalív után a harmadik emelkedőnél kell beleugratni a kis kapuba. Toaddal és Koopa Troopával elég csak ugratni, míg a többiek a nagy súlyuk miatt ugratás miatt túl hamar érnek földet, ezért csak úgy tudnak bejutni a kapuba, ha gombát használnak. Rövidítés nélkül a pályát kb. 42 mp alatt lehet megtenni, míg rövítéssel kb. 30 mp alatt.

Kalimari Desert (hossza: 753 méter)

Sivatag, örökösen körben zakatoló vonattal, melynek Persze nem érdemes nekimenni. De a játék olyan alattomos, hogy a GP-n úgy helyezték el a vonatot, hogy az első körben jól neki tudjunk menni (megjegyzem, a gép játékosok is ütköznek)! Az aranygomba itt nagyon hasznos, mert egy kicsit lehet vele rövidíteni, ugyanis a gomba használatakor, ha kimegyünk a pályáról, nem lassulunk le, így lehet a vágány mentén menni addig, amíg van gomba. Egy kört kb. 38-42 mp alatt lehet megtenni

Flower Cup:

Toad's Turnpike (hossza: 1036 méter)

Toad alaposan kitett magáért, hisz pályája a legnehezebbek közé tartozik. Egy közúton vagyunk. tele közlekedő autókkal, melyeket érdemes kikerülni. Igazság szerint a nehézségén lehet vitatkozni, mert a gépi játékosok is nekiütköznek az autónak, és mi nem ütközünk neki, akkor akár hatalmas előnnyel lehet nyerni. Állítólag van rövidítési módszer, de nagyon nehezen kivitelezhető, és pontosan nem is tudom, hogy kell csinálni, de az a lényege, hogy valahol ki kell ugrani a korláton, és Lakitu jóval előrébb tesz le. Egy kört kb. 60-70 mp alatt lehet megtenni.

Frappe Snowland (hossza: 734 méter)

Egy kicsit furcsa ez a pálya, mert annak ellenére, hogy esik a hó nem csúszós a pálya. Legalábbis én személy szerint nem vettem észre különbséget. Nagyon sok hóember van a pályán, aminek, ha nekimegyünk, felrobban, és persze vele mi is. Egy kört kb. 46 mp alatt lehet megtenni.

Choco Mountain (hossza: 678 méter)

Az egész pálya egy nagy csokihegy, és ennek oldalán megyünk mi. Sajnos a pálya nem valami széles, így könnyű leesni a hegyről, különösen ott kell figyelni, ahol nagyon éles a kanyar. Ott ugyanis egy emelkedő van, és ha leesünk onnan visszalépünk, és egy jókorát hosszabbítunk a pályán. Egyébként ott a legnehezebb résznél hatalmas csokitömbök esnek le, ami ha pont ránk esik, akkor összenyom minket. Egyébként ez az emelkedő helyet ad egy rödidítésnek is, ugyanis az emelkedő elején vagy egy kis domb. Ha jókor használjuk a gombát, akkor az emelkedő tetejére érünk, és pont akkorát rövidítünk, mint amennyit ellenkező esetben hosszabbítanánk. A pályát kb. 42 mp. alatt lehet megtenni, rövidítéssel meg kb. 30 mp.

Mario Raceway (hossza: 567 méter)

A Luigi's Racewayhez hasonló betonpálya. Amíg az első pályán a driftelést lehet gyakorolni, itt azt lehet tökéletesíteni, ugyanis itt már komplikáltabbak a kanyarok. Itt nincsenek akadályok. Egy kört kb. 35 mp alatt lehet megtenni.

Star Cup:

Wario Stadium (hossza: 1591 méter)

Hatalmas nézőtér, nagyon sokan szurkolnak nekünk, hogy mi legyünk az elsők. Nagyon hosszú a pálya, de majdnem a felét le lehet vágni, a következőképp: A pálya elején található domboknál ugratni kell, és ha ügyesek vagyunk, akkor a pálya fele pillanatok alatt megvan. Van egy másik, sokkal szemetebb módja az ellenfél lehagyásának. A pálya végén van egy hatalmas ugrató, amit elvileg nem probléma átugrani, ám, ha villámot használunk, akkor nem elégséges a sebességük ahhoz, hogy át tudják ugrani, és visszaesnek a pályán. Egy kört kb. 100-110 mp alatt lehet megtenni, de rövidítéssel kb. 60 mp.

Sherbet Land (hossza: 756 méter)

Sokak "kedvenc" pályája a csúszkáló pingvinek miatt, melyek igencsak megnehezítik a dolgunkat. Végülis egy jégpályán megyünk. mely alapból 3 részre osztható: Az első részben vannak a csúszkáló pingvinek, a második részben meg bemegyünk a barlangba, és ott a jégcsapok között köröző pingvineket kell kikerülni. Érdemes a pingvinekkel egy irányba menni, mert így kisebb az esélye az ütközésnek. A harmadik résznél meg kijövünk a barlangból, és sietünk a célvonalhoz. Itt már nincsenek pingvinek. Az első résznél van két leszakadt ki jégdarab, állítólag, ha három gombával nekimegyünk, akkor nagyon megkönnyíti a dolgunkat, mert 3 pingvint kikerülünk. Én még nem próbáltam ki. Egy kört kb. 48 mp alatt lehet megtenni

Royal Raceway (hossza: 1025 méter)

Út, Hercegnő kastélyába! Ez is betonpálya, viszont ez már sokkal veszélyesebb, mert szakadékok nehezítik meg a dolgainkat, és a hatalmas ugrató, ahol lehet rövidíteni, ha jó irányba fordulsz el eséskor (balra). Itt már a kanyarok is sokkal élesebbek, kettőt csak drifteléssel lehet bevenni. Van egy másik rövidítés, ha a pálya elején kiütnek úgy, hogy fel tudsz érni az ugratóhoz, akkor a pálya 70%-a megvan. Kb. 60-65 mp alatt lehet megtenni egy kört.

Bowser's Castle (hossza: 777 méter)

A legérdekesebb, legváltozatosabb pálya. Szinte az összes ellenség megfordul akadályként, akikkel találkozhatunk a régi, klasszikus Mariókban Bowser kastélyában. Van itt Thwomp, Boo, láva. A pályán először bemegyünk a kastélyba, itt okosan ki kell kerülni az akadályokat, majd átmenni a nagyon vékony rámpán, és a kerten át vezet a kiút a kastélyból. Innen egy nagy kör, át a szakadékon, és kész is a pálya. Egy kört kb. 50 mp alatt lehet megtenni.

Special Cup:

DK's Jungle Parkway (hossza: 893 méter)

Egy dzsungelpálya. Nem éppen kedves bennszülöttekkel. Ugyanis, ha kimész a pályáról (ami nem nehéz) akkor ilyen tüskés labdával dobálnak bennünket, ami nem tesz jót az autónknak, ugyanis kipördülünk tőle. A pálya elején körözni (Jó, hogy nem szédül el a játékos) kell, utána egy szakadék, onnan 90°-ot balra, át a pályán, óvakodni, hogy ne menjünk le. Aztán át egy vékony hídon (hála Istennek itt már kötéllel van megerősítve, szóval nem lehet leesni). Onnan egy kis barlangon kell végigmenni, és kész a pálya, amit kb. 50-55 mp alatt lehet megtenni.

Yoshi Valley (hossza: 772 méter)

Szóviccel élve pályaválasztós pálya. Az a lényege, hogy a pálya elején elindulunk, és nem sokkal utána bejutunk a völgybe, ahol 3 ágú útelágazás van. Itt szabadon lehet választani, hogy merre menjünk. Érdemes, balra menni, majd onnan jobbra fordulni, mert az az út a legrövidebb, ugyanakkor tele van sünökkel, tehát ügyesnek kell lenni. Ha kijövünk az útvesztőből, akkor egy hatalmas tojás vár minket összelapításra, tessék kikerülni, onnan már csak egyenes út vezet a célhoz. Ami még rossz, hogy a gép nem mutatja a jelenlegi állást, hogy ki hogy áll jelen pillanatban, csak akkor tudjuk meg, ha megtettük a 3 kört, amiből egy kb. 45-55 mp alatt lehet megtenni, attól függően, hogy rövidebb, vagy hosszabb utat választjuk, és hogy a rövidebben mennyire vagyunk ügyesek.

Banshee Boardwalk (hossza: 747 méter)

Szellemlakta hely. Nagyon szűk pályán kell végigmenni, nagyon könnyű leesni, mert nem mindenütt van korlát. A szellemek közvetlenül nem akadályoznak minket, csak néha előjönnek, hogy a látótávolságot rontsák. A kísértetházban meg ládákból jönnek elő a denevérek. Egy kört kb. 50 mp alatt lehet megtenni.

Rainbow Road (hossza: 2000 méter)

Csodálatos kilátással, Mario karakterek csillagképpel, az űrben megyünk szivárványos pályán, melynek itt már van korlátja. Itt is lehet rövidíteni. Az elején, amikor van az a nagyon meredek rész, ott el kell ugrani balra, és ha jól időzítünk, akkor jó helyre érkezünk, és kész a pálya 25%-a. Amúgy Chain Chompok vannak, elég harapós a kedvük. Rövidítéssel 100 mp alatt lehet megtenni egy kört, míg anélkül kb. 135 mp (2 perc 15 mp).

 
Aktuális játék
Mario & Rabbids: Sparks of Hope
 
Megjelenések

Mario vs. Donkey Kong - MEGJELENT!
Princess Peach: Showtime! - MEGJELENT!
Paper Mario: The Thousand-Year Door - 2024. május 23.
Luigi's Mansion 2 HD - 2024. június 27.

DLC-k:
-

 
Képek
 
Média
 
Egyéb oldalaim
 
Társoldalak
 
Linkek
 
Gamer rendezvények
 
Konzolboltok
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Vélemény-nyilvánítás
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-03-19
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal